Lika Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden @Quinnik heb zojuist alles met volle liefdevolle aandacht gelezen. Ik zend je warmte en genegenheid voor jezelf. Het was niet jouw schuld. In de verste verte niet. Ik voel je kracht. Wij allemaal, denk ik. Levenskrachtig toch. Moge jij leven, liefhebben en groeien. Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Vannacht wakker geworden omdat er iemand m'n kamer in kwam. Het goede nieuws daarvan is dat ik sliep. Het slechte nieuws is dat ik de rest van de nacht in de rec heb zitten roken. Je mag hier niet roken. Laat me dan maar buiten roken. Je mag niet naar buiten. Dan rook ik binnen. Ga naar bed. Daar ligt iemand anders in. Wat? Verpleging in paniek, sigaret aan. Klaar. bumperjim, karin123, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 4 uur geleden zei Quinn: Vannacht wakker geworden omdat er iemand m'n kamer in kwam. Het goede nieuws daarvan is dat ik sliep. Het slechte nieuws is dat ik de rest van de nacht in de rec heb zitten roken. Je mag hier niet roken. Laat me dan maar buiten roken. Je mag niet naar buiten. Dan rook ik binnen. Ga naar bed. Daar ligt iemand anders in. Wat? Verpleging in paniek, sigaret aan. Klaar. Weet niet vanwaar je ergens bent of op wat voor afdeling je ligt, maar dit zou toch opgemerkt moeten zijn door het personeel (of lig je op een afdeling zonder camerabewaking?). Onlangs las ik ergens een bericht, ik denk dat het over de Broeders van Liefde ging, dat ze besloten hadden om al hun psychiatrische afdeling rookvrij te maken; ik mag erg hopen dat ze dat niet doen. Ik zie dat je hier vele harten onder de riem krijgt en heb wel wat van je gelezen, maar te weinig om hetzelfde te doen, want het zou niet oprecht zijn. Wat ik wel oprecht kan zeggen is dat ik je het beste wens, want een opname is nooit eenvoudig.Â
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Gedwongen afkicken van roken, ik vind dat nogal invasief en eigenlijk is het misbruik maken van iemand in een afhankelijke/kwetsbare situatie. En dat terwijl het medisch personeel er meestal zelf wel pap van lust. 8 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel, Senna34 en karin123 reageerden hierop 3
Lonster1 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Als er érgens gerookt wordt, dan is het wel in de psychiatrie. Dat verbod geldt bij sommige klinieken in NL ook, jammer genoeg want inderdaad wat BJ zegt, je slaat er de plank mee mis. Quinn van mij ook nog een  voor onder je riem, ik heb je gelezen. Spirit reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 22 minuten geleden zei Lonster1: Als er érgens gerookt wordt, dan is het wel in de psychiatrie. [...] Wat mij dan op de gedachte brengt dat je het misschien ook mag omdraaien: waar gerookt wordt, is sprake van psychische problemen (Ik ben een rookhater, zul je begrijpen) Spirit en JamesM reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Echt belachelijk zo'n rookverbod. Wat heb je anders dan nog te doen in zo'n omgeving. Bijna iedereen rookt in de afkickcentra en psychiatrie. Ik ben zelf geen roker, maar ik begrijp het zo @Quinn Senna34 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik haat roken maar ik verdedig ieders recht om het te doen Senna34 en Spirit reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Is een E sigaret niet iets, bij gebrek aan beter? Het kan niet tippen aan een echte sigaret, vind ik als roker. Maar misschien helpt het iets ?
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik rook zo goed als het gaat door. Al probeer ik heus wel om respect voor de mensen hier te hebben, maar als ik nu ook niet meer kan roken, kan ik net zo goed meteen de isoleer in.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @karin123Â ik las je reactie, ook die bij @Spud, geen zorgen, hij (dat wil zeggen, mijn pa dus) is al jaren dood en dat vierden we blij, zullen we maar zeggen. Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden En ik mag dus niet naar huis. Of nou ja, dat moet ik in principe zelf weten, maar het wordt sterk ontraden. Wel het weekend, verlof, maar niks geen einde verblijf. Kan ik natuurlijk wel gewoon gaan, maar dat gaat c niet waarderen. En eerlijk is eerlijk, ik ben nog steeds bang voor dan een gedwongen opname. Irrationeel? Misschien. Maar alsnog, misschien luister ik dit keer wel gewoon naar de grote mensen. Spirit reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Die grote mensen, als je ze beter leert kennen kan je ze ook naar je hand zetten Quinn.  Pak eruit wat voor jou werkt. En mocht je je zorgen maken, wat mij betreft heb ik geen problemen met Karin.Â
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Spud ik heb ook geen problemen. O wacht. Nou, geen problemen met mensen op het forum in elk geval. Spud en Spirit reageerden hierop 1 1
Spud Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Die schaterlach heb je van mij, je gaat voor jezelf nu in therapie je bent niet voor niks opgenomen niet waar? Ik denk niet dat je er voor zweetvoeten zit, dus maakt er gewoon het beste van.
Spud Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ik heb gewoon veel respect voor mensen die in therapie en opname willen gaan. Niet leuk dat wel. Maar eigenlijk heb ik mijn beste tijd gehad in de kliniek, ik mocht fouten maken die niet echt desastreus waren, ik heb mogen proeven van het leven zonder consequenties. En ja we hebben domme dingen gedaan!  Maar kwamen ermee weg omdat we in therapie zaten. Als je altijd volgens de regels hebt moeten leven is dat overweldigend! Naast dat je super mooie en interessante mensen ontmoet, die jou vrienden worden en iets met je delen. Ik zeg dus focus je daar meer op, en ben niet meer zo bezig met hoe wij ons op het forum gedragen. Tijd voor jou nu, en zal best wennen zijn. 4 uur geleden bewerkt door Spud vrienden ontmoeten in therapie
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: En ik mag dus niet naar huis. Of nou ja, dat moet ik in principe zelf weten, maar het wordt sterk ontraden. Wel het weekend, verlof, maar niks geen einde verblijf. Kan ik natuurlijk wel gewoon gaan, maar dat gaat c niet waarderen. En eerlijk is eerlijk, ik ben nog steeds bang voor dan een gedwongen opname. Irrationeel? Misschien. Maar alsnog, misschien luister ik dit keer wel gewoon naar de grote mensen. Geen idee van waar je bent maar aan je taalgebruik schat ik in dat je Vlaming bent. Mochten ze aangeven dat ze liever hebben dat je langer blijft en je zit op een open afdeling: pak dan niet je spullen om zomaar te vertrekken. Dat heb ik eens gedaan tijdens een opname toen ik te lang moest wachten op de psychiater om aan te geven dat ik wou vertrekken, vervolgens opgepikt door een combi en gedwongen opname. Dus maak die fout niet. Hoop dat je op je afdeling al enkele mensen bent tegengekomen waarmee je normaal kunt praten.Â
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben niet zo van het vrienden maken @Spud maar ik doe zeker m'n best hier ja. @Mormel bijna goed, Groningen. Maar mooi dat je niet kunt horen. Ik kijk wel beter uit dan mezelf uitchecken, 't is niet mijn eerste keer. Maar bedankt. Mormel en Reacher reageerden hierop 1 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Onder de indruk van alle droefenis die je deelt Quinn. Dank voor die openheid. Sterkte gewenst en dingen enzo. Toch meen ik soms nu ook weer een heel klein beetje levenskracht tussen de regels door te zien gloren. Ik hoop maar dat dat niet alleen komt omdat ik soms zo positief ben. karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve Quinn, heb net even de afgelopen dagen bijgelezen... Heb er geen woorden voor.. Wat heb jij je hele leven een enorme last mee moeten dragen. Â
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinn mooi dat hij dood is. Dat mag gevierd worden.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 20 minuten geleden zei karin123: @Quinn mooi dat hij dood is. Dat mag gevierd worden. Ik wens niet gauw iemand dood, maar hier maak ik graag een uitzondering voor. Dit was geen mens, maar een monster.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden