Spring naar bijdragen

Eerste paasdag 4 april


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen & hele fijne 1ste paasdag allemaal:heart:

Welkom aan nieuwe en oud gedienden (terug). 
 

Ik had gister een lastige dag, knallende hoofdpijn, gevoel van onbegrip, bozig... Vervelend :( Hopelijk gaat het vandaag beter. Dadelijk eerst even brunchen maar ik merk dat de hoofdpijn nog steeds niet weg is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Renaldo61:

@Smaragd meld je aub aan als je thuis bent ? 

Ik ben uit het ziekenhuis en bij familie. Zit veilig nu en moet aan dingen werken, belangrijke dingen. Waaronder een heel groot stuk rouwverwerking. Niet alleen het overlijden maar ook ervoor, de geweldadige manipulatieve relatie die jaren gaande was en ik alle ballen hoog wilde en moest omhoog moest houden. Maar goed zo heeft een  ieder zijn deel hier wat krijgt in het leven..

Ik laat mij er niet onder krijgen en ga mij herpakken. Schaam mij kapot natuurlijk. Durf ook niet terug te lezen, ga ik ook niet doen. Neem wat afstand van het forum. Geeft mij teveel prikkels en ik probeer dan alleen maar anderen te helpen en kan heel kwaad worden om bepaalde reacties hier. Ja dan reageer ik onbeschoft terug. Al zullen ze dan helpend gemeend zijn, ze komen dan niet bij mij zo over. En dan vreet ik mijzelf van binnen op en explodeer ik met alle gevolgen vandien.

Schuld van NIEMAND hier! Mijn eigen verantwoordelijkheid.

Sorry voor de consternatie.

Erg blij met mijn  maatjes en paar anderen die mijn nummer hebben. Dat is voor nu beter.

Alle goeds voor een ieder hier :rose:

Fijne pasen.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...