Claudius Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Zeven dagen nuchter achter de rug Artemis, rapilos en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Heel goed @Claudius, hou dat vast. Heeft vandaag nog iets leuks, liefs of moois voor je in petto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 11 minuten geleden zei Yana: Heel goed @Claudius, hou dat vast. Heeft vandaag nog iets leuks, liefs of moois voor je in petto? Gesprek met voornaamste begeleiding strijk en hopelijk goede babbel met mede patiënten karin123 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Er komen vandaag mensen bij me eten en hij is een heel goede kok. Nou heb ik faalangst want mijn repertoire is eenvoudig lekker vegetarisch. Het zijn mensen uit een andere sociale klasse dan wij. Eens kijken of het lukt om het naar m'n zin te hebben vandaag. lady jane, Best, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Goedemorgen! Succes @Yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 6 minuten geleden zei Cleo66: Deze is ook leuk @niks Wel mooi, maar zou hem niet kopen. Gewoon lekker een loopauto en bewegen. Sowieso is ze hier nog veel te jong voor, en denk dat de lol er na een paar keer wel af is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Goedemorgen frummers. Ik heb een gat in de dag geslapen. Geen zon, beetje koel, fijn... Laatste dag voor de zomervakantie voor de basisschool hier, ze maken er een feestje van Bakje eerst maar even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Hier schijnt de zon weer volop, het wordt weer een prachtige dag. Straks heerlijk de tuin in. Hier hadden de kinderen gisteren hun laatste schooldag. Het is ook nog heel stil buiten. Mijn vakantie begint ook vandaag. Zondag gaan we een weekje naar Zeeland. We zijn van plan om daar ook elektrische fietsen te huren, dan kan ik namelijk mooi even testen of zo'n fiets iets voor mij is. Ik vind het wel eng, zo'n ding, je hoort zo vaak over valpartijen..het zou wel een uitkomst zijn, want mijn kortademigheid en vermoeidheid zijn nog niet over. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Goedemorgen. Vind ik ook mooi @Yana, de nieuwsgierigheidsknop aan. Zo probeer ik dat ook vaak te doen, dan sta je er heel anders in. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Een hele goede morgen allemaal, Al naar de markt geweest voor een vracht nootjes Kan ik weer drie weken mee vooruit ook dop-pinda's gekocht. kan ik gezellig met vriend ouderwets op een krantje pinda's pellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Hoe is het vandaag met je man dan @Bor / Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Tja, dat je kapot bent kan ik me wel voorstellen Je hebt je natuurlijk ook weer vreselijk zorgen lopen maken gisteren Maar gelukkig joh, dat hij nu weer min of meer oke is En je hebt goed gehandeld toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Mogge. 't Was gisteren laat geworden. Dus nu lijkt het extra vroeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 21 minuten geleden zei rapilos: Al naar de markt geweest voor een vracht nootjes Kan ik weer drie weken mee vooruit Moet je niet per ongeluk @spirit op bezoek krijgen... kun je morgen weer gaan halen. karin123 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Zo nieuwe telefoon geïnstalleerd , ik kan weer 2 jaar voor uit . Straks naar de stort mijn auto ligt vol en naar Brijder toe. Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Pas maar op @Bor op die manier heeft dochter me mijn auto afgetroggeld. DAGPACT:Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Nee, ik heb wat te veel klappen op m'n hoofd ontvangen. Zolang de ander het gewoon doet, heb ik er niet veel hinder van. Anderen soms wel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 (bewerkt) DAGPACT:Yvonne Quinn Claudius 9 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Geeft niet @Bor delen is helen en het is niet iets waar ik me voor zou moeten schamen tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 @Bor waarom hoor je slecht? Al lange tijd? Ik hoor ook slecht met 1 oor en heb een gehoorapparaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden