hub02 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik had zelf even een mep van de hamer gekregen. Soms is het leven zo zwaar k... Ik hoop deze rotsituatie waarin je nu zit zo snel mogelijk verandert. Laat van je horen zodra het je weer lukt! Ik was je niet vergeten hoor, en ik maak me ook zorgen om jou. Doe rustig en probeer verstandige beslissingen te nemen. Sterkte met alles !!
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Quinn zegt hi. Hij weet niet of hij toe komt aan het forum maar hij wilde dat ik dit doorgaf. Maja, lady jane en karin123 reageerden hierop 2 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hey. Bedankt voor jullie reacties en meeleven en alles. Reageren lukt niet, nog niet, wellicht later, straks, een keer. Ik ben nu thuis, dat wil zeggen, bij c thuis en ik heb hem gevraagd me zo weer terug te brengen. Ik trek het niet. Het lukt niet om hem te zien en gewoon door te gaan met weet ik wat en ik moet er niet aan denken om straks, vanavond, vannacht naast dat lijf te liggen en dan niks. Dus ik ga terug, straks, de veiligheid in en dan maar zien hoe verder. Wat een klotezooi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden