Spring naar bijdragen

Woensdag 5 mei 2021


Aanbevolen berichten

Spirit, je hebt het nu over twee verschillende onderwerpen waar jij je aangevallen over voelt: 
De man die spullen voor jou ophaalt en jouw zoon. 
Ik hoop dat de nare dingen die je te lezen hebt gekregen je toch aan het denken hebben gezet: 
* Je hébt wel degelijk gebruik gemaakt van die man tot twee keer toe. 
En dat al in de veronderstelling dat hij niet zou deugen. 
En zodra hij gisteren weg was heb je hem geblokkeerd. 
Dat is niet netjes om het aardig te zeggen. 
* Jouw zoon: je geeft nu aan dat je hem niets kwalijk neemt. 
Maar je zet wél een filmpje hier neer met een liedje waarin je heel iets anders verwoordt. 
Je geeft zelf aan dat hij hier mee leest, hoe moet die aanklacht op hem overkomen? 
En dat het kleinkindje niet bij jou mag logeren?? Ga alsjeblieft eens heel goed nadenken Spirit. 
Zoek hulp, echte hulp. Niet hulp in de vorm van een hulpverlener die naar jouw pijpen danst, maar 
echte hulp, hoe moeilijk het ook zal zijn om het roer om te gooien en echt te luisteren naar wat goed voor jou is. 
Denk na Spirit, ga terugwinnen wat je kwijtgeraakt bent.. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Reacher:

..... Toen heb ik er zaagsel overheen gegooid omdat me dat een goed idee leek op dat moment. Nu heb ik een tuintje dat eruit ziet alsof iemand er geraspte kaas overheen heeft versnipperd....

Je had er beter houtsnippers kunnen gooien, maar of jouw kattenkoppen dát nou zoveel prettiger hadden gevonden.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit je filmpje raakte mij erg, je ziet er slecht uit, en je ogen
spreken boekdelen over je pijn en verdriet. Logisch ook dat het emotioneert.
Het is niet zo maar een meezing smartlap, het is jouw verhaal.
Persoonlijk denk ik dat het niet slim is zoiets impulsief hier op het forum te
zetten. Je bent nog niet opgewassen tegen de reacties, maar dat die komen
kun je voorspellen, toch? (vroeger werden zelfs privé foto's verwijderd, niet voor niets
denk ik). Het zou fijn zijn voor je om idd, misschien in een begeleid wonen situatie, te komen.
Je kunt dan delen met mensen IRL  en dan voel je ook beter de sfeer waarin mensen reageren.
Goed bedoeld dus, ook (opbouwende) kritiek soms. Jammer als het anders binnen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei spirit:

Als het maar helpt toch. Ik heb een andere app. Die is voor mij wat overzichtelijker. Iets met nuchterheid. Je kan dan ook ieder dag dingen opschrijven en of je trek hebt gehad en wanneer. Hij telt ook de dagen, maar ik vind het een fijne app. 

Alle kleine beetjes helpen toch? 

Ja en helpen doet het en daar doen we het voor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei spirit:

Mee eens dat ik het filmje prive had moeten houden.

Heb die man trouwens niet meteen geblokkeerd hoor. Zo zit ik nu ook niet in elkaar. Hij vroeg vanochtend of de stoel lekker zat en heb hem nog een keer bedankt voor het vervoer van die stoel. Moet alleen heel erg uitkijken met dit soort mannen. 

@Yvonnewat voor hulp had jij dan in godsnaam nog in gedachten? Ik heb alle hulp al die ik kan krijgen. Ook mijn thuisbegeleidster komt weer vanaf volgende week. 

Dit Spirit. Gisteren vond je jezelf geniaal, je lag helemaal in een deuk om jezelf, want jij zou hem blokkeren, dat enge mannetje die zijn pielemuisje achterna wil. Nu praat je er al weer heel anders over. Dit is wat er constant gebeurt. Je zet iets neer komen reacties, maar ach nee zo ging het toch echt niet hoor. Bovendien zijn het niet echt alleen maar negatieve reacties wat je de laatste tijd hebt gekregen. Je hebt goede tips gekregen, ook mensen die echt bezorgd om je waren. Dat negeer je compleet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb  / had niets  net halve liters  bier die kreeg ik van mijn  levensdagen  niet  weg.

Alleen op vakantie  desperado  bier  dat was geen probleem zo lekker zittende  aan het strand of rivier met de  koeltas naast mij.

Ik dronk  sterke drank  maar als ik dat ook  omreken halve liter vodca  met cola aangemaakt .

Kom je  niet  aan die grote vocht hoeveelheden  wel aan je promillage  overtax :blink:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stop het ook niet weg, maar als iemand mij vraagt hoeveel dronk je dan, is mijn antwoord: teveel. Makkelijk? Ja, denk het wel. Maar ik denk liever in het hier en nu. Wat geweest is, is geweest. Veranderen kan ik het niet, overdoen evenmin. Wel kan ik het nu anders doen, gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lieke7777:

Ik dronk  sterke drank  maar als ik dat ook  omreken halve liter vodca  met cola aangemaakt .

 

O nee, verdunnen was er niet bij. Dan zat ik nóg met al dat vocht..

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...