Yvonne Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 58 minuten geleden zei spirit: Maar vlben nier dronken Ik ga er van uit dat Bor dit vertaalt als 'vier bier' @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Oh, ik lees: 'maar ik ben niet dronken'. Het is heel grappig als het niet zo triest was. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Ik maak daar 'maar ikben niet dronken' van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Och @spirit toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) ik las ook; ik ben niet dronken (maar dat dacht ik vroeger zo vaak zelf) @Bor zitten jullie niet in een app groepje met een paar? Kun jij dan misschien bellen? Of ga ik nu te ver in bemoeien? 29 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Probeer haar via fb te bereiken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 heb ik ook al gedaan @Lieke7777, tevergeefs tot nu toe Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Afwachten dus .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Wat een triest gebeuren weer, hoop dat Spirit ligt te slapen. Op deze manier kun je niet doorgaan @spirit, je sloopt jezelf. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 ik ga wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Ik ga eten koken. En niet drinken, want dat zou nergens op slaan. Kapucijnerschotel. Met een shitload kaas. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Het gaat altijd hetzelfde. @spirit gooit wat op het forum, om vervolgens weer te verdwijnen en nergens op de reageren Het halve forum in vertwijfeling achter zich latend niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 1 uur geleden zei Kohtje: [...] Wat niet wegneemt dat ze hier een noodkreet plaatst. [...] Dat zei ik nou wel, maar feitelijk plaatste ze helemaal geen noodkreet. Ze deelde mee: "Geen nood. Alleen niet droog Geen grote hoevwwlhedwn. Ook geeb kater ik eet gwqoon" Het kwam wat beroerd uit haar toetsenbord maar het was niet meer dan een mededeling. Vraag me niet waarom.. misschien om aan de "oproep" te voldoen om hier 'eerlijk' te melden als je drinkt? Maar feitelijk was het geen noodkreet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 15 minuten geleden zei rapilos: Het gaat altijd hetzelfde. @spirit gooit wat op het forum, om vervolgens weer te verdwijnen en nergens op de reageren Het halve forum in vertwijfeling achter zich latend Morgen weer beledigd dat er zorgen zijn gemaakt en zelfs telefoonnummers gegeven zijn. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goeie avond mensen. Heerlijk gewerkt. Lekker rustig en toch veel gedaan. Iedereen vindt het harstikke mooi en dat geeft zo'n kick, heerlijk. Zo nu eerst eten en me niet te druk maken om Spirit. Dat heeft helemaal geen zin. rapilos, haddock en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Terug van de wandeling, toch doorgegaan, wel lekker even eruit. Hoop dat @spirit zich nog even meldt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Ik ga zo bij spirit kijken Quinn, bolletje, Reacher en 5 anderen reageerden hierop 2 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Kapucijners met kaas? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Doe je voorzichtig ook met jezelf @Zbb? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Wat fijn @Zbb hier, vanmiddag fikse wandeling van 9 km achter de rug, in de miezer regen. leuk hoor met dochter en kleindochter. drie generaties hè. eN voordat we gingen wandelen hadden ze een heerlijke lunch meegenomen. zo gezellig Sowhat, Zbb en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 het is wel een stukje rijden heen en weer,dus het kan wel even duren voordat ik me weer meld. tot later. Reacher, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Doe rustig aan ZBB. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) Doe voorzichtig Zbb, fijn zo een maatje! Laat het alsjeblieft geen trigger voor jou worden. 29 april 2021 bewerkt door Sowhat lady jane, Reacher en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) Voor mij is het nu juist een dikke bevestiging die rommel niet te nemen als ik zie wat het allemaal doet. Beetje hetzelfde dan wat @knakker zei. 29 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Fijn @Zbb houd je haaks hè. 25 minuten geleden zei Sowhat: Kapucijners met kaas? Zeker weten. Kaas maakt alles nog beter. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden