Rosee Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen, voor het eerst dat ik een dagdraad open. Wordt beetje lastige dag vandaag dus zet ik mezelf er op. Dagpact Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ga ervandoor. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Morgen Rosee. Staat er vandaag iets speciaals voor je in de planning dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen. Is de badkamer al leeg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ik heb m ff voorverwarmd voor je nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen @IJsvogel nog van harte met je jaar natuurlijk heb ik daar gisteren niet over heen gelezen maar was druk bezig met de taarten en ik dacht dan hebben we vandaag ook nog taart Lika en IJsvogel reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Dagpact Rosee Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen frummers. Sterkte vandaag Rosee. Mooi staaltje bakvakmanschap Lars. En IJsvolgel, alsnog gefeliciteerd met jouw jaar. Rosee en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Jeetje. vergeet ik zowat de koffie nog En jij ook een goedemorgen Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen, Dagpact Rosee Lars Moosje IJsvogel Ik draai me nog maar eens om, kids de deur uit geholpen maar zelf nog even geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 En ik ga zo naar werk. Nog een weekje, dan 2 weken vrij. Goedemorgen, Dagpact Rosee Lars Moosje IJsvogel Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen dames ik ga er vandoor heb het goed vandaag en vanavond voice @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ijsvogel ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb...top, het jaar rond! Voor mij een belangrijk punt gebleken in t adb proces. Nu op m'n fietske naar de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 2 uur geleden zei Bob: Morgen Rosee. Staat er vandaag iets speciaals voor je in de planning dan? Weekend weg met werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 (bewerkt) Sterkte, @Rosee 14 december 2018 bewerkt door Bob Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen allen. Dagpact: Rosee Lars Moosje IJsvogel Tatum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 21 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allen. Dagpact: Rosee Lars Moosje IJsvogel Tatum Kohtje Pippin Ijsvogel, van harte gefeliciteerd, respect hoor. Rosee lastig, iets wat eigenlijk leuk is...geeft dubbel gevoel. Ik morgen groot feest, verheug me erop maar ....lastig hoor. Samen nemen we die eerste niet Rosee. Vooral veel plezier! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen trouwens iedereen. Hier lekker zonnetje in de kamer, koffie en ontbijtje. Slapen gaat steeds beter. Dag 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen @IJsvogel, gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Goedemorgen. @jopie een herijking is een goed idee wel ja. Dagpact: Rosee Lars Moosje IJsvogel Tatum Kohtje Pippin Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 middag........... ben laat voor mijn doen maar moest vroeg op een afspraak zijn en wou ook eens een keer niet het draadje openen......Droge dag allemaal Dagpact: Rosee Lars Moosje IJsvogel Tatum Kohtje Pippin Bor Quinn Sober MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 heb je goed geraden @Bor ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden