Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

raar en oneerlijk.
ergens kan ik vaak niet over mijn eigen lijden heen kijken als ik in iets zwaars zit.
Ik vind je bewonderingswaardig dat jij dat wel kunt hier. Maar leed vergelijken kun je
niets steeds doen. Het is gewoon vreselijk en oneerlijk. Ook voor jouw dierbaren.
En de mensen uit de zorg die niks kunnen, ook vreselijk. Die richten zich natuurlijk op hen
die ze wel verder kunnen helpen. Ook gefrustreerd ongetwijfeld. Bidden om een wonder:heart:

Geplaatst

Ik vind het toch zo erg voor je Yana. Ik ben wel blij dat je ons af en toe op de hoogte houdt. Het moet toch ooit een stukje beter gaan. Heel veel knuffels en kracht:heart:

Geplaatst

Wat een beproeving Jaantje. Na al die jaren zo open door het leven te hebben gedanst. Genietend, en elk gevoel omarmend. Alsof het leven nu gniffelt in de vuist en denkt ik zal je wel krijgen. Misschien krijg je als je veel genoten hebt automatisch ook het leed. Als onvermijdelijke keerzijde van dezelfde medaille. Maar eerlijk is het leven nooit, en leed en ellende worden lukraak maar wat in het rond geschept. Ik denk dat jij veel kunt verdragen. Althans dat hoop ik. Hoe lang het duurt en of het overgaat weet niemand. Maar ik wens je de Kracht toe om te dragen wat komen moet. En als God toevallig meeleest hier op het forum: moet u horen Heer, zo is het wel genoeg geweest eigenlijk, vindt U Zelf ook niet?

Geplaatst

Poeh hee 😢

Wel leuk dat je er steeds nog bent ook al is het telkens slecht nieuws. Misschien ben je nu bijna rockbottom en mag je van je karma binnenkort weer omhoog. De artsen moeten toch doorhebben dat je een vreselijk leuk mens bent? Is er geen dokter House die een idee heeft voor een middeltje dat eigenlijk bloedlink is maar ineens heel goed werkt? Een plantje of zo of een paddo. Wat een beproeving joh. Als je dit eenmaal gehad hebt dan is alles verder een peuleschil.

Sterkte!!! ❤️

Geplaatst

Wat schrijven jullie toch mooie en lieve dingen, bij sommige zinnen zou ik wel honderd hartjes willen zetten. Heel veel dank daarvoor!

Als 'ze' me zouden willen helpen met euthanasie dan zou ik dat misschien wel willen en als mijn lief er niet zou zijn zou ik het zéker willen. Maar dat gaat niet, deze ellende past niet binnen de richtlijnen. Doodgaan lijkt me niet erg, dat doen we toch, vroeger of later. Ik zou daar vrede mee hebben, maar dan wel lekker in een bedje met lieve mensen om me heen. Ik pas ervoor om van het dak te springen, ik zou trouwens niet eens een dak kunnen bereiken op dit moment.

In dit huis staan tientallen flessen whisky, soms heb ik wel zin om me eens 'lekker' te verdoven maar gelukkig was ik net goed op pad met al maanden niets te drinken. Ik hou dat zo, want één slokje zou zomaar het begin van nieuwe onmatigheid kunnen worden, sowieso niet handig en zeker niet met alle medicijnen die ik neem.

Ik stuur jullie licht en warmte, want dat is er ook altijd. Geniet ervan als je lijf en geest goed functioneren, dat is zoiets geweldigs!

Veel liefs

❤️

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...