Maja Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen allemaal, gauw opstaan, wassen draaien en stofzuigen. Dan nog net tijd een herfstige wandeling te maken met wind maar zonder regen (als het weerbericht klopt). Dan met pot thee, mandarijn en speculaas op de bank. Boek lezen of tv kijken. Heb er zin in. Fijne dag allemaal! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Zo zeg jij bent nogal wat van plan. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen frummers. Het is hier net gestopt met regenen en zal (hopelijk) droog blijven tot een uur of twee. Vandaag een lekker lui dagje maar. Te beginnen met een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goeiemorgen! Nog geen enkel plan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen. Dankjewel voor de Kleenex Yvonne, kan ze goed gebruiken nu, hoest snif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ja, ik zet ze er maar bij Nancy, ik denk dat we elkaar aan het aansteken zijn inmiddels hier, lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik ben na een goede nacht in mijn eigen huis (HOERA!) net koffie gezet en ga zometeen in de zon nog een rondje hardlopen voordat ik naar andere dingen van vandaag ga. Voor nu geniet ik even van dit gevoel en niet het zenuwachtige gevoel dat ik gewend ben! Dagpact: MeisjeAmsterdam CoconutWoman en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Gewoon leven MeisjeAmsterdam.. Probeer ik ook te doen.. Valt niet mee als ex verslaafde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen, slecht geslapen. Maar we gaan er vandaag weer voor. Kom maar op met de dag. Dagpact: MeisjeAmsterdam Niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen, zo ik voel me echt kilometers beter dan gisteren, verkoudheid weg en spierpijn ook. Eerst lekker met het paard op stap en dan aan de studie Dagpact: Meisjeamsterdam Niks Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen! Mijnen buik rommelt Mandarijntjes, speculaas en een paard. Super! Ik ben braaf niks en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik heb nog chocolade kikkers en muizen, rotdingen! Je blijft maar eten. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Een km of 8 gerend schat ik en 300m op en neer. Hond en ik in fluorescerend geel vanwege jachtseizoen. Maar t was te slecht weer voor de jagers, watjes Smaragd en Sandro reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 40 minuten geleden zei Adrian: Gewoon leven MeisjeAmsterdam.. Probeer ik ook te doen.. Valt niet mee als ex verslaafde.. Bij mij ligt dat gevoel grotendeels aan de benzodiazepine afbouw... maar na net 5 km te hebben hardgelopen in de (nu) nog zon voel ik me nog steeds normaal! Smaragd en Sandro reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Sporten is heel goed.. Zelf ga ik vaak fietsen.., niet op een racefiets,maar gewoon op een tourfiets met accumotor.. Zo leg ik dagelijks kilometers af.. Sandro en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemorgen. Voel me nog steeds niet fit. Haatsjioe! Vanmiddag met vriendin uit een andere stad naar een andere stad. Rustig aan tot die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 goeiemorgen frummers alweer laat uit bed maar gewoon 8 uur geslapen dus het mocht weer veel plezier Bor! en iedereen natuurlijk veel leuks lees ik hier zo zie je wat een nuchter leven kan zijn niks saai! ik ga lekker volleyen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 1 uur geleden zei Adrian: Sporten is heel goed.. Zelf ga ik vaak fietsen.., niet op een racefiets,maar gewoon op een tourfiets met accumotor.. Zo leg ik dagelijks kilometers af.. Ik begin te denken dat sporten of iig beweging gewoon heel heel erg essentieel is. Daar begint alles mee. Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik heb m'n hardloopkleren al aan. Al een tijdje. Maar 't is er nog niet van gekomen... IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goedemiddag. Zo, veel mensen goed bezig met hardlopen! Ook ik ga zo hardlopen. Het idee is om 10 km te trainen (gisteren 5 km gedaan). Over twee weken staat de Zevenheuvelenloop weer op het programma en ik heb nog wat kilometers nodig in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 (bewerkt) Ik ga wandelen. Bewegen is essentieel om je hersenen goed te laten werken. Zodra een levend wezen in de evolutie gaat bewegen, krijgt hij ook een brein. Is dat bewegen niet meer nodig en hang je maar een beetje aan een rots bijvoorbeeld, dan sterven je hersenen ook af. Heb ik laatst van een bioloog geleerd. Ik volg een serie lezingen van hem. Over slapen, focus, bewegen, voeding, elke keer een ander interessant thema. Hij probeert alles eerst zelf uit; zoals voeding, supplementen, bullet proof koffie, ijsbaden. Kasper van der Meulen, mocht je interesse hebben. 3 november 2019 bewerkt door Lonster was nog niet klaar Smaragd en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 (bewerkt) Dank voor de tip @Lonster. Leuk! Gezwommen, nou ja.... mag eigenlijk die naam niet dragen, want het was druk en ik niet lekker. Maar wel gegaan en gedaan en gezond ontbeten en geluncht! Voel me inderdaad totaal anders dan wanneer ik dit allemaal niet doe. Nu in de trein. Manlief maakt tomatensoep van de Hello Fresh. Wasmand gisteren weg gewassen en ik heb nog een stukje film (I, Daniel Blake) via Picl tegoed voor vanavond. En als er nog een traan wil vallen, dan mag dat gewoon van mij. Dank @fleurtje denk dat Tenerife meer bij ons past idd. Ben er alleen al eens geweest , maar dat is niet erg. Zo mooi! 3 november 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 en waarom deze ditjes en datjes nou voor mij zo wezenlijk en (dus) alcoholgerelateerd zijn? Omdat in al deze basale, doodgewone dingen de kern van goed voor mezelf (en daarmee beter) en voor mijn omgeving besloten ligt. Ik word blijer en heb meer energie en ben bijna niet boos meer. Terwijl, ik weet het nog goed, de 'boosloze' dagen een groot ding waren bij mijn aantreden hier. Bijna 3 jaar terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Aaaah Tenerife Wij verbleven in t zuiden. Minder regen dan t noorden maar ook minder groen. Als je graag van natuur en klauteren houdt moet je zeker de Masca kloof doen. Ik hou van klimmen en groen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 (bewerkt) Nou ik heb vast weinig hersenen meer. Mijn fysieke inspanningen beperken zich t laatste half jaar tot t minimum 3 november 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden