Spring naar bijdragen

donderdag 12 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Net wat leeswerk ingehaald. Wat een belevenissen weer. Een eerste reactie. 
@niks geniet van jullie wonder met priegelvingertjes en teentjes! Over een tijdje zijn de nageltjes klaar voor een eerste knipbeurt. Dat wordt priegelen op de vierkante centimeter!
@Lika Houd vast, die positieve flow!

@Borzet m op! Ik wens je een tijd van rust en stabiliteit toe. Weg uit die rollercoaster.

Nu op naar douche en koffie, veel koffie. Beroerde nacht qua slapen. 
 

Groetjes voor iedereen!

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even terug gelezen... 
@niks, wat is dat allemaal razendsnel gegaan, gefeliciteerd met jullie kleine niksie, heerlijk van genieten.
@Bor, Dochter nu al thuis.... nou, kun je in ieder geval wat makkelijker op bezoek, maar ik hoop niet dat 'ze' er van uitgaan dat jij de boel daar wel draaiende zult houden..... 
@Lieke, leuk die stenen, ik hou het zelf maar bij haken, veel haken en af en toe wat aan de aquarel... 
@lady jane, mazzelkont met die schoenen... het is je gegund hoor :) 

En blèèèh.... die muisjes.... er wordt niet meer zo veel geboren om mij heen, maar áls het eens voorkomt: ik eet die rommel echt niet meer. 
Ik bijt mijn tanden er op kapot en een half uur later zit je nog steeds met droge beschuitkorrels in je mond die maar niet weg willen..... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

En blèèèh.... die muisjes.... er wordt niet meer zo veel geboren om mij heen, maar áls het eens voorkomt: ik eet die rommel echt niet meer. 
Ik bijt mijn tanden er op kapot en een half uur later zit je nog steeds met droge beschuitkorrels in je mond die maar niet weg willen..... 

Ow heerlijk, daar kunnen ze mij voor wakker maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Heb redelijk kunnen slapen. Mini Niks paar keer aangelegd. Het aanleggen gaat wat lastig, maar dat komt vanzelf wel goed. Verder is ze heel tevreden. Papa mag vandaag aangifte doen. Wij blijven in het ziekenhuis. Als mijn uitslagen goed zijn, en mini Niks doet het goed, mogen we morgen naar huis. Maar wat is ze mooi, alles zo klein. Maatje 0 van luiers.  Ben zo verliefd!  :wub: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is allemaal heel snel gegaan. Op een gegeven moment kreeg ik persdrang. Toen zat ik ineens al op 9 cm. Toen ik mocht persen, twee keer en ze was er. Alles nog intact, geen hechtingen. Ik voel me goed, beetje moe maar verder mag ik echt niet klagen. Ik kijk echt met een goed gevoel terug op de bevalling. Alleen de opa's en oma's mogen niet komen, gelukkig kunnen we video bellen en als ik thuis ben kunnen ze hun kleinkind bewonderen. Maar ik ga ontbijten, douchen en straks mini Niks verzorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Gisteravond, vlak voor het afsluiten van m'n laptop, nog even gauw, gauw, gauw de dagdraad doorgesjeesd en wel een like-je bij de steentjes
van Lieke7777 maar het prutteltje van @niks helemaal gemist. :unsure:

Van harte gefeliciteerd, niks. Hoop dat jullie met voorspoed en in goede gezondheid enz. enz. enz.... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...