Spring naar bijdragen

Zondag 3 november


Maja

Aanbevolen berichten

Goed gedaan @niks! Het uitspreken/benoemen van trek, blijf ik altijd erg moedig vinden. Vaak durfde ik dat zelf niet, want dan leek het alleen maar erger/bepalend te gaan worden. Hoe naar ook, wel fijn het zo te lezen. Kan heel helpend zijn dan ja. Moet je morgen weer werken?

@spirit je klinkt erg fijn de laatste dagen/tijd. Goede flow. 

@CoconutWoman beter maar saai dan met een zware hoofdpijn/kater op de bank liggen. Goed gedaan van je!! En super leuk dat je nu 3 hondjes hebt. Toen ik bij je kwam, had je er 1. Inmiddels dus al een hele roedel, super leuk! Je doet het goed en fijn dat je weer deelt hier.

Wij willen heel graag nog een keer naar Madeira, staat op het wenslijstje.

Kreeg trouwens een excuus app net terug van die vriendin. Ze vond het een goede beslissing van mij dat ik het feestje oversloeg en of ik van de week koffie kom drinken en alsnog cadeautje dan kan geven. Kijk, prima oplossing. Geeft een beter gevoel. En ze kwam er zelf mee. Misschien nog wel belangrijker voor mij. Ik heb het goed gedaan zo. Soms is het gewoon echt kiezen voor jezelf en daarmee stoot je soms anderen voor de neus. En ook dat mag/kan.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging vol inspiratie achter de naaimachine en had me vergist in de maat waar ik te laat achter kwam. 
Toen liep mn naaimachine vast en heb ik de stof maar weggegooid. Dan maar niet. 
Nu koffie met een verse boterham met pure hagelslag. Zo lekker vind ik dat, jammie. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga afsluiten/uitloggen, morgen een voor mij hele enge dag.

Mijn eerste emdr sessie. Kijk ertegen op en zie er naar uit. Alle voorgesprekken zijn al geweest.

Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar haar woorden galmen nog steeds door mijn hoofd.

Je gaat dit gewoon doen, omdat je dat nodig hebt zei ze altijd en je gaat het pas doen als ik niet meer leef(jee wat kende ze mij goed)

Doe het voor mezelf en voor haar. Ga ervoor. Want dit moet een plek/weg gaan krijgen. Als tiener kon ik geen nee zeggen tegen het seksuele misbruik, NU Wel, althans tegen de gevolgen :)

Welterusten, probeer te gaan slapen. zo moe. Fijn helpend forum dit anders was ik nooit zover gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Smaragd:

Ga afsluiten/uitloggen, morgen een voor mij hele enge dag.

Mijn eerste emdr sessie. Kijk ertegen op en zie er naar uit. Alle voorgesprekken zijn al geweest.

Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar haar woorden galmen nog steeds door mijn hoofd.

Je gaat dit gewoon doen, omdat je dat nodig hebt zei ze altijd en je gaat het pas doen als ik niet meer leef(jee wat kende ze mij goed)

Doe het voor mezelf en voor haar. Ga ervoor. Want dit moet een plek/weg gaan krijgen. Als tiener kon ik geen nee zeggen tegen het seksuele misbruik, NU Wel, althans tegen de gevolgen :)

Welterusten, probeer te gaan slapen. zo moe. Fijn helpend forum dit anders was ik nooit zover gekomen.

Spannend! Ik ben ook net begonnen aan een EMDR traject... hoor ineens heel veel mensen met positieve verhalen erover of in ieder geval positieve ervaringen van mensen in hun omgeving... maar het is wel intensief en dus ook eng en onbekend... Krachtige uitspraak dat je zegt 'het verleden kan ik niet veranderen, maar het heden wel'. Succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...