Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei ikkanhet:

Als je niet bij jezelf blijft loopt het sowieso verkeerd :D

Ja, als je niet bij jezelf blijft waar blijf je dan :)

Ik vraag me altijd af hoe dat moet, niet bij jezelf blijven. Is er een zelf én een ik? En wie gaat er dan precies weg bij wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet bij jezelf blijven vind ik wel een gemakkelijke: aanpassen aan een ander. Iets doen omdat het moet maar niet omdat je het echt wil. Zo heb ik jaar en dag geleefd...dat wil ik nu niet meer maar het is moeilijk als je dat nooit gedaan hebt...dan is het aanpassen aan een ander Idd ook een stuk van jezelf geworden...begin dan maar eens te zoeken wat echt jezelf is en wat niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo en ik ben gevaccineerd,  yes eindelijk. Bleef ik doordat ik m'n hand op stak om te bedanken met m'n sleepvoet achter een stoelpoot hangen en ja hoor, knal daar lag ik. Maar goed alles is goed gekomen. Sinds het hersenletsel zet ik mijn voet scheef, en blijf daardoor overal achter hangen. Vervelend is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

Ja, als je niet bij jezelf blijft waar blijf je dan :)

Ik vraag me altijd af hoe dat moet, niet bij jezelf blijven. Is er een zelf én een ik? En wie gaat er dan precies weg bij wie?

Maar als bij jezelf blijven bij de alcohol blijven betekent, moet je dan niet jezelf eens een trap in je hol geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Musashi:

Niet bij jezelf blijven vind ik wel een gemakkelijke.........

Ik begrijp wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vind het zo'n verwarrende uitdrukking als ik erover nadenk. Net als 'ik hou van mezelf', wie houdt er dan eigenlijk precies van wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Ik begrijp wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vind het zo'n verwarrende uitdrukking als ik erover nadenk. Net als 'ik hou van mezelf', wie houdt er dan eigenlijk precies van wie?

Dat betekent ik hou van het verhaaltje dat ik van mezelf gemaakt heb op facebook :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan daar niks mee, met ik hou van mezelf. Ik hou wel van sommige anderen, maar van mezelf houden dat is zoiets als een taart die zichzelf lekker vindt. Dakanhelemaalnie.

Om dezelfde reden haat ik mezelf niet ;) 

En trouwens zo gauw ik te veel van mezelf ga houden dan haat ik mezelf weer juist daarom :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had de heerlijkste dag sinds jaren. Gewoon helemaal voor mezelf. Ramen gelapt. Leuk werkje vind ik dat. Samen met jongste. 
Salade gemaakt. Beetje dit beetje dat. Hond was de afgelopen dagen niet lekker. Heb Frolic voor hem gehaald. Smullen!

Hij was ziek, misselijk, overgeven, niet eten. Tis zijn zwakke punt. Maar hij was zo aanhankelijk. Waar ik liep ging hij mee. Tjeetje. Wat ben ik dol op dat beest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Renaldo61:

Heb ik daar ook maar iets over gezegd? Ik had het over de Koning van België en cultuur verschillen 

Je antwoord  uitgebreid  op  mijn  post en je hebt het over  de verschillen  en dat jullie huidige  koning het zeer  goed doet .

Maw onze koning niet want het is een zooitje  in het  Vondel park maar zo lees ik hem .  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lieke7777:

Maw onze koning niet want het is een zooitje  in het  Vondel park maar zo lees ik hem .  ;)

Vanmiddag zeiden ze op het nieuwe hier (in België) dat jullie koning veel krediet bij de Nederlanders verloren heeft omdat hij vorig jaar in coronacrisis naar Griekenland op vakantie was gegaan...is dat zo? (Dat hij daardoor veel krediet verloren heeft bij jullie?) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Musashi:

Vanmiddag zeiden ze op het nieuwe hier (in België) dat jullie koning veel krediet bij de Nederlanders verloren heeft omdat hij vorig jaar in coronacrisis naar Griekenland op vakantie was gegaan...is dat zo? (Dat hij daardoor veel krediet verloren heeft bij jullie?) 

Geen idee verder eigenlijk  zal best  bij  hoor moet zeggen  dat ik mij  daar niet zo druk  om maak .

Hij heeft  zijn fout erkend en dan is het voor mij klaar.

Heb  verder niet zoveel met het koningshuis  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Renaldo61:

Okee sorry dan hoor. Hij doet het trouwens goed in tegenstelling met zijn voorgangers. Ik denk ook dat zijn dochter het zeer goed gaat doen. Van het Nederlands Koningshuis weet ik veel minder. En weer sorry, sinds 2004 volg ik niet alles meer. V

Geen sorry  hoor ;)    ja wat  Amalia  gaat doen zien we over jaren wel .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...