Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Maja

Donderdag 25 juni

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! 
Buiten beetje afgekoeld. Ramen en deuren open. Langzaam op gang komen. Slechte nacht met verlammingsdromen. Bah. Op naar een fijne dag!

dagpact 25 juni

Maja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mag vandaag naar huis, eindelijk naar mijn 4 katjes terug.

Heb nee gezegd op refusal, dat is indirecte suicide op/in mij. Niet helpend. binge/teveel aan drank ook btw. Ga volgens een patroon drinken/alcoholschrift planning, daar moet ik ik het in bijhouden. 2 keer per week ambulant bij Brijder en zo snel mogelijk weer geheel aan het werk. Dat werkt het beste voor mij. Ga niet meer op negatieve belerende mensen hier reageren. Teveel prikkels voor mij en ook voor hen. Ze moeten het zelf maar doen met hetgeen wat niet lekker loopt in hun eigen leven, kan ik niks aandoen. Net zoals ik er dan niks aan kan doen of wel. Is een mindset. Zo zie ik het nuchter dan maar.

Ga meelezen. @knakker kent mij hierin goed. Althans dit is mijn voornemen.

Vandaag ga ik het droog houden, staat ook in het schrift al.

Doe met je mee Maja

dagpact 25 juni

Maja

Smaragd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel @Maja, ga ik zeker doen en dit moet niet weer gebeuren. Niet goed, voor niemand. 

Om 10 uur mag/kan ik naar huis. Zo blij om mijn 4 kleine donders weer te zien. Heb ze zo gemist. 

Fijne dag. Ga mij vanavond droog afmelden en ben erg blij met bepaalde mensen hier die mij er doorheen hebben geholpen. Had echt geen zin meer, de schaamte nabij idd. Maar ik wil door, daarom ben ik er ook nog denk ik.

Maak er wat van ondanks de hitte/warmte, kan het wel hebben nu, I like it hot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Smaragd Zijn de benzo"s weg?

Dit is niet best, ik zit nu al met m"n neus tegen de airco. Ik hoop dat ik het overleef vandaag.

bewerkt door Bor
spatie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik lees het nog nergens, maar een officiële hittegolf gaat het niet worden. De temperatuur bleef gisteren in De Bilt steken net onder de 30 C (29,4 C), waardoor de drie benodigde tropische dagen (+ minimaal 2 zomerse dagen) niet gehaald kunnen worden, want zaterdag volgt enige afkoeling. Wat je eraan hebt? Geen idee,  maar ik vind dat soort statistiekjes leuk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Aan het werk vandaag. Nu nog aan de koffie. De buren zijn aan vakantie toe zo te horen, er wordt met deuren geslagen en geschreeuwd.  Valt niet mee om je kinderen elke dag weer op hun plek te krijgen.  

@Smaragd wat fijn weer thuis. Je poezen zullen ook wel blij zijn.  Die van mij, een oudje, lijkt een beetje de weg kwijt. Ze kruipt dicht tegen me aan met dit weer.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen ' fijn naar huis met een plan smaragd  ' veel knuffel  plezier met je katten. 

Lig nog in bed  onder een deken @Bor  erg he..   zo douchen en im 11.30 afspraak  bij brijder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Smaragd:

Ga niet meer op negatieve belerende mensen hier reageren. Teveel prikkels voor mij en ook voor hen. Ze moeten het zelf maar doen met hetgeen wat niet lekker loopt in hun eigen leven, kan ik niks aandoen. Net zoals ik er dan niks aan kan doen of wel. Is een mindset. Zo zie ik het nuchter dan maar.

Goedemorgen! Fijn dat je weer naar huis mag Smaragd. Jammer, dat je meteen deze opmerking moet maken. Er zijn een aantal mensen die niet, of minder hier komen. Ik zeg niet dat het door jou komt, maar deze opmerkingen zullen niet helpend zijn dat ze terug komen. Toch hoop ik dat @nancy @Yvonne @lady jane@Adri02 zich hier nog weer laten zien. Bedenk dat er ook veel zijn die wel wat aan jullie bijdrages hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen

Ontbijtje op, kabouters naar school gebracht, buiten nog fris. Papa gaat zo maar eens op de racefiets. Vanmiddag te warm daarvoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

warmpjes al
Maar wel heerlijk geslapen vannacht
Vanmiddag werken, 
Verder eens bedenken, wat ik met de rest van de dag ga doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei knakker:

Goedemorgen mensen

Ontbijtje op, kabouters naar school gebracht, buiten nog fris. Papa gaat zo maar eens op de racefiets. Vanmiddag te warm daarvoor.

Goed bezig paps ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed je weer te zien @Smaragd, welkom thuis. Ik hoop dat het je goed vergaat na deze crash. In elk geval weer 4 poezels om het voor te doen. En je werk natuurlijk, weet je al wanneer je weer gaat starten? Boven alles moet je het natuurlijk voor jezelf doen, maar ik geloof dat je daar doorgaans niet als eerste de motivatie in zoekt ;)

2 uur geleden zei Smaragd:

Ga meelezen. @knakker kent mij hierin goed.

Wat bedoel je hier eigenlijk mee Smar? Dat ik jou goed ken als meelezer? Anyway, ik vind het goed hoor :). Succes met meelezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei niks:

Goedemorgen! Fijn dat je weer naar huis mag Smaragd. Jammer, dat je meteen deze opmerking moet maken. Er zijn een aantal mensen die niet, of minder hier komen. Ik zeg niet dat het door jou komt, maar deze opmerkingen zullen niet helpend zijn dat ze terug komen. Toch hoop ik dat @nancy @Yvonne @lady jane@Adri02 zich hier nog weer laten zien. Bedenk dat er ook veel zijn die wel wat aan jullie bijdrages hebben. 

Kijk, die opmerking over 'negatieve belerende mensen' van @Smaragd had ik ook wel gelezen hoor, en dat is wat aanmatigend. Maar door er meteen bovenop te springen krijg je als je niet uitkijkt direct weer die negatieve spiraal van bekvechten. Kijk de zender heeft zijn verantwoordelijkheid, en moet proberen de hand in eigen boezem te steken, uiteraard. Maar ook alle reageerders hebben hun verantwoordelijkheid. Je hoeft tenslotte geen psychologie te hebben gestudeerd om in te kunnen zien hoe dat patroon van negativiteit hier soms werkt. 

Ik vind dat mensen vaak vergeten dat het soms de beste optie is om even te zwijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg het niet goed verwoord dus hield ik me maar stil voor de lieve vrede. Jij kan het dus wel, dankjewel@knakker

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou lieve schat, je hoeft niet de hele tijd te zwijgen hoor. Maar als je een vuur wilt doven is het beter om er geen olie op te gooien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...