Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 22 minuten geleden zei heideaf: Ik wens je veel geluk. Ik hoop negeermodus voor mensen die me niet eerlijk vinden. Wat ben jij vervelend zeg nancy, niks en Bob reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 6 minuten geleden zei spirit: Onze liefde gaat nooit meer stuk, we konden er alleen nog zo weinig mee. 15 jaar geleden als een blok voor hem gevallen en die gevoelens ook vaak weggedronken. Altijd moest alles onder invloed van drank. Zo zonde eigenlijk. Vandaar mijn gedicht over puur. Ik gun het je hoor @spirit Wie weet hoe alles veranderd nu ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 7 minuten geleden zei Lieke7777: Wat ben jij vervelend zeg Moet dat nou, @Lieke7777? Iemand die zich kennelijk niet op zijn gemak voelt hier nog even een trap na geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Bob: Moet dat nou, @Lieke7777? Iemand die zich kennelijk niet op zijn gemak voelt hier nog even een trap na geven? Ik geef hem geen trap na , ik kaats zijn eigen bal terug . Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 [mompelt iets over schoolplein en pestgedrag] Laat ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Weet je @Bob dan mompel ik terug negatieve aandacht is ook aandacht . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) Precies. Dat bedoel ik. Je kunt hem toch op negeren zetten, zoals hij zelf al aangaf? 13 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 #doesliefallemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Hebben een goede middag gehad met vissen jongens hebben grote vissen gevangen . Bij bijbehorende horeca een snack garnituur besteld 3 loempiatjes 12 bitterballen en 8 kleine frikandelstukjes betaalden we 23 euro voor zag ik bij afrekenen .. wat een bedrag zeg Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Soms is gewoon niets zeggen het beste, maar ja, wanneer is dat en wanneer doe je het goed hè? Lastig. Blijven oefenen dus maar. Mooie korte route gedaan met de mountainbike en nou weer thuis. D kookt, dat wil vandaag zeggen dat ze Chinees haalt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Soms is gewoon niets zeggen het beste, maar ja, wanneer is dat en wanneer doe je het goed hè? Lastig. Blijven oefenen dus Ik ben iemand die juist erg lang mijn mond kan houden en vaak meer een vriendelijk helpende karakter boodschap heeft. Maar ja dat is ook niet altijd goed. Quinn en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ja, ook gemerkt dat de horeca flink omhoog is gegaan ,twee weken geleden twee appeltaart en twee cappuccino 15,50. ! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Lieke7777 heb ik gemerkt. En juist van die mensen valt een fellere opmerking snel op. En wat is goed... laat het ook voor jou goed zijn, dat vooral, denk ik. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Statice: Lang geaarzeld, maar ik meld me toch maar. Het is hier zo druk de laatste dagen, ik kan het niet bijhouden allemaal... Vandaag verjaardag van mijn overleden lief en ik ben alleen en aan mijn tweede glas wijn. Ik mis hem. Och vrouw , wat een rot dag voor je dat doet pijn met missen . Moet bekennen dat ik niet zo goed weet jouw alcohol gebruik in combi met de verslaving dus weet niet zo goed wat ik moet of kan zeggen op je alcohol gebruik nu . Weet niet wat je hier verder mee wilt of het gewoon even van je af wilt schrijven of het een hulpvraag is .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik geef je een warme omhelzing: ((( @Statice ))) Misschien toch beter stoppen met de wijn? Je hebt verdriet, dat mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ach lieve @Statice wat rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Verdriet mag er ook zijn en ook daarbij kan delen wellicht iets helpen @Statice Dus geen sorry joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 uur geleden zei VIII: @Likaik zie altijd zulke lekkere dingen van jou voorbij komen. Hmmm Ben je kok? Of is het een hobby? Ik hou ook erg van koken maar (zoals zoveel) laten versloffen. Ga ik weer oppakken. Zojuist vanmorgen een nieuw receptenboek besteld voor mijn eigen recepten ..... ik ben geen kok hoor. Ik houd erg van lekker eten en ook hier... oefening baart kunst! ..... Dankbaarheid gaat een steeds grotere rol spelen in mijn leven. mooi dat je dit zegt. In het mijne ook. Zien wat er WEL is ipv niet. Fijn he? VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Wij hebben vandaag n mooie grote palm voor weinig op de kop getikt. Onze ouwe die we tien jaar geleden uit Engeland als ieniemienie plantje meenamen en nu meer dan n meter is heeft denk ik de week winter niet overleefd, van boven alle bladeren dood. Maar hij kan nog kommen, zei de palmenmeneer. Dus nou zetten we su broer daar in de buurt als ondersteuning, of voor het geval dat.... Dit was n gevalletje schade en n achterblijvertje, maar hij had wel weer nieuwe bladeren gemaakt. Vinden wij juist leuk, zo’n herstellend kreupel geval. Grillige vormen. Ik deed n laag bod en voor vijf euro meer mocht ie mee. detrotse Yana, Kohtje, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 3 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Leuk @haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 14 minuten geleden zei Statice: Ik had hier zo niet binnen moeten vallen. Spijt me. Geen spijt hebben hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 17 minuten geleden zei Statice: Ik had hier zo niet binnen moeten vallen. Spijt me. Tuurlijk wel joh, je bent altijd welkom! Veel beter om hier je verdriet te delen dan om het te delen met de fles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Statice wijn kan je vriend niet vervangen dat weet je ook wel...gemis is...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 uur geleden zei Bob: Moet dat nou, @Lieke7777? Iemand die zich kennelijk niet op zijn gemak voelt hier nog even een trap na geven? Pffff...moet dat nou, Bob, iemand die hier haar mening geeft even met een schoolmeestersvingertje terecht wijzen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Doe rus an, Statice, maar dat weet je wel. Denk maar lekker aan ‘m. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden