Spring naar bijdragen

Maandag 17 december


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Nog steeds is niet alle sneeuw weg hier. 
Restant zal vandaag wel verdwijnen. 
Buiten is het koud, grauw en grijs.. 
Binnen lekker warm al en er staat een bakje klaar. 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag cursus na veel dagen werken. En daarna 3 dagen vrij. Heerlijk. Zelf zo ingedeeld. Waren intense diensten met veel sterfgevallen. En hoe naar ook dat is wel mijn ding. De mensen op een zo goed mogelijke manier tot het einde begeleiden, zo comfortabel mogelijk en daarbij de begeleiding van de naasten.

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een periode geweest dat ik dit forum niet gevolgd heb. Omdat ik droog stond. Nadien heb ik gelezen dat er 7 mensen overleden zijn. Ik zou heel graag willen weten wie.

 

Ik ken er 2:

Niwi, overleden na een operatie

Cristine, onze kleurrijke kunstenaars dame. Overleden nadat ze hier niet meer mocht schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Nee. Dat is niet waar. 

Tatum ik vind je vraag ook niet gepast, de 2 die je invult daar kloppen de gegevens niet van.
Als je een poos niet op het forum leest of schrijft, heb je op die momenten blijkbaar geen
behoefte anderen te volgen. Dan is de konsekwentie dus ook dat je niet weet wat er met wie gebeurt dan.
Het zou voor mij als roddelen voelen en weinig respect voor de doden om dat even zo neer te pennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

lang geleden, dat ik hier ben geweest! Ik ben nu ruim 3 jaar gestopt met alcohol, ik mis het niet meer. Als ik op een terrasje zit of met een BBQ denk ik weleens "het zou nu wel gezellig zijn"! Maar dan denk ik aan de kater en andere ellende en de zin gaat over. Mijn leven is wel verandert, ik heb bv. veel meer eigenwaarde gekregen. Ook heb ik veel beter geleerd te relativeren , wat me duidelijk maakt WAT en WIE echt belangrijk voor me is/zijn!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...