ikkanhet Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goedemorgen frummers. Het is hier nog droog, maar de buien komen er aan. Donker is het ook nog, hartstikke donker, maar ook het 'licht' komt er aan Inmiddels staat er al wel een bakje klaar. Dus kom maar op met 12 november... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Net wat leeswerk ingehaald. Wat een belevenissen weer. Een eerste reactie. @niks geniet van jullie wonder met priegelvingertjes en teentjes! Over een tijdje zijn de nageltjes klaar voor een eerste knipbeurt. Dat wordt priegelen op de vierkante centimeter!@Lika Houd vast, die positieve flow! @Borzet m op! Ik wens je een tijd van rust en stabiliteit toe. Weg uit die rollercoaster. Nu op naar douche en koffie, veel koffie. Beroerde nacht qua slapen. Groetjes voor iedereen! 12 november 2020 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Net even terug gelezen... @niks, wat is dat allemaal razendsnel gegaan, gefeliciteerd met jullie kleine niksie, heerlijk van genieten.@Bor, Dochter nu al thuis.... nou, kun je in ieder geval wat makkelijker op bezoek, maar ik hoop niet dat 'ze' er van uitgaan dat jij de boel daar wel draaiende zult houden..... @Lieke, leuk die stenen, ik hou het zelf maar bij haken, veel haken en af en toe wat aan de aquarel... @lady jane, mazzelkont met die schoenen... het is je gegund hoor En blèèèh.... die muisjes.... er wordt niet meer zo veel geboren om mij heen, maar áls het eens voorkomt: ik eet die rommel echt niet meer. Ik bijt mijn tanden er op kapot en een half uur later zit je nog steeds met droge beschuitkorrels in je mond die maar niet weg willen..... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 2 minuten geleden zei Yvonne: En blèèèh.... die muisjes.... er wordt niet meer zo veel geboren om mij heen, maar áls het eens voorkomt: ik eet die rommel echt niet meer. Ik bijt mijn tanden er op kapot en een half uur later zit je nog steeds met droge beschuitkorrels in je mond die maar niet weg willen..... Ow heerlijk, daar kunnen ze mij voor wakker maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goedemorgen! Heb redelijk kunnen slapen. Mini Niks paar keer aangelegd. Het aanleggen gaat wat lastig, maar dat komt vanzelf wel goed. Verder is ze heel tevreden. Papa mag vandaag aangifte doen. Wij blijven in het ziekenhuis. Als mijn uitslagen goed zijn, en mini Niks doet het goed, mogen we morgen naar huis. Maar wat is ze mooi, alles zo klein. Maatje 0 van luiers. Ben zo verliefd! Zbb, Lieke7777, Bob en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Tast toe, voor iedereen wat. Lonster, Lieke7777, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Heerlijk, dat lust ik allemaal. Wat heb je het goed gedaan zeg @niks en dan hopelijk snel naar huis inderdaad dat is het feest compleet. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Het is allemaal heel snel gegaan. Op een gegeven moment kreeg ik persdrang. Toen zat ik ineens al op 9 cm. Toen ik mocht persen, twee keer en ze was er. Alles nog intact, geen hechtingen. Ik voel me goed, beetje moe maar verder mag ik echt niet klagen. Ik kijk echt met een goed gevoel terug op de bevalling. Alleen de opa's en oma's mogen niet komen, gelukkig kunnen we video bellen en als ik thuis ben kunnen ze hun kleinkind bewonderen. Maar ik ga ontbijten, douchen en straks mini Niks verzorgen. nancy, lady jane, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Hoera, beschuit met muisjes! @niks wat fijn dat de kleine niksie het zo goed doet. Hoe voel jij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Oh, tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Wat heerlijk dat je ons zo mee laat delen Niks, bedankt daarvoor. Ik denk dat je heel wat moederharten hier weer even terugwerpt in die mooie tijden, lang geleden in mijn geval en een hele mooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goede morgen allemaal . @niks fijn dat jullie morgen al samen naar huis mogen gaan als alles zo goed blijft gaan .. wondelijk dat ze als prematuur zo zelfstandig al zo goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 @Bor wat een omslag zo opeens je dochter toch ook naar huis is gegaan duimen dat alles onder controle blijft . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Snap ik ' daarom hopelijk blijft alles onder controle . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goeiemorgen. Gisteravond, vlak voor het afsluiten van m'n laptop, nog even gauw, gauw, gauw de dagdraad doorgesjeesd en wel een like-je bij de steentjes van Lieke7777 maar het prutteltje van @niks helemaal gemist. Van harte gefeliciteerd, niks. Hoop dat jullie met voorspoed en in goede gezondheid enz. enz. enz.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Wat leuk @Lieke7777 die stenen. Ik leg ook al jaren beschilderde stenen her en der neer, ik dacht dat ik origineel was maar nu blijken er hele facebookgroepen over te zijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Inderdaad @Yana niet meer zo orgineel nee hoor elke steen is orgineel .. ik vind het zelf een leuke hobby . Net mijn afgeverfde stenen van gisteren weer in de lak gespoten . Vandaag weer opnieuw beginnen met gesso . En daarna weer bedenken wat ik erop ga schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goedemorgen allemaal, Hier een fikse bui gehad net Snel parkietje naar binnen gehaald Vandaag werken van 11.30-15.30 Dus de dag komt wel weer om Gisteren lekker naar de sauna geweest @niks Dank voor je beschuitjes Smaakte lekker bij mijn koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 2 uur geleden zei ikkanhet: DAGPACT:Yvonne ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Dag 51 voor mij schiet al aardig op. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 @niks wouw ineens ben je mama! Was even paar dagen niet op het forum! Gefeliciteerd !!!! Wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden