Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Ik wou dat ik muziek kon maken, dat is een mooie uitlaatklep. Als er reïncarnatie bestaat heb ik al besteld dat ik dan vreselijk goed kan zingen, kom jij dan ook in de band? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Weinig @Reacher heb geen echte vriendinnen meer . Mijn tijd is wel met sponsor van AA naar haar ga ik toe maar ja is wel 12 stappen programma en toch vind ik dit wel fijn om er uit te zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 11 minuten geleden zei Yana: Als er reïncarnatie bestaat heb ik al besteld dat ik dan vreselijk goed kan zingen, kom jij dan ook in de band? Thanks! Dan speel ik electische viool. Dat lijkt me zo gaaf om te kunnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 11 minuten geleden zei Lieke7777: Weinig @Reacher heb geen echte vriendinnen meer . Mijn tijd is wel met sponsor van AA naar haar ga ik toe maar ja is wel 12 stappen programma en toch vind ik dit wel fijn om er uit te zijn . Je hebt wel forumvriendinnen En AA is ook tijd voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik ga me vast verheugen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Je hebt wel forumvriendinnen En AA is ook tijd voor jezelf. Dat is lief Klopt is ook zo alleen door de online zijn ze natuurlijk thuis maar hopelijk straks weer op locatie dan is het er echt even uit weer . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 De dag eindigt mooi. Dat geteut met die plantjes deed me goed. Daarba in schommelstoel op het balkon gezeten. Verder niets. Ik kom bij. Maja, Artemis, Descartes33 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Gelukkig @Lika las je ergens over je onrust het niet praten met man .. .toch even ontspannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei spirit: Dan kom ik terug als iemand die a muzikaal is en ga ik heel vals spelen en zingen Tssss...rebels type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 37 minuten geleden zei Lieke7777: Weinig @Reacher heb geen echte vriendinnen meer . Mijn tijd is wel met sponsor van AA naar haar ga ik toe maar ja is wel 12 stappen programma en toch vind ik dit wel fijn om er uit te zijn . Nou ik vind je ook echt geweldig, zo goed bezig en zo gegroeid. Ik zeg weinig omdat ik het groepsgebeuren ook lastig vind, maar lees jou graag en kan alleen maar zeggen: chapeau! En als alles weer op de rit is komen contacten in het echte leven ook vast wel weer want je bent gewoon leuk Lieke7777, Reacher en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hoe gaat het @IJsvogel? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Arch @IJsvogel wat lief van je deze woorden . Komt met jou ook goed hier kan je presenteren in groep gebeuren goed oefenen . IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Bor Hoepel op aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Nou ia het toch opeens weer laat geworden tijd om te slapen . Dag lieve mensen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 8 minuten geleden zei Reacher: Hoe gaat het @IJsvogel? Vandaag en gisteren goed. Ik heb veel stress omdat het niet goed gaat met mijn dochter, maar gisteren schreef iemand iets wat wel klopt voor mij, weet niet meer letterlijk of wie, maar dat je eigenlijk als je zucht hebt, je zelf je "drama" erbij zoekt. Dus dit zou de perfecte aanleiding zijn om te gaan drinken, en anders komt er wel weer een andere aanleiding want ik ben sowieso zielig. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Maverickomschreef dat heel mooi volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Relaties met zussen zijn soms extra moeilijk @spirit Breek me de .......... Oh nee, verder kan niet want ik heb nog geen strafpunten en dat wil ik graag zo houden. IJsvogel, Lieke7777, lady jane en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 3 minuten geleden zei haddock: Mijn 2e volkslied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Lieke7777, ik wist dat je veel op je bord hebt, maar wat je beschrijft is héél veel. Respect voor hoe je het allemaal doet en volhoudt! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Soms krijg een mens zo maar een cadeautje. Ik ging vanmiddag nog even naar mijn buiten-crosstrainer, daar waren ouders met kinderen aan het spelen. De moeders gingen met de kleintjes weg, 3 jochies van.... weet ik eigenlijk niet, een maar of 10 schat ik, bleven achter. Eentje deed “de kraanvogel”, dus ik zei “Ha, uit de Karatekid?” Jazeker. (scoorde ik punten mee!) Vervolgens hadden we een langdurig diepzinnig gesprek over van alles en nog wat terwijl zij zich alle drie uitsloofden om de mooiste en langste kraanvogelpose te doen en ik hen natuurlijk prees met hun geweldige prestaties. Yana, niks, IJsvogel en 6 anderen reageerden hierop 8 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 4 minuten geleden zei spirit: Tot in de treuren gespeeld bij die bierkoren . Ja, dat zal wel. Je was het flink zat aan de emoji te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Mooi @Jannigje @Lieke7777 Heerlijke avond gehad. Vrienden op bezoek, Streamers aan. Dansen en meezingen en hé, het lukt mij prima zonder drank om mee te doen. Lang geleden dat ik zo los was, heerlijk! Welterusten allemaal Yana, rapilos, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Jannigje, zoals ik je nu perfect in evenwicht met de 2 Jannigjes die je eerder beschreef bij het tuinieren met de A. mevrouw, klopt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden