Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Lezen jullie het bericht van Urania nog maar eens goed!!! En het is jammer dat de mods hebben ingegrepen daarna bij sowhat en tweed. Ik vind het nl. wel belangrijk dat iedereen dit had gelezen.

 

Wat is er zo belangrijk aan wat Sowhat schreef?

Ik zag het verband niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helderheid van geest is een groot goed, zo blijkt. In combinatie met heldervoelendheid heb ik vanaf het begin een vermoeden gehad, dat is nu bevestigd.
Ja, het is triest dat mensen dergelijke streken uit menen te moeten halen. De motieven lijken mij niet gezond.
Kwalijk vind ik het wanneer iemand moedwillig keer op keer alle aandacht naar zich toe weet te trekken,

deze trol viel op door die aandachttrekkende strategie - waar velen opnieuw 'intrapten' door hun aandacht te besteden aan een zwart gat.
Zeker weten doe je zoiets nooit, en liever had ik geen bevestiging gezien.

 

Life goes on!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, je zou het ook gezonde achterdocht kunnen noemen.

En daar is helaas alle reden voor.

 

Blijven we hangen in dat verhaal?

 

Wie is ieder van ons hier?

Niemand kan mij iets garanderen..

En eerlijk gezegd kan het me ook weinig schelen..

Als is Lars een fee in Elfenland.

Ook die hebben recht op hun deel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helderheid van geest is een groot goed, zo blijkt. In combinatie met heldervoelendheid heb ik vanaf het begin een vermoeden gehad, dat is nu bevestigd.

Ja, het is triest dat mensen dergelijke streken uit menen te moeten halen. De motieven lijken mij niet gezond.

Kwalijk vind ik het wanneer iemand moedwillig keer op keer alle aandacht naar zich toe weet te trekken,

deze trol viel op door die aandachttrekkende strategie - waar velen opnieuw 'intrapten' door hun aandacht te besteden aan een zwart gat.

Zeker weten doe je zoiets nooit, en liever had ik geen bevestiging gezien.

 

Life goes on!

 

 

God sta me bij..

 

Berichten als deze maken mij ontzettend boos.

Het druipt van zelfgenoegzaamheid.

 

Bah!

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik ben bang dat Adri gelijk heeft. 

De opzet van het hele gebeuren leek teveel op de geschiedenis zoals die zich vlak voor jouw terugkeer heeft afgespeeld. 

Het is intens triest dat deze persoon nu voor de tweede, derde keer zoveel aandacht heeft weten te trekken. 

Er zijn hier weer frummers geweest die zich het lot van L echt hebben aangetrokken, hebben gesteund en meegedacht... 

Deze frummers kunnen daar weer een aardige klap van krijgen nu... 

Wat ik zelf heel erg vind is dat er bij nieuwkomers die wel zuiver op de graat zijn en hulp en steun nodig hebben waarschijnlijk eerst de kat 

uit de boom gekeken zal worden, eerst maar even afwachten of het niet wéér K., V. of L. is. 

Ik hoop dat deze vrouw hulp gaat zoeken en krijgen, maar oh wat een minne streek weer, wat laag. 

 

aanpassing: woordjes vergeten... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Wie is ieder van ons hier?

Niemand kan mij iets garanderen..

En eerlijk gezegd kan het me ook weinig schelen..

Als is Lars een fee in Elfenland.

Ook die hebben recht op hun deel.

 

 

Er zullen ongetwijfeld veel meer mensen hier posten die niet helemaal zijn zoals ze zich presenteren Fleur. 

Daar is op zich ook niets mis mee denk ik. 

Overal fladderen elfjes en feeën die in hun eigen sprookjes geloven...

Maar op het moment dat mensen hier de medefrummers meezuigen in hun verdriet en ellende wordt het iets anders.

En dan vind ik het wel degelijk heel kwalijk als alles weer op gelogen blijkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op 30 dec. heb ik een mail gehad van J, alias K

waarin ze beloofde hulp te zoeken en al een afspraak zei gemaakt te hebben.

 

Op 11 jan. reeds verscheen L hier op het toneel.

