Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Quinn:

Bij gebrek aan eetkramen vandaag heb ik net tien broodjes hamburger gefabriceerd, Vietnamese loempia's in de olie gebakken en oliebollen in de oven gegooid.

Vaste tradities uitgevoerd. Nu wil ik slapen. 

Ja ik dadelijk ook, zonder tukkie haal ik de avond niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei niks:

Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? 

....hele tekst weg @$%^&&

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei niks:

Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? 

Ik zou voetafdrukken van beide voetjes maken, in een kleur naar keuze. Met verf op wit papier. Deze uitknippen met een witte rand van een halve centimeter. Dit een klein beetje boven elkaar plakken, dus een loopbeweginkje op papier of karton met een kleurtje naar keuze. Daarbij bijvoorbeeld een tekst, op wit papier en ook uitknippen en ook erbij plakken, zoals: U heeft uw voetstappen op aarde achter gelaten. Nu zal ik ( wij) in uw voetstappen verder gaan in dit leven. In gedachten nemen wij u mee. Wij zullen u nooit vergeten en zijn dankbaar voor de herinnering die u achter laat. Zoiets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal na koninginnenacht bijkom-katerdag. Nu gewoon een saaie vrije dag. Het is lekker weer, ik zou nog iets in de tuin kunnen doen en dan over een uurtje het (thee)glas heffen op ons nationale jaarlijkse borreluur.

Afgelopen weekend was ik tegen elf uur 's avonds nog op straat. Uitgestorven natuurlijk. Ik had een hondje te logeren. In het begin vond ik die praatjes met andere hondenbezitters best leuk. Zo leer je de hele buurt kennen. De hondenbezitters dan.

Op een gegeven moment was ik het ook wel weer zat. Beetje opdringerig ook, iemand die 's avonds laat nog uitgebreid een praatje wil maken. 

Hondje is na een week weer terug en nu is het wel weer stil in huis. :unsure:

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd kan beide zijn  maar nu is nu . Als je er nu van genoten hebt  is dat  nu.

Ik sprak  laatst  met sponsor  over  een vakantie  in 2019  in zuid Frankrijk  was ik en er was een zwembad  party  zo ongeveer  3 kr per week .

Dikke disco  muziek  en het was goed warm nog   een zwoele avonden .

Had al flink ingedronken  en heb  als een als  een belachelijke van die party's genoten  zwingen zwemmen  en dansen met de jongens  .

Beetje uitbundiger  omdat ik gedronken had  .

 Ik zei  tegen  sponsor  dat zal ik best missen evt in de vakantie  omdat ik het leuk vond. 

Ze zei  " het was leuk als je geen probleem  gehad  had met alcohol " 

Dit bracht  mij tot nadenken  .

Vond  het  leerzaam.   

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Dus dan mag je het nu niet meer leuk vinden wat je toen wel leuk vond omdat je toen niet wist en nu wel weet @Lieke7777?

Dat vind ik dus echt bull sjit 

Het  gaat mij erom dat ik  mij besef  dat ik dacht dat het leuker was met  alcohol en dat dit dit jaar anders  zal  zijn .   

Tuurlijk  wist  ik toen wel dat  ik al te veel dronk  . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn beste vakantie ever was in 1985 met mijn zus. Twee weken Scheveningen in een motel. We waren de enigste meiden in een motel vol met dienst weigeraars. Koester die vakantie nog steeds en had het voor geen goud willen missen. Toen dronken mijn zus en ik alle twee. Mijn zus drinkt nu al 29 jaar niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Eindelijk bij gelezen
Weer een heerlijke dag op de tuin gehad
Vriend had tompoucen gehaald en die hebben we samen met 5 medetuinders opgepeuzeld
thermoskannen koffie mee
Super gezellig
Wij hebben een grote inklapbare tuintafel
je zit lekker buiten en kan makkelijk afstand houden

Morgen nog zo'n heerlijke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...