Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goeie morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 1 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Rapilos "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen allemaal wat is het nog stil hier, Maar ja ben ook wel erg vroeg voor de zaterdagochtend Enfin, we maken er weer wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen, hier ook een nacht vol rare dromen maar die van mij waren niet leuk... Ik probeer ze nu maar heel hard om te denken. Ik weet dat ik hier even doorheen moet maar ik heb het zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen hier ook goed geslapen van 23.00 tot 7.00 geen droom tot herinnering. Kop op Ties vandaag nog naar je paard toe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 27 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Een nacht vol rare dromen, ik wist niet dat ik zoveel fantasie had. Het zwemmen met die grote walvis vond ik nog het leukst. Dat was spannend maar ook leuk. Hihi leuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen frummers. Een gat in de dag geslapen... Heb het zonnetje nog net even mee mogen maken, maar toen ik vanonder de douche vandaan kwam was hij alweer vedwenen.... Eerst maar een bakje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 @Jopie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Nog geen nieuws vanuit het ziekenhuis dus @Bor? @Ietje, niet met tegenzin op dat dagpact meis, dat maakt het alleen maar moeilijker vol te houden... Wat moet dat moeilijk zijn @Jopie, heel heel moeilijk... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 geduld is soms verduren Bor sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Ietje: Met tegenzin op het dagpact. Ruim een week niet gedronken maar het is nog lang niet uit mn systeem. @Ietje, wat versta jij in dit verband onder tegenzin? Ik heb voor mijzelf besloten om mijn naam dagelijks onder het dagpact te zetten, net zolang totdat ik het (vandaag drink ik niet) geïnternaliseerd heb. 29 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Geduld is een eigenschap. De eigenschap om in kalmte te wachten op de dingen die komen gaan. Met nadruk op kalmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goedemorgen Sterkte Jopie. Pfffff heb ook weer van alles bij elkaar gedroomd vannacht. Ben er doodmoe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Heeeee @Kohtje, fijn je weer even te zien hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Dank je Yvonne. 4 minuten geleden zei Kohtje: Geduld is een eigenschap. De eigenschap om in kalmte te wachten op de dingen die komen gaan. Met nadruk op kalmte. Ik heb de laatste jaren enorm veel geduld getoond. Heel kalm gewacht tot mijn atelier vanzelf weer opgeruimd zou zijn zodat ik weer kon schilderen. Maar op een gegeven moment was dan toch m'n geduld op en ben ik zelf maar aan het opruimen gegaan. En nu komt het schilderijtje waar ik twee jaar geleden aan begonnen was en dat nog op de ezel staat, weer in zicht. Nog even door opruimen en ik kan daadwerkelijk weer schilderen. Geduld loont dus niet altijd. Soms moet je de moed opbrengen om te veranderen wat je kúnt veranderen. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 (bewerkt) @IetjeUit het systeem -> vaak zegt men na een jaar wordt het minder. Als je liever wilt drinken waarom stop je dan eigenlijk? Met tegenzin stoppen omdat het uit je systeem moet, en als het er dan uit is weer beginnen? Of wat is je plan? 29 februari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 32 minuten geleden zei Ietje: Met tegenzin omdat het moet totdat ik het idd uit mijn systeem heb. Maar liever nam ik een koud glas witte wijn. Ja @Ietje, ik snap je wel. Voor mij is het geen moeten, maar willen. Een glas wijn aan het strand, niet zo koud, of dubbele whiskey (in het vliegtuig) spookt ook wel door mijn hoofd. Dat zal nog wel een tijd zo blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 2 minuten geleden zei bumperjim: Uit het systeem -> vaak zegt men na een jaar wordt het minder. @bumperjim, ik heb het niet over 'uit mijn systeem' (de drankzucht), maar over internaliseren (vandaag drink ik niet). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 5 minuten geleden zei bumperjim: Als je liever wilt drinken waarom stop je dan eigenlijk? Ja @bumperjim, dat zat ik mij ook af te vragen. Niemand die je tegenhoudt denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden