Spring naar bijdragen

Eerste paasdag 4 april


niks

Aanbevolen berichten

Ik lees vandaag niet alles mee. De wereld draait ook door zonder mij. :)

Ik heb een lang weekend en niet afgesproken met dochter deze Pasen. Veel tijd voor mezelf.

Ik krijg met wat hulp en eerlijkheid naar mezelf meer inzichten om mijn harde schil te kraken (eigenlijk: laagje voor laagje te pellen).

Het gaat heel goed. Zonder alcohol. Ik ben zo ver, ik kan het  aan.

#Accepterenwatjenietkuntveranderen

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Statice:

Ziende blind hier met zijn allen? Gelukkig niet iedereen. Denk na.

@Staticejij bent hier om aan jezelf te werken.

Doe met mij mee vandaag en leer om te accepteren wat je niet kunt veranderen. Zonder beschuldigingen, boosheid, energieverlies. In liefde, acceptatie en begrip. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte vandaag met de moeilijke kant van de dag en veel plezier met de leuke @Statice

De derde R is rust @Reacher en daarvan morgen maar wat minder. Slaapkop :P

Mams wordt door c naar huis gebracht, dus ik ben nu als een keurig mens de rommel aan het opruimen. Nou ja, dat doe ik straks. Als ik uitgeforumt ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook wel weer fijn om als een dag als deze te werken. We proberen het toch extra feestelijk te maken. Nu vrij tot woensdag. Papa en mini hebben zich ook vermaakt, samen een eind gewandeld. Wat eten jullie vandaag? Wij makkelijk, rundvlees salade. Stokbroodjes, fruit, gehaktballetjes, kipspiesjes, komkommer enz. Een klein buffet :) 

@bolletjemooi hoor! @Staticesterkte vandaag. En zie net @VIIIbinnen komen. Misschien even half uurtje afzonderen? Sterkte en bedenk, dit gaat voorbij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoie...3 uur en 3 aubergines, 3 courgettes, 8 paprika’s, 3 pepers, 2 pepertjes, meer dan 1kg champignons, 1 bak tomaten, 3 uien en 1 bol look later, is dat allemaal in kleine stukjes gesneden, is mijn rug kapot en staat alles op het vuur te pruttelen voor +- 6 liter tomatensaus die ik vanavond (of morgenvroeg) zal wecken voor 6 weken snelle spaghetti!! Of wat een huismoeder lijden/ leiden kan...! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...