Marc Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goede morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen. Dagpact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen ( Hebben jullie niets anders te vertellen ) Vroeg wakker vanochtend Veel te vroeg, want ben nog moe net bioscoopkaartjes gereserveerd voor zaterdag (last Christmes), en vanavond de Griek reserveren voor morgenavond om alsnog de verjaardag van vriend te vieren Ja,ja, het blijft feest in huize Rapilos Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 goeiemorgen frummers lekker leeg dagje en vanavond oliebollentournooi met de meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen Gisteren had ik mijn dag lekker niks. Vandaag even wat nuttige dingen doen en dan op naar familie vlakbij Antwerpen, nachtje logeren. Nog even verder bourgondisch doen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen. We zijn weer thuis. Problemen met de insulinepomp, en stom genoeg óók de reserve, van m'n vrouw.. Gisteravond rond tien uur vertrokken en met de nodige stopjes en koffie, vannacht huiswaarts gereden. Ik had gisteren al bijna de hele dag gereden en nu terug kon zij echt niet meer achter het stuur.. dus ik ben nu een beetje op. Zo maar even lekker met de hond naast me op de bank de ogen dicht.. top 2000 op de achtergrond. Vrouwtjelief is weer aan het opknappen. Die raakte steeds verder in een hyper(glykemie) zonder insuline te kunnen toedienen en da's niet fijn. Vandaag dus rustig aan hier. En we gaan ook niet opnieuw op pad. In het voorjaar weer. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 @Kohtje welkom terug. Lekker op de bank. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen, lekker uitgeslapen, zo met de man naar het paard. Gaan we oefenen op waar de rem zit, die heeft hij niet altijd zo 1 2 3 gevonden en dat kan wel eens lastig zijn! Vanavond nachtdienst nummer 1 van 3! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemorgen! O nee middag. Ik ga zo eens even sporten. Laat geworden vannacht maar alcoholvrij. De eerste afgedankte kerstboom staat nu al buiten naast de afvalcontainers, dat vind ik een beetje een treurig gezicht. Misschien moet ik hem maar naar binnen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Lekker paardrijden @Ties heb ik vroeger ook veel gedaan. Nu nog 2 x per jaar een buitenrit, veel te weinig maar toch fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Gaaf ja. Mijn dochters hebben dat ook een beetje. Niets nodig. Man ook. Ik leer het een beetje. Maar ik vertoon ook nog veel gelijkenissen met een ekster. Als het maar glimt... Kleren uitgezocht. Pas bijna weer in mijn oude. Yes! Nu (laat) naar het zwembad. 10 of 11 borstcrawl zou fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemiddag, Weet niet wat er aan de hand is? Wil er ook niet in betrokken worden, heb mijn eigen portie al wel gehad. @Bor hou je bijeen alsjeblieft!! @Myle ook Iedereen hier natuurlijk. Erg moe ben ik, ik sleep mij even naar het winkelcentrum. Aantal dingen nodig en altijd leuk om rond te struinen in de noitca(lees het andersom) Daar krijg ik altijd energie van en kom met 10 dingen thuis die ik maar 1 keer of nooit gebruik Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Ik meld mij vanavond weer. En natuurlijk droog, kan gelukkig ook niet anders nu. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 4 uur geleden zei Jopie: [...] Zonder stroom kan prima, als je het kan. Op dit moment is dat voor mij "afzien". En dan doen we dat dus niet. Het gaat om de eenvoud, niet om het opzoeken van ontberingen. Voor jezelf zorgen.... Wat je gelijk hebt, Jopie. Voor jou is het wonen/leven, en niet zomaar een beetje "lollig" vakantie. En eenvoud ja. Dat lijkt zo eenvoudig, Eenvoud is echter zo onuitputtelijk dat we het al gauw geneigd zijn er meer achter te willen zoeken of grenzen aan te willen stellen. En dan kun je inderdaad 'verzanden' in het opzoeken van ontberingen. En dat noemen we dan weer recreatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Goedemiddag! Kerstdagen goed en droog door gekomen. Nu vakantie tot 2 januari. Kerst spulletjes eruit, alles weer schoon nu. Met oud en nieuw ga ik naar mijn ouders. Verder eens bezig met verslagen, ik verveel me niet dus! Vanavond nog mensen die naar The Voice gaan kijken? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Ja, The Voice. Ik ga ook kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 ik niet, volleytournooi misschien kijk ik terug misschien niet.... dan lees ik jullie terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 (bewerkt) Ah ja jammer, had graag naar The Voice gekeken. Maar ga zo uit eten met mijn broers, weet niet hoe laat ik thuis ben. Kijk het later wel terug. Trouwens kwam net heel verwend over misschien, maar in DIE winkel kosten veel dingen 1 of 2 euro. Altijd van die leuke hebbedingetjes daar. 1 keer per zoveel tijd mag ik mijzelf daarmee verwennen. Gezichtsmaskers,speciale gel en wax, boedhabeeldjes waar een waxinelichtje in kan, geurkaarsjes en andere dingetjes. Kan uren in die winkel lopen. Mandje zat vol, dan stop ik altijd. Ga niet met 2 mandjes lopen Alhoewel....nee natuurlijk niet. Eten wat over is, vries ik ook vaak in. Zonde om weg te gooien idd. En handig als ik geen zin heb om te koken of om iets mee te nemen naar mijn avond/nachtdiensten. Fijne avond allemaal, eet smakelijk! 27 december 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Een alcoholvrije bar in Amsterdam ihkv 'ik pas'. Goh leuk denk je dan. En, als afsluiter op 1 februari een eindfeest. Met alcohol... Ik heb me er even behoorlijk door laten irriteren. Maar goed, je moet ergens beginnen. Ik weet nog wat een belachelijk idee het rookvrij swingen een jaar of 25 geleden was! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Zal ik eens wat vertellen? Na 10 jaar geen wijn gedronken te hebben heb ik gisteren een heel klein beetje wijn gedronken. Wel alc. vrij. Dit omdat ik het zeker moest proeven volgens m'n familie. Nou vond ik wijn nooit lekker, (zachtjes uitgedrukt) Maar dit was lekker. Toch heb ik het bij een slokje gelaten, waarom? Iets in mij zei, dit is niet nodig. Stop er mee. Ze hadden voor mij speciaal bitter Lemon gekocht, tja en eerlijk is eerlijk, dat vind ik lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden