Spring naar bijdragen

Donderdag 4 juli


Ties

Aanbevolen berichten

nou Bor, ik stond toen ik nog dronk
bekend als de mopperpot vd familie.
en ik kan me nog wezenloos ergeren soms
maar ik word al jaren uitgerust wakker
vrolijk is wat veel gevraagd, maar nu na
die grandioze wedstrijd gisteren idd VROLIJK:rolleyes:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Etty kan me dit helemaal invoelen. Hier idem met jongste zoon met gedragsprobleem. Hij was een paar dagen op schoolkamp en woedend omdat ik hem ophaalde, dat leek me gezellig voor hem en bovendien had hij zware bagage. En er stonden heus wel meer ouders. Maar nee hoor woedend en hij praat sindsdien niet meer tegen me alleen maar schelden. Ja, hij is moe en nee, ik moet het niet persoonlijk opvatten maar ik voel me echt grrrrr. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Wat dacht je van de peuterpubertijd?

Zo"n klein eigenwijsje met driftbuien die constant Nee, nee roept..

Ja, die herken ik wel van mezelf... duurt, met tussenpozen, tot op heden voort..  :mellow: Doodmoe word ik er van.. en niet alleen ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@GewoonDoen Myep ken ik ook. Maar ik ga niet meer op eieren lopen. Als ik voel dat ik iets te zeggen heb dan beslis ik, ofwel dit is weer eens een brain fart en dan wacht ik tot ie weer weg is, of ik zeg het gewoon en wordt de ander dan boos dan heb ik dus een gevoelige snaar geraakt en dat trekt vanzelf weer bij. 

Althans dat is de theorie. Als ik moe of gestresst ben dan verzand ik nog wel in die minderwaardigheidsflauwekul maar in principe zijn we dat stadium voorbij :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bor:

Wat dacht je van de peuterpubertijd?

Zo"n klein eigenwijsje met driftbuien die constant Nee, nee roept..

Ik wens je alvast sterkte:)

Kim Jong Un

zo'n gevalletje waar je uuuren mee kan onderhandelen. Onze jongste had een beetje dat soort trekjes maar die hebben we er gelukkig uit geopvoed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei knakker:

Ah, het kan bij die leeftijd dus wel zonder met kernraketten te dreigen? ;)

Erger nog. Krijsend op de vloer in de supermarkt gaan liggen. Gewoon negeren. 

Ernaast gaan liggen krijsen heb ik altijd eens willen proberen, maar mocht niet van mijn vrouw en ik weet niet of ze met 2-3 jaar die fijne ironie al doorhebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bumperjim:

Ernaast gaan liggen krijsen heb ik altijd eens willen proberen, maar mocht niet van mijn vrouw en ik weet niet of ze met 2-3 jaar die fijne ironie al doorhebben. 

Eerlijk gezegd, @bumperjim, klinkt het mij een beetje in de oren als dat je toen misschien een borreltje of wat achter de kiezen had.
Ik had tenminste met een slok op ook altijd van die geweldig leuke ideetjes... mocht nooit van m'n vrouw. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook: voorheen trok je je nooit terug. Dat was gevarenzone, schreef je. Nu ben je veel helderder over de eigen ruimte die je zelf nodig hebt. Hier, en thuis. 

Das eentje die mij opviel, waarschijnlijk omdat ie ook voor mij zo wezenlijk is: dat balanceren tussen terugtrekken omdat je ik-tijd nodig hebt en terugtrekken omdat je je afsluit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Kohtje:

Eerlijk gezegd, @bumperjim, klinkt het mij een beetje in de oren als dat je toen misschien een borreltje of wat achter de kiezen had.
Ik had tenminste met een slok op ook altijd van die geweldig leuke ideetjes... mocht nooit van m'n vrouw. :blush:

Ik schilder mn vrouw graag af als levensredder, maar de werkelijkheid is, met een slok op drong het allemaal niet meer door wat mijn vrouw vond van allerlei ideeën...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm. 

De tweede laag die ik op de motorkap gesmeerd had, na schuren, na het installeren van een spuitcabine met een tarp (proefondervindelijk leren) is prachtig geworden. 

Behalve daar waar de tarp vastgeplakt zat op de natte verf. 

Ja, dat proefondervindelijk.... Dat is wat hoor. 

Maar.... Tevreden met 't resultaat. Nog beetje polijstwerk, wax erover, en klaar. 

(en dan natuurlijk niet meer rijden want dan komen er weer vliegen en steentjes op) 

Rustig door, onderdeel van een veel groter onderzoek, namelijk deze geheel op laten knappen, inclusief motorrevisie, of een geheel nieuwe kopen. Beide kan. Het tweede ook, maar....... Ik vind ze niet mooi, die nieuwe. Cosmetisch niet, functioneel ook niet. 

Volgende week zeer, zeer uitgebreide keuring bij de iveco-dealer om een beeld te krijgen. Kost wat, maar aan "denken door leken" heb ik bij deze beslissing niets. Aan goede bedoelingen ook niet. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij je reactie vanmorgen op de Meeting draad viel me juist op dat je rustig en adequaat overkwam, @Bor, en oplettender dan ik was zo op de vroege morgen. Dus een beetje wegsturen van de emoties en weer wat terug naar de orde van de dag moet wel weer kunnen, lijkt me zo. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Bor. 

Als je "stom" hebt gedaan kan en mag je nog steeds goed en met heel veel liefde voor jezelf zorgen :)

Doe je goed. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...