Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Dat durf je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Nou, komt die catfight dr nog? Of is ie dr al? Wordt s groot of doe s groots. Artemis en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 minuut geleden zei haddock: Nou, komt die catfight dr nog? Of is ie dr al? Wordt s groot of doe s groots. Haddock, wil je dat we om jou vechten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik verklaar niemand heilig, maar opeens kwamen de opgeschreven teksten binnen bij mij en ik kon er wat van leren. Dat vond ik de moeite waarde om te delen, want misschien heeft iemand anders er ook iets aan. Ben de hele dag aan het voelen dat verslaving dieper in mij zit dan ik ooit voor mogelijk hield. Niet erg. Het was een reflectieve ietwat droeve dag. Artemis, Tatum, IJsvogel en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zou het morgen minder regenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 minuut geleden zei Lika: Zou het morgen minder regenen? Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Melden bij ons 27 graden morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Dat is voor mij weer te warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Likamoeilijk Misschien lukt het je om tot de kern te komen. Dan lukt het je om jouw probleem op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Wij hadden een heerlijke dag. Opa's en oma's genoten. Mini was in opperstemming. Morgen lekker dagje thuis. Welterusten voor iedereen. haddock, bumperjim en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 18 minuten geleden zei Tatum: Haddock, wil je dat we om jou vechten? Niet bepaald, maar tussen jullie is ‘nuffsaid ‘nuff lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 2 minuten geleden zei haddock: Niet bepaald, maar tussen jullie is ‘nuffsaid ‘nuff lijkt me. Blijft nuffsaid ‘nuff ' niet de moeite waard om er aandacht aan te besteden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ouwe melkert Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Ik wordt de laatste twee dagen niet vrolijk van het forum. Ach ik denk maar zo: goed dat het zich niet allemaal in mijn eigen huiskamer afspeelt. IJsvogel, Reacher, haddock en 4 anderen reageerden hierop 2 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zojuist zei Bob: Ach ik denk maar zo: goed dat het zich niet allemaal in mijn eigen huiskamer afspeelt. Haha @Bobik lig dubbel. 3d tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 25 minuten geleden zei Tatum: @Likamoeilijk Misschien lukt het je om tot de kern te komen. Dan lukt het je om jouw probleem op te lossen. Tis helemaal niet erg! Ook dat. Juist dat ook! Gek. Ik was ook op het terrein van mijn jeugd. Vorige week en deze week. Ik ben afscheid nemen van iets en aan het accepteren. Zoiets. Accepteren van niet perfect hoeven zijn. Dat het werken aan blijft. En dat dat helemaal okay is. Kan het moeilijk uitleggen. En daarin hielp vandaag jowan dus heel erg. nancy, Artemis, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Dat is wat men noemt omdenken @Bob Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Het is een vreemde wereld. Welterusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Het is een vreemde wereld. Welterusten mensen. En dat is het Quinn. Slaap lekker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Quinnmuziek op het muziek draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Droge afmelding voor het dagpact. Wij keken vanavond een spannende film via Pathé thuis. Omdat de bioscopen niet open zijn hebben ze ‘m gelijk op de streaming diensten gezet en kan je ‘m huren. Ik vond het een gave film, met goede acteurs. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Dag 2 is weer voorbij. Stemming is meteen +1. Wel gek dat je dan ook meteen de smoezenval weer open gaat, maar ja, dat is oud nieuws, dus daar trapte ik vandaag niet in. Nu maar lekker slapen. Lonster, Quinn, Reacher en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) Probeer anders de nadruk niet te leggen op het praten @Renaldo61 maak eens een afspraak met iemand van jou leeftijd / man om te wandelen en dat hoeft niet gelijk een hele grote wandeling te zijn. Geniet van de natuur praat over koetjes en kalfjes ipv diepgaande gesprekken over psychologische aspecten van het leven maak het luchtig koop een hengel ga met iemand voorntjes vissen . Maak ontmoetingen niet te zwaar op gesprek . 9 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Nou @Renaldo61 dan ga ik mijn energie niet meer leggen in jou om je van alles proberen aan te dragen om je te ondersteunen vanuit het heden naar nu. Ik weet het niet meer . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden