Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Vergeven hoeft niet. Vaststellen dat je er nu toch niets meer aan verandert, aan dat verleden, is misschien het belangrijkste. 6 uur geleden bewerkt door Bob lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vergeven klinkt misschien wel heel klef 🫣. Ik zal de man die mij verkrachtte geen knuffel geven als ik hem tegenkom maar ik denk ook totaal niet meer met haat aan hem, meer schouderophalend en met een gedachte van "die gast was totaal verknipt en had niet meer verstand".
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Op een gegeven moment moet je het laten gaan, dan ben je in feite bevrijd (niet dat ik daar goed in ben) 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Adri03 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou, ik koester mijn rancunes en haal heel veel kracht uit woede. En eh, ja, dat kun je zeker ook positief benutten.
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) ❤️ 2 uur geleden bewerkt door Etty niet helpend
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik merk dat ik ontzettend giftig en gemeen boos word van woorden als liefde en vergiffenis in deze context. Ik kan me veel meer vinden in wat @Adri03 zegt. Maar nog verder dan woede. Rage. Dat is wat me kracht geeft. In beweging ook. Als dat en mijn angst mij verlaat, dan weet ik ook niet wat er overblijft.
Spud Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gaat ie goed quinn? Ben aan het teruglezen en snap er geen snars van. Maar hoop dat jij goed gaat µ
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat terzijde. Dit is Q zijn draadje en in mijn ogen geeft hij duidelijk aan in welke fase hij zit en wat hij nodig heeft. Ik zie een kind wat vraagt of het normaal is wat hem is overkomen. En als hij iemand nodig heeft die tegen hem zegt: monsters bestaan, wat jou is aangedaan is niet normaal en niet jouw schuld dan doe ik dat tot het eind der tijden voor hem. Want is de waarheid. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik snap dat het allemaal te heftig is, sorry.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik voel eindelijk iets Q. Dank juist daarvoor.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sorry. Ik negeer jullie voor nu allemaal met die onbegrijpelijke discussie over haar en vergeven want ik snap er geen flikker van en kan er dan ook niets mee nu. Nogmaals sorry, want ik zie de moeite die erin is gestopt heus wel. 22 minuten geleden zei Spud: Gaat ie goed quinn? Ben aan het teruglezen en snap er geen snars van. Maar hoop dat jij goed gaat µ Nee @Spud het gaat wel wat beter, maar op de graadmeter van 0 tot 100 zou ik zeggen kut.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 56 minuten geleden zei Quinn: Ik snap dat het allemaal te heftig is, sorry. Het is niet te heftig voor ons, blijf vooral schrijven over jouw herinneringen en emoties erover, daar zou je echt geen sorry voor moeten zeggen.
Quinn Geplaatst 39 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Ik ga wat spullen in een tas gooien en dan brengt c me straks weer terug. Dit weekend ging wat beter dan het vorige, kleine stappen. Het is kut dat c alles weg moet bergen, maar het is wel beter. Better in the safe than sorry. Slecht geslapen, maar ja, wel een paar uur vanochtend. Ik weet dat c inmiddels met onze dochter heeft gebeld, maar hij wil er niet over praten. Dat zegt al genoeg hè? En D belt gewoon mooi niet terug, dus daar kan ik ook niets mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden