Spring naar bijdragen

Zondag 19 April


Lieke7777

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Cleo66:

Nooit van gehoord,  dan moet jij ook uit die buurt komen ?!

Hahaha... ik zat zelf zo'n beetje op Nieuw-Weerdinge of Valthermond. Ook in die omgeving. Beetje google mapsen en je zit al gauw in de buurt.
 

O, nou ja, wat Yvonne zegt...

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei lady jane:

Blij met Snellie frummers! nu al n succes. Een bos ontdekt waar ik nog nooit ben geweest. En ik heb amper ondersteuning nodig. Ik wist niet dat mijn oude fiets zo rampzalig zwaar fietst.

't Is dus wel zoals Adri laatst zei: het is gewoon een beetje brommeren. :)
Die oude fiets van jou zal waarschijnlijk gewoon fietsen zoals fietsen gefietst behoren te worden.
Het is waarschijnlijk meer dat je niet wist dat je......    (nou ja, dat zeg ik maar niet... iets met ouder worden en zo... :P;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke naam Electra voor je fiets  en de koosnamen erbij hahaha.

 

Wij hebben een caravan  of te wel een sleurhut en ik noem het vaak villa caravana ok niet echt orgineel en als hij achter de auto hangt en we rijden richting het zuiden zeg ik altijd die stalker blijft ook maar achter ons kleven.

Zo ik heb mijn weekenddienst er op zitten , was een goed werkweekend  ik bof of hoe ik het moet noemen dat ik waar ik werk de instelling ( mijn locatie ) het virus nog niet heeft toegeslagen dus we eigenlijk gewoon lockdown zorg geven laten we het zo houden......

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Sowhat:

@Kohtje Hoe is het met hondje in het fietskarretje gegaan? 

Ja, dat ging best wel goed. Hij vond dat karretje wel interessant en zat er al in voordat we er klaar voor waren. Toen we het karretje afsloten
vond ie het eerst even wat minder en ook toen we begonnen te fietsen keek ie eerst wat zenuwachtig om zich heen, maar al gauw lag ie
lekker om zich heen te kijken. Na een klein uurtje zijn we gestopt en hebben we een stuk met hem gewandeld, door de uiterwaarden zoals
gezegd. Toen ie toen weer terug moest in het karretje was het even wat minder, beetje tegensputteren, maar eenmaal weer onderweg legde
hij zich er letterlijk bij neer. Hij heeft in elk geval geen kik gegeven. Ik denk dat het wel voor herhaling vatbaar is.

Nog wel even een beetje 'treiteren' over e-bikes... we konden op de wat smallere fietspaden eigenlijk niet naast elkaar fietsen. Om de
klip klap weer een belletje omdat er weer wat van die 'race-monsters' langs moesten. Als je er bij het achteromkijken aan de horizon
één zag aankomen moesten we als de wiedeweerga weer achter elkaar want in no-time waren ze achter ons... en maar mopperen dat
we niet op tijd aan de kant gingen. Tja. Niks persoonlijks, hoor, maar 't is wat... :P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding zou ik willen zeggen. Heel graag. Maar ik had me vandaag  niet aangemeld op het dagpact. Is ook geen voorwaarde. Ik heb wel mijn best gedaan tot ongeveer 4 uur. Kotsend weer drank genomen en er meer dan een uur over gedaan tot ik het kon binnenhouden . Ik wilde het niet maar was "nodig", want shaken leek over te gaan in een soort half epilepsie aanval. Trilde over mijn hele lijf. Ik lag nog op bed ervoor. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Ik ben kapot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Myle:

Droge afmelding zou ik willen zeggen. Heel graag. Maar ik had me vandaag  niet aangemeld op het dagpact. Is ook geen voorwaarde. Ik heb wel mijn best gedaan tot ongeveer 4 uur. Kotsend weer drank genomen en er meer dan een uur over gedaan tot ik het kon binnenhouden . Ik wilde het niet maar was "nodig", want shaken leek over te gaan in een soort half epilepsie aanval. Trilde over mijn hele lijf. Ik lag nog op bed ervoor. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Ik ben kapot.

4 uur, welke 4 uur bedoel je? 4 uur 's nachts?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...