Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Weet ik niet. Drempels hebben de neiging hoger te worden.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Drempels kunnen ook weer verlaagd worden. Maar ik begrijp je wel Quinn, alleen.... niet te gehaast..
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb trouwens momenteel behoorlijke problemen met internet, het knalt er telkens uit, dus als ik niets meer van me laat horen.... dan weet je waarom...
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maar geen zorgen, ik heb geen sleutels en ik heb echt niet de behoefte om opgepakt te worden omdat ik door het raam probeer te klimmen op vier hoog. Dus het zal, als ik het ga doen, toch in overleg met c gaan.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als je -ooit- weer naar je eigen huis gaat, ben je dan van plan om dat samen met c te doen?
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ai, dat leek me nou eigenlijk wel heel verstandig Quinn.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden En hem in die puinhoop laten zeker? Mooi niet.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Verbinding viel weer weg.. dus kan nu pas reageren Quinn. Maar echt, in je eentje naar jouw eigen huis gaan.... lijkt me heel heel onverstandig. Zet dat voorlopig alsjeblieft uit jouw hoofd, echt...
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Een relatie hebben betekend toch ook de 'vervelende' dingen samen doen? Zou C dat niet willen, samen met jou dit doen? Hij zal je willen steunen, of niet? 1 uur geleden bewerkt door Mariposa Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 18 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Eerlijk blijven naar elkaar, altijd. Dus vannacht alles maar weer in de safe. Tot morgen. Beloofd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden