Spring naar bijdragen

Donderdag 4 juli


Ties

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Bor:

Nou.. Het zit zo er is nu ff geen plaats voor mij. Dus ik wordt aangeraden om tot morgen tovh nog wat te gaan drinken. Nou ik hoef niet meer, ben er wel klaar mee voor nu. Heb m'n verdomde best gedaan om de 24 uur te halen en nu nog wat uren meer zelfs. Ik ga niet drinken, ik wil niet meer, dan is al moeite voor niks geweest. Ik kan dit wel, weet ik zeker. Maar ik heb nog wel alc hier voor ik denk dat het zo dus niet gaat.. Delirium wil ik niet. 

Dan nog is iedereen op de hoogte hier en de huisarts ook. Dus ik hoef niet bang te zijn. 

Precies, 24 uur geknokt, niet weggooien. Je bent al halverwege! En je eet macaroni ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dronk ook veel uit angst. Voor van alles eigenljjk. Beschreef het laatst als ‘ik vind het leven een beetje eng’. 

Maar allengs wordt het anders nu. Ik had gisteren een gesprek met mijn coach en kon omschrijven dat ik mezelf serieus neem, toesta om fouten te maken EN soms niet het perfecte werk aflever omdat ik gekozen heb voor alle ballen in de lucht ipv 1 of 2 dingen goed. 

Andere keer andere keuze. Maar ik kies en ik ben daar verantwoordelijk voor. 

Het voelt zo licht opeens. 

Blijft niet zo, maar IK heb adem ruimte . Nu. 

Dit is wat ik een ieder hier gun. Ik had het nooit voor mogelijk gehouden. Deze perceptie. 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi. Mooi allemaal. 

Welterusten allen. Nog even stil buiten op mijn trapje genieten van de avondgeluiden met een kop thee en een handvol mariabiscuitjes. 

De vrije dagen zitten er weer op. Veel gedaan. Veel geluierd. Ja, dat kan goed tegelijk. Blijkbaar. Of zo. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Clare, je wilt graag een andere wereld en een lievere behandeling van medemensen en dat willen we allemaal misschien, maar dan blijf je het wel buiten jezelf zoeken. Daar zit de oplossing niet. Sneu hè. Maar wel waar. Wees lief voor jezelf en stop met drinken. Is nergens goed voor.

bewerkt door Bob
typefoutjes er uit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat irriteer ik mij de laatste tijd erg aan iemand zeg! Iemand die altijd maar kan doen en roepen wat zij wil. Anderen lopen uitkotsen van A tot Z, en vervolgens weer in een slachtoffer rol komen schrijven . Gadverdamme, ik heb er geen woorden voor. Leed of meelij? Kudde  hier ook af en toe! Mehéhéé 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Clare hoe gaat het nu? Ik weet iets leuks voor je als je niet slapen kunt. Pas je vergissinkje bij het woorddomino aan door de tekst die er nu staat weg te halen en te vervamgen door iets dat wel aansluit op de voorgaande bijdrage. En terwijl je dat doet drink je twee volle glazen water op je lijf schoon te spoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gekibbel hier zeg. Does lief tegen elkaar. Heb vandaag alles bij langs gebeld en ik mag morgen op gesprek komen voor een werkplek. Dood zenuwachtig, dus eerst maar slapen nu. Wat vertel ik over de gaten in mijn cv? Kan toch moeilijk vertellen wat voor werk ik deed :(

bewerkt door niks
Type foutjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei niks:

Wat vertel ik over de gaten in mijn cv?

Gewoon vaag over doen ("huishoudelijk werk gedaan" of zo), en dan meteen weer enthousiast vertellen over de perioden die je wel met ze wilt bespreken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BOB drink al en tijdje niet meer

Op ‎4‎-‎7‎-‎2019 om 22:23 zei Bob:

@Clare hoe gaat het nu? Ik weet iets leuks voor je als je niet slapen kunt. Pas je vergissinkje bij het woorddomino aan door de tekst die er nu staat weg te halen en te vervamgen door iets dat wel aansluit op de voorgaande bijdrage. En terwijl je dat doet drink je twee volle glazen water op je lijf schoon te spoelen.

k weet echt niet waar je  het over hebt.woord domino..pff.zo slim als jou ben ik niet ( tik je op je schouder man zo slim ben je ) ..dus begrijp echt niet wat je wilt zeggen...gek he dat mensen zich niet welkom voelen door mensen zoals jou...d* 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 heb je het over min

En bedankt niks@BOB drink al en tijdje niet meer

38 minuten geleden zei Bob:

@Clare hoe gaat het nu? Ik weet iets leuks voor je als je niet slapen kunt. Pas je vergissinkje bij het woorddomino aan door de tekst die er nu staat weg te halen en te vervamgen door iets dat wel aansluit op de voorgaande bijdrage. En terwijl je dat doet drink je twee volle glazen water op je lijf schoon te spoelen.

@bob ik weet echt niet waar je  het over hebt.woord domino..pff.zo slim als jou ben ik niet ( tik je op je schouder man zo slim ben je ) ..dus begrijp echt niet wat je wilt zeggen...gek he dat mensen zich niet welkom voelen door mensen zoals jou...dus Robbie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, @niks, zo gaat het hier soms. Dat hoort er ook een beetje bij, kennelijk. Tot de orde roepen werkt meestal niet of zelfs averechts. En pas op dat je er niet in meegetrokken wordt, hoor. Ik kan geloof ik ook maar beter stoppen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

@BOB drink al en tijdje niet meer

Op ‎4‎-‎7‎-‎2019 om 22:23 zei Bob:

@Clare hoe gaat het nu? Ik weet iets leuks voor je als je niet slapen kunt. Pas je vergissinkje bij het woorddomino aan door de tekst die er nu staat weg te halen en te vervamgen door iets dat wel aansluit op de voorgaande bijdrage. En terwijl je dat doet drink je twee volle glazen water op je lijf schoon te spoelen.

k weet echt niet waar je  het over hebt.woord domino..pff.zo slim als jou ben ik niet ( tik je op je schouder man zo slim ben je ) ..dus begrijp echt niet wat je wilt zeggen...gek he dat mensen zich niet welkom voelen door mensen zoals jou...dus*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...