Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Een hoofd alsof ik koninginnenach heb gevierd :blink:.... Daar heb ik nog wel vage herinneringen aan van vroeger maar ik was nu toch echt lekker droog me mandje in gisteravond. Niet eerlijk:P

Zo boodschappen halen en vanavond bbqen bij vrienden. Gezellig!! 
Fijne Koningsdag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei niks:

Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? 

Lijkt me een mooie geste Niks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei niks:

 

Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? 

 

Met verafdrukken van het hand kan je Idd leuke vissen en andere figuurtjes  maken! 
https://nl.pinterest.com/pin/386676317993517455/

of je kan ook een soort kant en klare deeg/ klei kopen met kader waar je de afdruk gewoon ik kan doen! Wij hadden dat eens uit de fun gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...