Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

jammer dat er vijanddenken wordt

gestimuleerd bij je Lars, dat gaat jullie

beider proces niet helpen.

En ik ben bang dat je het thuis niet redt nu.

Begrijpelijk om overal tegen in opstand te komen,

maar waar je bij gebaat bent is een degelijke planning.

Dat verdien je daar of in een verslavingsafdeling.

Verslaving linken aan de Asperger is ook gevaarlijk,

bijna niemand van het forum heeft Asperger en toch

kampen we allemaal met de afhankelijkheid aan drank.

Het lastige op dit forum is dat iedereen, ook ik ja, zijn eigen

stuk mede projecteert op het jouwe. Dat moet heel verwarrend

werken. het gaat in dit draadje om jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Lars, klinkt alsof je deskundige hulp hebt en ik vind het knap van je hoe je met alles omgaat.
Is er geen vrijwilliger doe een paar keer per week een wandeling met je wil maken? Ik ben vrijwilliger voor iemand met psychische problematiek, met wie ik wekelijks iets doe (fietsen, wandelen) en ik ga ook met haar naar doktersbezoeken ed. Zou zoiets ook wat voor jou kunnen zijn?

Heel vervelend dat er zoveel onduidelijk is voor je, dat geeft je vast ook stress. Ik zou ook zeker voor jezelf opkomen wat betreft het huis; jij hebt er net zoveel recht op als je vrouw. Het lijkt me niet dat zij er per definitie zou moeten blijven. Zeker niet gezien een bekende omgeving juist voor jou heel belangrijk is. 
Als ik er over nadenk; man, wat heb jij veel op je bordje. Ik duim heel hard dat je je over 6 maanden heel anders voelt, Lars. Hoop dat je een beetje kunt genieten van het mooie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar dat zijn ze allemaal wel, maar sommigen raken er van in paniek.

De geleerden zeggen dat dat de eerste 2 weken kan gebeuren en dan over zou moeten gaan, maar zij steeg 5 weken lang bijna op, horendol werd ze er van.

 

Keer op keer moest ik de huisarts bellen, want ze had het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij werkte AD. Het nam mijn paniekaanvallen niet weg maar ik had geen pieken meer.
Vraag me niet welke dat het was. Het is al weer lang geleden.
Het kan ook in mijn hoofd hebben gezeten. Wie weet was ik even goed met een placebo.
Misschien eens vragen aan de arts? Je wint er natuurlijk niets mee als het paniek veroorzaakt.

Je leest ook wel een beetje zoals ze je daar beschrijven Lars.
Een kleine stuiterbal. Overal en nergens  :) 
Maar wel een gekleurde met glittertjes..dat zijn de beste..

Goed dat ze starten met je therapie.
Waarschijnlijk hebben ze eerst ingezet op je ademhalingstechnieken om het hyperventileren tegen te gaan. 
Stoppen met alcohol was voor mij een eitje vergeleken met paniek. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sertraline helpt ook bij ADHD.

Bij het ordenen van je gedachten, dus ook ws wel bij autisme/asperger.

Zou niet zo snel de handdoek in de ring gooien Lars.

Kijk het even aan. Accepteer wat nu is. Word beter. Geloof mij maar.

Weet uit ervaring dat de bijwerkingen niet mis zijn, maar uiteindelijk bij een goede spiegel is het naar mijn inziens mijn beste ervaring ooit bij alles te kunnen ordenen zonder het idee te hebben mijzelf niet meer te kunnen zijn.

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, wat ik nu ga schrijven zal bij wat mensen in het verkeerde keelgat gaan schieten, maar dat moet dan maar. Lars je bent opgenomen, dat betekend, dat je hulpverleners het beste met je voor hebben. Dat ze verstand hebben van de dingen die ze tegen je zeggen en voorstellen, Want daar hebben zij voor gestudeerd. En ik vind dan ook, dat mensen die schrijven het is beter dat je naar huis gaat, als Lars dat schrijft, zijn in mijn ogen heel verkeerd bezig. Want die dingen geefty Lars dan aan leuk te vinden. En dat is voor hem niet de weg.

 

Dus val maar over me heen, ik heb een brede rug :P

 

Lars, houd je hoofd erbij. succes, je komt er wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, wat ik nu ga schrijven zal bij wat mensen in het verkeerde keelgat gaan schieten, maar dat moet dan maar. Lars je bent opgenomen, dat betekend, dat je hulpverleners het beste met je voor hebben. Dat ze verstand hebben van de dingen die ze tegen je zeggen en voorstellen, Want daar hebben zij voor gestudeerd. En ik vind dan ook, dat mensen die schrijven het is beter dat je naar huis gaat, als Lars dat schrijft, zijn in mijn ogen heel verkeerd bezig. Want die dingen geefty Lars dan aan leuk te vinden. En dat is voor hem niet de weg.

Dus val maar over me heen, ik heb een brede rug :P

Lars, houd je hoofd erbij. succes, je komt er wel.

Ferry, je stuit mij absoluut niet tegen de borst en in het verkeerde keelgat.

Lars... vertrouw op je behandelaars.

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof in samen sterk.

Daar hoort ook de behandelaar bij.

En dat is niet altijd ja en amen knikken.overleg hoort daar ook bij.

De behandelaar streeft ook naar succes

Vooral in deze tijd daar zorg flink onder de loep wordt genomen.

Als het niet nodig is gaan ze niet met je door.

Dat is mijn ervaring met behandelaars.

Ik moet zeggen dat ik in 5 jaar tijd maar 1 gehad heb die niet bij me paste...te soft en kwam niet bij me over...geen klik.

Voor de rest ben ik ze stuk voor stuk dankbaar voor alle hulp die ik kreeg en daar ik voor open stond.

Het was wel wennen want ik was alleen drank gewend en geen gevoelige gesprekken en helemaal niet dat alles om mij gaat

Alles went :)

Zelfs de tranen daar

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, ik sluit bladzij 100 voor je af. Bladzij 100... dat wil wat zeggen voor een zo persoonlijk draadje.

Je bent een bijzonder mens, Lars. Niet de enige bijzondere mens, maar wel bijzonder. Uniek.

 

Ik volg je met interesse.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lars. Heel goed dat je de stap heb/ gaat gezet/zetten. Heb er vertrouwen in dat alles beter word. Ik doe met je mee! Heb mijn intake gesprekken gehad en ga maandag beginnen met groepsbehandelingen en moet zeggen dat het voor mij een soort opluchting is. Hoop dat het voor jou ook zo gaat voelen. Sterkte en succes!

Groetjes poehtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...