Yana Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Toch zijn jullie berichten lichtpuntjes voor me. Dankjewel daarvoor.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s raar en oneerlijk. ergens kan ik vaak niet over mijn eigen lijden heen kijken als ik in iets zwaars zit. Ik vind je bewonderingswaardig dat jij dat wel kunt hier. Maar leed vergelijken kun je niets steeds doen. Het is gewoon vreselijk en oneerlijk. Ook voor jouw dierbaren. En de mensen uit de zorg die niks kunnen, ook vreselijk. Die richten zich natuurlijk op hen die ze wel verder kunnen helpen. Ook gefrustreerd ongetwijfeld. Bidden om een wonder
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik vind het toch zo erg voor je Yana. Ik ben wel blij dat je ons af en toe op de hoogte houdt. Het moet toch ooit een stukje beter gaan. Heel veel knuffels en kracht
karin123 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Het moet en zal beter gaan @Yana!🍀
knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat een beproeving Jaantje. Na al die jaren zo open door het leven te hebben gedanst. Genietend, en elk gevoel omarmend. Alsof het leven nu gniffelt in de vuist en denkt ik zal je wel krijgen. Misschien krijg je als je veel genoten hebt automatisch ook het leed. Als onvermijdelijke keerzijde van dezelfde medaille. Maar eerlijk is het leven nooit, en leed en ellende worden lukraak maar wat in het rond geschept. Ik denk dat jij veel kunt verdragen. Althans dat hoop ik. Hoe lang het duurt en of het overgaat weet niemand. Maar ik wens je de Kracht toe om te dragen wat komen moet. En als God toevallig meeleest hier op het forum: moet u horen Heer, zo is het wel genoeg geweest eigenlijk, vindt U Zelf ook niet? lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Poeh hee 😢 Wel leuk dat je er steeds nog bent ook al is het telkens slecht nieuws. Misschien ben je nu bijna rockbottom en mag je van je karma binnenkort weer omhoog. De artsen moeten toch doorhebben dat je een vreselijk leuk mens bent? Is er geen dokter House die een idee heeft voor een middeltje dat eigenlijk bloedlink is maar ineens heel goed werkt? Een plantje of zo of een paddo. Wat een beproeving joh. Als je dit eenmaal gehad hebt dan is alles verder een peuleschil. Sterkte!!! ❤️
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lieve, lieve Yana, ik zend je alle kracht die ik zenden kan. Zo ‘zoef’ door alles heen naar jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden