Musashi Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Tja dat wil hij dan Idd wel in ruil...be careful what you wish for maar denk toch niet dat het gaat gebeuren dus laat hem dan maar die illusie (en ik ook dus) voor hun levensonderhoud heeft hij wel de financiële middelen nodig hè... 5 mei 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Moeten ze dan ook allemaal seks? haha volgens mij is dat wel de definitie van een harem ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Toch geen slecht plan hè @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: 3 minuten geleden zei Bor: Moeten ze dan ook allemaal seks? haha volgens mij is dat wel de definitie van een harem ja Dat zijn maar de details... Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Nou. Ik wil ook nog niet dood eigs.. Waarom zou je dan dood gaan? Of bedoel je dat je geen leven meer hebt als je taken voor jou gedaan worden? Dan begint het pas zou ik denken...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Dat moeten jullie dan onderling maar regelen hè, wie wat betaalt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 uur geleden zei Vocatus: Apneu wordt gezien als de grootste onontdekte ziekte in de welvarende landen. Ik heb nachtje geslapen in hersenonderzoek centrum en had lichte apneu. Slaap nu met beugel in. Wat een wereld van verschil Alcohol Er is een direct verband tussen het gebruik van alcohol en apneu. Alcohol leidt tot spierverslapping, waardoor er ademstilstanden kunnen ontstaan. Ook kan het gebruik van alcohol leiden tot doorslaapproblemen. stoppen met alcohol heeft al voor meer frummers hier betekend dat hulpmiddelen niet meer nodig waren. En logisch ook dat je met apneu slecht slaapt, zonder ook als je een probleemdrinker bent. Musashi en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 5 minuten geleden zei lady jane: Alcohol Er is een direct verband tussen het gebruik van alcohol en apneu. Alcohol leidt tot spierverslapping, waardoor er ademstilstanden kunnen ontstaan. Ook kan het gebruik van alcohol leiden tot doorslaapproblemen. stoppen met alcohol heeft al voor meer frummers hier betekend dat hulpmiddelen niet meer nodig waren. En logisch ook dat je met apneu slecht slaapt, zonder ook als je een probleemdrinker bent. Ohh helemaal mee eens @lady jane. Dat leek me overbodig om te zeggen maar uiteraard;..alcohol is funest voor je slaap. Alcohol is gif en per definitie slecht voor alles. Alcohol zorgt voor apneu. Dus eerst daarmee stoppen. Overgewicht zorgt ook vaak voor apneu, dus gezond eten helpt ook. Maar ik wilde als tip meegeven dat zelfs sobere slanke mensen steeds vaker apneu krijgen. Ik zat in die onderzoekskliniek met 12 slanke nuchtere mensen. Het loont de moeite om keer app te installeren als je elke dag futloos na 8 uur slaap opstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 4 minuten geleden zei spirit: Ik meld me droog af voor het dagpact. Welterusten en tot morgen goed bezig Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 De vrije dagen zijn weer voorbij. Lekker beetje aan gerommeld, fotoboek bijgewerkt. Genieten van mini natuurlijk. Morgen en vrijdag weer werken. Maja, nancy en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Geen zin om op gesprekken te reageren en al helemaal niet om in discussie te gaan. Onwerkelijk dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 6 minuten geleden zei Quinn: Geen zin om op gesprekken te reageren en al helemaal niet om in discussie te gaan. Onwerkelijk dit. ik volg je niet Quinn,..wat bedoel je? reageer gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat bedoel je @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Gewoon, onwerkelijk. Ik heb altijd wat te zeggen en altijd een mening en de behoefte om die te delen. En nou is die weg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat had ik vanavond veel aan mijn meeting Zo fijn na een lastige week. Ik meld mij droog af voor de dagdraad. nancy, Lieke7777, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Vocatus: De 2 grootste oorzaken voor vermoeidheid is niet genoeg water drinken of het hebben van apneu. Heb je beiden afgevinkt? 1 water kan ik afvinken last van apneu zou ik niet weten eigenlijk. Bedankt voor je tip van de apps die er zijn. Zelf denk ik dat mijn lichaam van slag is. 5 mei 2021 bewerkt door Nun Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Ik ga eerst maar wat eten anders rammel ik vannacht uit bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 @Reacher : ik wilde het draadje van Vocatus geen nieuw leven inblazen, daarom maar even hier. Je bent lief, zoals aardbewoners dat zeggen. Spock geeft natuurlijk geen hartjes, is een beker ook goed voor jouw bericht? Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 12 uur geleden zei Vocatus: De mens is evolutionair gebouwd om hard te werken. Juist daardoor word je energiek. Dat zou ik een goede opmerking vinden tegen iemand die met een fles wijn binnen handbereik ligt te vegeteren op de bank. Maar jij zei het in reactie op een alleenstaande moeder met een fulltime baan die aangeeft dat ze moe is. Dat klinkt voor mij alsof je tegen Rosee zegt: "niet zeuren, gewoon harder werken dan krijg je meer energie". Vandaar mijn geërgerde reactie. Reacher en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) @hub02: Absoluut insgelijks! Een hartje terug Omdat ik het niet kan laten. 6 mei 2021 bewerkt door Reacher Vergeten Hub te noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 @Yana lief dat je het voor me opneemt maar ik had het niet vervelend opgevat hoor. Met hard werken en evolutionair associeer ik lekker buiten op het land werken in de gezonde lucht, waardoor je s avonds als een blok in slaap valt. Tegenwoordig bestaat veel werk in je hoofd ipv fysiek. Zo had ik het een beetje opgevat Yana en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden