Spring naar bijdragen

Donderdag 25 juni


Maja

Aanbevolen berichten

Is ook zo je omgeving   hier in mijn geval  man veranderd ook  niet  geheel mee in het proces  . Hij  drinkt weliswaar  niet maar heeft er vele malen minder last van dan mij.  Alsof hij inderdaad niet echt verslaafd is geweest maar  in mijn verslaving  meegedronken hééft  in wanhoop.    Ik ga door met therapieën  komt een training aan   volg aa meetings   en tja dan zitten we niet op een golflengte  reageren frustraties  op elkaar af ..   begrijpen elkaar  niet. 

En dan zitten we ook nog eens op elkaars lip  mbt corona  hij werkt thuis  ' ik mijn uren wel op locatie in de zorg ..    en allebei missen we giga onze jongens.    Maar keep going  we moeten door.    Voor de jongens  voor elkaar  en ook individueel  en daar hoort geen drank meer bij.    

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi omschreven @Fruitvlieg2019. Ik kan inderdaad ook niet verwachten dat de wereld om mij heen met mij mee doet. Normaal zou ik gezellig mee gaan zuipen. Kies er nu even voor mij af te zonderen en een boek te lezen in bed. Als ik jullie verhalen mag geloven wordt het echt makkelijker. Daar zie ik naar uit, ik ga doorzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Maaaike:

Thnx @Lieke7777. Manlief kwam me net even troosten en zei dat hij ook zijn weg hierin moet vinden. Dat we het samen gaan doen, heel lief :heart:

 

Dan denk ik weer, heeft het waarde als iemand dat onder invloed tegen je zegt, geloof je het dan ook? Zal wel weer aan mij liggen.

Vind je wel heel stoer dat je het kan benoemen en ook dat je hier bent.

Respectloos vind ik het, terwijl hij weet waar je mee bezig bent. Onder invloed heb ik en mijn ex elkaar ook heel veel beloftes gedaan. Maar goed, ben wat verder. Fijn dat het nu weer goed is.

Kan niet slapen, alle benzo's zijn weg. Beter ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat las ik gisteren ook ergens @Lieke7777 dat het voor sommige partners zo makkelijk is om drank te laten staan. Maar voor ons een mega big deal. Alsof zij inderdaad niet verslaafd waren. Bizar dat de ene persoon er wel last van heeft en een ander niet. Dat vind ik ook het moeilijke , accepteren dat ik wel een probleem heb. En mijn vriendin bijvoorbeeld, die net zoveel drinkt als ik, niet ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd ik geloof hem zeker wel. En denk ook echt dat hij zijn weg moet vinden. Ik was namelijk voorheen altijd van de partij om mee te doen. En dat is ineens veranderd. We zijn omgeven met vrienden die zuipen... maakt het best lastig. Maar goed , voel me al minder ellendig en mijn klote moment is voorbij. 
 

Denk dat slapen ook lastig wordt .. tis hier F#**ing heet op de slaapkamer en overal jeuk van die K muggen. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij had ook in een tuin kunnen gaan drinken bij 1 van zijn vrienden @Maaike

Hoop dat hij morgen en volgende week nog hetzelfde tegen je gaat zeggen. Onder invloed kan alles, dat weten we allen.

Wel goed dat het jou goed doet en niet gezwicht bent, nog niet, heel sterk! Hoop dat hij dat gaat zien. Ook als hij niet onder invloed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

@Smaragd    snap wat je bedoeld  houd het bij jezelf  wat je graag wilt '  ga geen situaties  vergelijken met je eigen  ...    je gaf aan te willen lezen hier maar niet reageren  dan ..    

Hou mijn mond ja, je hebt gelijk. Beloftes van beschonken mensen geloof ik niet sorry. Dit gaat natuurlijk compleet goed. Je hebt gelijk, we gaan het zien.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...