Yana Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het gaat beter met me, een hele week achter de rug zonder wanhoop! Er is nog wel van alles aan de hand maar ik heb weer hoop op herstel. Ik ben lekker bezig met de 'mind body' benadering om niet helpende overtuigingen om te buigen. En ik schrijf bij wijze van therapie alle angsten, frustraties, verdriet en wat er ook maar aan verdere emoties aan de oppervlakte willen komen op vellen papier die ik vervolgens aan de prullenbak geef. Verder heb ik aan vrienden en familie gevraagd om me een kraslot op te sturen en het is superfijn en ontroerend om die hartverwarmende post te krijgen. Misschien zoekt God wel een manier om ons financieel bij te staan nu de vakantiehuisjes noodgedwongen niet verhuurd kunnen worden, vandaar. Mocht een van jullie het leuk vinden om me op die manier blij te maken..... Via pb stuur ik graag m'n adres 😊 bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Wat een leuk idee Yana, 3 uur geleden bewerkt door lady jane
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Jeeee @lady jane, wat ontzettend lief ❤️❤️❤️ Ik kan je geen pb sturen. Misschien dat je teveel berichten hebt staan ofzo? pb is toch gelukt 5 uur geleden bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden