Spring naar bijdragen

Woensdag 5 mei 2021


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Yana:

Je had toch ook nog in je vinger gesneden, ziekenhuis enzo? Incubatietijd kan geloof ik oplopen tot 10 dagen (een enkele keer nog langer) en je bent al een paar dagen niet lekker toch?

Oh als het 10 dagen is, dan is de ehbo idd de grootse kans. Liep iedereen hoestend voorbij met tig man in kamer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rosee:

Wist dat niet van dat water drinken Vocatus. Hier ook vaak moe, ga eens wat meer water drinken.

Ik las ( haha oke in de viva) dat ook vooral kinderen op basisschool moe duf zijn doordat ze te weinig drinken en daardoor moeilijker leren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kipburger, broccoli, krieltjes 

Om 19.30 uur een AA meeting. Zin in! 
Als het goed is mogen we volgende week weer ‘live’, kan ik ze eindelijk normaal ontmoeten. Vind ik erg fijn!! 
 

Ik heb ook veel last van moeheid en een raar slaapritme. Dat komt gewoon van die rot drank! 
Dit is een toffe pagina waar je veel en goede info kunt vinden als je wilt stoppen of net gestopt bent (of wilt minderen) https://www.google.nl/amp/s/nl.wikihow.com/Stoppen-met-drinken%3famp=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Ok thnx hoe heet die app? Voor ik de verkeerde neem.

Er zijn er meerdere hoor. Maar ik vind 'snorelab' fijn. Leg je mobiel aan de oplader, naast je bed. Open de app en klik op start. Hij registreert wanneer je beweegt en hoe je ademt en analyseert dat. Je kan stukken ook naluisteren. Let dan niet op snurken maar haperingen in je adem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rosee:

Wist dat niet van dat water drinken Vocatus. Hier ook vaak moe, ga eens wat meer water drinken.

Het kan ook komen omdat je een baan hebt en twee pubers die geen vinger uitsteken en je hebt vast geen hulp in de huishouding en ook geen vent waar je wat aan hebt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yana:

Het kan ook komen omdat je een baan hebt en twee pubers die geen vinger uitsteken en je hebt vast geen hulp in de huishouding en ook geen vent waar je wat aan hebt. :heart:

Ik moest erg lachen om deze post, sorry :lol: Maar dat is de herkenning ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei knakker:

Hihi, eerst de Linda, nu weer de Viva. Je gaat zeker vaak naar de kapper?

Haha mijn moeder leest belachelijk veel tijdschriften. En ik krijg ze daarna. Ook de wat zwaardere hoor, maar ik ben nu niet zo onzeker dat ik ga liegen dat ik het in de quest gelezen heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Yana:

Het kan ook komen omdat je een baan hebt en twee pubers die geen vinger uitsteken en je hebt vast geen hulp in de huishouding en ook geen vent waar je wat aan hebt. :heart:

De mens is evolutionair gebouwd om hard te werken. Juist daardoor word je energiek. Plus ik merkte met apneu verschil tussen voldaan moe en slap lamlendig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Yana:

Haha nee, ik ben kampioen flierefluiten maar ik propageer dan ook niet dat je hard moet werken.

"arbeid adelt",..maar dat gezegde zal jij dan wel niet kennen.

Ik ga naar beneden om lekker groentesoepje te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjongejongejonge.....ik durf te wedden dat Yana zich een slag in de rondte werkt als de huisjes verhuurd zijn. Maar daar gaat het feitelijk niet om. Wat een rare aannames hier weer. En waarvóór eigenlijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met mijn man afgesproken dat hij een harem mag hebben als hij het zich financieel kan permitteren: eentje om te kuisen, eentje om de was te doen, eentje voor mijn onderhoud, eentje voor de tuin, eentje om eten te maken,...we zijn er nog bijlange niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...