Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een gat in de dag geslapen... 
Heb het zonnetje nog net even mee mogen maken,
maar toen ik vanonder de douche vandaan kwam was hij alweer vedwenen....
Eerst maar een bakje nu 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ietje:

Met tegenzin op het dagpact. Ruim een week niet gedronken maar het is nog lang niet uit mn systeem.

@Ietje, wat versta jij in dit verband onder tegenzin?

Ik heb voor mijzelf besloten om mijn naam dagelijks onder het dagpact te zetten, net zolang totdat ik het (vandaag drink ik niet) geïnternaliseerd heb.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Yvonne.

4 minuten geleden zei Kohtje:

Geduld is een eigenschap. De eigenschap om in kalmte te wachten op de dingen die komen gaan. Met nadruk op kalmte.

Ik heb de laatste jaren enorm veel geduld getoond. Heel kalm gewacht tot mijn atelier vanzelf weer opgeruimd zou zijn zodat ik weer kon schilderen.
Maar op een gegeven moment was dan toch m'n geduld op en ben ik zelf maar aan het opruimen gegaan. En nu komt het schilderijtje waar ik twee
jaar geleden aan begonnen was en dat nog op de ezel staat, weer in zicht. Nog even door opruimen en ik kan daadwerkelijk weer schilderen.
Geduld loont dus niet altijd. Soms moet je de moed opbrengen om te veranderen wat je kúnt veranderen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Ietje:

Met tegenzin omdat het moet totdat ik het idd uit mijn systeem heb. Maar liever nam ik een koud glas witte wijn.

Ja @Ietje, ik snap je wel.
Voor mij is het geen moeten, maar willen.
Een glas wijn aan het strand, niet zo koud, of dubbele whiskey (in het vliegtuig) spookt ook wel door mijn hoofd.
Dat zal nog wel een tijd zo blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...