Quinn Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Morgen. Het is buiten net zo grijs en kil als binnen. Over een paar uur naar de psych, nu eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Ha @Quinn, goedemorgen . Voor jou wat zonnestralen bij je bakkie leut. Die kun je wel gebruiken. Hou je haaks! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen frummers, Ja, het is grijs buiten, maar nog steeds geen regen. Binnen brandt de lamp en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen! Hier in Limburg gisteravond wel regen. Vandaag gaan we naar Roermond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Zwenmen morgenochtend. Ik heb te veel deadlines nu. Niet erg. Even vergeten…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Lekker zwemmen Lika, ga ik ook weer doen... Goedemorgen Bor... DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen allemaal 4 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Rosa Ik zit in quarantaine, mijn dochter heeft corona. Opgelopen in Spanje. Ik vond het al helemaal niks dat ze naar Spanje ging. lady jane, Quinn en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 DAGPACT: Yvonne Rosa ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen Onze nieuwe huisgenoot. Na even wennen en verkennen klimt ze en speelt ze nu als malle. En ze komt gezellig bij ons knuffelen Lieke7777, Rapid, Kohtje en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Och wat lief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 DAGPACT: Yvonne Rosa ikkanhet Tatum Goedemorgen. De bouwvakkers komen zo. Ze halen houtrot weg voor de schilders. Vandaag ben ik thuis, dus zet ik ramen en deur open zodat ze er bij kunnen. Morgen weer rustig naar werk. Gisteren nog snel opgeruimd. Vandaag nog steeds tevreden met het resultaat. Fake it till you make it: de vlijtige huisvrouw vandaag. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 goeiemorgen frummers Vandaag weer voor t eerst fietsen met maatje> Het weer is het net niet, maar dat is dan pech, t zal wel wennen zijn weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Pfff, moeilijk Bor, Hoe reëel is het dat die droom echt werkelijkheid wordt? Vaak met dat soort dromen is het als met te koop aangeboden waar voor een prijs die eigenlijk te mooi is om waar te zijn: dan ís het ook te mooi om waar te zijn vaak, je wordt bedot... Wat is het geluk dat je er voor zou moeten opgeven? Is dat jouw relatie? Jouw kinderen? Jouw veilige woonplek? Kun je de droom achterna gaan en jouw relatie en kinderen behouden? Je bent redelijk vaag eerlijk gezegd... Maar als ik jou zo lees.... zou ik eerst heel goed nadenken wát ik nu heb en of ik zonder kan. En wat ik er voor in de plaats zou krijgen en of het inderdaad haalbaar is..... en écht de invulling van jouw droom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 In een droom verwerken je hersens waar ze ook in wakende toestand al mee bezig zijn. Daar zit geen boodschap van buitenaf in en geen voorspellende waarde, anders dan wat je zelf zou kunnen bedenken als je je gedachten de vrije loop laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Goedemorgen . Om half 7 bruut uit mijn slaap gehaald de vrachtwagen met stenen was er al , deze was 30 min eerder dus mijn man stond nog onder de douche kon ik als een malle mijn bed uit springen om open te doen . Afijn me heppie vandaag is het eindelijk dus tegelleg dag voor de achtertuin hij gaat ermee beginnen .. zo benieuwd ben het helemaal zat die zandbak , gelukkig zijn ze nu voor ook met de laatste loodjes bezig dus komt er meer rust. Vanmiddag naar mijn sponsor we sluiten stap 3 af . @Bor ik las gisteren je gewetens vraag heb nog niet echt gereageerd dacht dat je het zomaar asking _ vroeg maar het speelt dus real life voor je. Ga je emigreren nee grapje Jezelf vooruit zetten en geluk opgeven .. terwijl je een droom najaagd die je altijd gelukkig dacht te maken. Misschien simpel , als je gelukkig kan zijn / je gezin misschien erbij hebt dat is toch belangrijkste ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 @VIII wat een liefje fijn dat er al meer geknuffeld kan worden met poezebeest .. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Nu ben ik toch heel benieuwd @Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Tegeltjes wijsheid: Als dromen werkelijkheid worden, blijven er geen dromen meer over die je gelukkig laten voelen. Je kunt niet wegvluchten van jezelf en je gevoelens. Geef jezelf een proeftijd: als je droomt over emigreren, ga dan eerst eens 2 weken alleen op vakantie in het buitenland. Remember: het gras is altijd groener bij een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Mijn gras is wel heeeeeel erg groen: bouwvakkers zijn er nog niet. Nog even wachten en dan gaat de tv gewoon weer aan. De aflevering married at first sight van gisteren kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 1 uur geleden zei Bor: Ik had gisteravond een vraag geplaatst die me wakker houdt en me doet blijven nadenken. Ik denk dat iedereen wel dromen heeft waarvan je denkt dat zijn en blijven dromen. Maar wat nu als je die droom ineens werkelijk zou kunnen najagen? Durf ik dan alle geluk die ik heb daarvoor op te geven, durf ik m'n zo veilige bubbel daarvoor op te geven? Wat nu als blijkt dat dromen bedrog zijn, wat dan.. Kan ik dan terug naar hoe gelukkig ik was toen dromen nog dromen waren? Ik vind het verdomd lastig en een luxe positie tegelijk. Ben je verliefd of zo? Of staat er een mooie boot te koop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Net de corona vaccinatie app geïnstalleerd . Goh het werkt zowaar in 1 keer allemaal . Heb een mooie QR code Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 (bewerkt) Ik ook @Lieke7777 30 juni 2021 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden