Spring naar bijdragen

Eerste paasdag 4 april


niks

Aanbevolen berichten

@VIII goed dat je herkent waar het van komt. Het klinkt als een flauw advies, maar ja, uitzitten. Het gaat over. Water drinken, misschien met aspirine tegen de hoofdpijn. Een warm bad, of wat slapen. Morgen is vandaag geweest.

@Musashi een middag hard werken om zes weken lui te kunnen zijn, niet gek. Klinkt als prima basissaus trouwens.

Hier straks de overblijfselen van de brunch maar weer op tafel. Of nou ja, op een bord, voor de tv. Bewust gemakzuchtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei VIII:

Jeetje wat is het lastig deze dagen. Ik word moe van mezelf en m’n man ook :( Ben zo bozig en opstandig, hoofdpijn. Enorme triggers, vreselijk! Niet leuk, voor niemand hier in huis. 

Gelukkig duurt het meestal niet zo lang VIII.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei VIII:

Jeetje wat is het lastig deze dagen. Ik word moe van mezelf en m’n man ook :( Ben zo bozig en opstandig, hoofdpijn. Enorme triggers, vreselijk! Niet leuk, voor niemand hier in huis. 

Ik zit ook een beetje te jammeren, dan koud dan warm, trui uit verwarming weer hoog te hoge bloeddruk maar gelukkig geen triggers, zoek wat afleiding en neem voor de hoofdpijn prctamol en hou het droog.:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eten? Geen idee. Mijn man ging net snel de deur uit om een probleem op te lossen op zijn werk. Zelf net een hypo gehad ( :(), dus voel me hondsberoerd. Glas met frisdrank gedronken, geen light, nu gaat het wel weer. Mits ik doodstil blijf zitten op de bank en zo min mogelijk beweeg. Zoon eet bij zijn vriendin. Nu maar even rusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja droog ga ik het zeker houden! Ik slik (thank god) refusal. Het is extern maar I do not care want voor nu houdt het me ver van de drank en dat is goed. Wel wat ingenomen om iets rustiger te worden maar dat mocht van de arts. Zo komt er lekker eten, besteld want geen zin om te koken, pizza met ijs toe en daarna lekker in een warm bad met een boek :heart:

Ik kom de avond wel door. Dank voor jullie lieve woorden en berichten, doet een mens goed :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei nancy:

Eten? Geen idee. Mijn man ging net snel de deur uit om een probleem op te lossen op zijn werk. Zelf net een hypo gehad ( :(), dus voel me hondsberoerd. Glas met frisdrank gedronken, geen light, nu gaat het wel weer. Mits ik doodstil blijf zitten op de bank en zo min mogelijk beweeg. Zoon eet bij zijn vriendin. Nu maar even rusten. 

Blijf er niet te lang alleen mee Nancy, sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei VIII:

Ja droog ga ik het zeker houden! Ik slik (thank god) refusal. Het is extern maar I do not care want voor nu houdt het me ver van de drank en dat is goed. Wel wat ingenomen om iets rustiger te worden maar dat mocht van de arts. Zo komt er lekker eten, besteld want geen zin om te koken, pizza met ijs toe en daarna lekker in een warm bad met een boek :heart:

Ik kom de avond wel door. Dank voor jullie lieve woorden en berichten, doet een mens goed :lips:

V3:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy

Roggenbrood met kaas echt pakken en eet het op! 

En je kunt wel gewone maaltijden eten, niet alleen maar groenten. 

En je mag jezelf best zielig vinden soms als je maar wel dat roggenbrood gaat opeten met kaas. Kan je wel wat aandoen, nee grapje. Goed dat je het aangeeft. Ik post morgen misschien weer een paar berichten, niet meer vandaag.

@Rudygrote dank, morgen iets meer en ja ik weet dat ik meer hulp nodig heb dan dit forum alleen maar hoe en wat dat gaan we wel zien. Lijkt wel alsof ik in de goot lig. Dat lig ik niet, nog niet idd, dat is wel waar. Ga morgen ook gewoon weer werken. Wat vind ik het leven lastig.

Heb hulp nodig bij die rouwverwerking en dat pak ik wel aan. Dat zie ik zelf ook wel in. 

Fijne avond

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terecht hoor @nancy, ik vind jou eigenlijk best heel zielig nu. :heart: 

Ik vind mijzelf ook een beetje zielig, eenzaam en lusteloos voel ik me. De dagen vallen weer niet mee. Ik heb me wel weer naar buiten geduwd, met moeite, vervolgens bijna 10 km gelopen.
Nu schijnt hier een klein beetje de zon door de wolken.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Net een docu gekeken over Louise van Dijk. Was er net voor in de stemming. Prachtig wat een goede muzikant was dat. Wel spijtig dat hij zo ziek werd. Hij heeft ervoor gekozen om 1e paasdag heen te gaan. 

Ja, van Dijk prachtige kerel, beminnelijk mens, ik speel bv het zelf geschreven lied HOOP van hem op piano uit mijn blote hoofd wat meteen ook het hoogst haalbare niveau is voor mij. Cor Bakker waar ik momenteel pianoles van heb (Internet) zijn dikke vrienden geweest. Leuk muzikaal stel.:rose:

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kohtje:

Terug van 2 dagen Groningen met het campertje.
Misschien raar, maar ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat het al weer voorbij is.

Koh weerterug op het honk, twee dagen is vrij kort en de tijd vliegt voorbij als je het maar naar je zin hebt gehad.

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...