 

Als de IP adressen door de moderator vergeleken kunnenn worden, moeten die ook geband worden lijkt me.

en dat mag wat mij betreft wel een eeuwige ban worden.

 

Ik zou graag beter beschermd willen worden tegen dit soort trollen,

ze zijn niet alleen ziek, maar verpesten ook de sfeer en mijn en ons vertrouwen.

 

Dus moderator, help het forum

en alle wel integere leden om

dit forum weer als geloofwaardig te

beschouwen zodat we ook (bijna)

iedereen weer kunnen vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ongelofelijk hypocriet gedoe hier. Gisteravond rare berichten op mijn wie is wie. Ik krijg pb berichten van iemand die ik totaal niet ken. Vraag je om opheldering dan ben je gebokkeerd om te antwoorden. In de pb werd me duidelijk genoeg dat er aan mij getwijfeld wordt. Prima maar leg dan uit. Het maakte het in ieder geval voor mij dat ik de moderator gevraagd heb om mijn account te sluiten. Na twijfelen. Zou ik me dan moeten gaan bewijzen? Hoe dan? Kopie van mijn paspoort? Ik hoef en ga me niet bewijzen.  Het is niet de eerste keer dat er iemand weg gejaagd wordt. Laatst was er ook al iemand die verdwenen is. Wie uitsprak dat die gegoogeld was en op linkedink was opgezocht. Als er twijfel is spreek iemand erop aan in pb. Nu wordt ik hier afgemaakt op een forum. Nee ik ben geen kabouter. Misschien had ik het daarbij wel kunnen laten. Had iemand anders de schuld gekregen. Ik ben mezelf en mijn naam is Lars ik ben 58 jaar oud. Ga rustig door met mij zwart te maken. Ik kom hier niet meer en ga ook niet meer lezen. Ik hoop dat de mensen die aan mij twijfelen gelukkig zijn. Rest mij om een ieder te bedanken die mij de afgelopen maanden gesteund hebben. Het ga jullie goed in en met de strijd waarvoor ik hier ook kwam. Alcohol de baas zijn. 

Laat duidelijk zijn dat ik geen pb's heb gestuurd.

Maar, als Lars heb je volgens mij veel steun aan pb's gehad, van mensen die je niet kent. Mensen die jou niet kennen maar dermate met je begaan waren dat ze de 'gaten' in de verhaal niet wilden/konden zien.

In sommige gevallen verraadt de gekozen toon de componist...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als ik het nu goed begrijp, heb ik energie gestopt in een trol :devil:  :devil:  Dan is het nu tijd voor mij, om te gaan stoppen hier.

Ik ga mijn energie ergens anders in stoppen.

Ferry, wij zijn er nog.

Maar Als wilt gaan, ga je, dan wens ik je veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane: Je kunt zelf anonieme IP adressen aanmaken met een VPN-dienst. Is heel gemakkelijk.

 

Persoonlijk vind ik het een lastig dilemma. Ik begrijp alle standpunten, ook Fleurtje.

In hoe verre kun je geesteszieke mensen verantwoordelijk houden voor hun gedrag? Ik vind van niet. 

Ik ben van mening dat iedereen altijd de beste versie van zichzelf is, die hij / zij op dat moment kan zijn.

Is hun gedrag dan 'slecht', kan het worden bestempeld als 'liegen' etc.? Mijn mening: nee. Ik denk niet dat de intenties slecht zijn, en als fabuleren een symptoom van je ziekte is, dan 'lieg' je niet maar geloof je het zelf.

Kan zulk gedrag heel nare gevolgen hebben voor mensen om hen heen? Ja zeker. Ik weet dit uit ervaring en heb er ruim veertig jaar de gevolgen van mogen ondervinden.

Ik weet niet of dit het platform is voor deze mensen, gezien de gevolgen voor anderen en wat ze hier zelf kunnen halen. Ik denk het eigenlijk niet, nee.

Maar misschien iets meer mededogen, liefde…? Een open vraag, geen aansporing.

Weet je, bij mij zou ook iets kunnen knappen. Van de een op de andere dag. Dat besef ik zo goed… Wat maakt mij dat dan?

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...