Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Ik wil me niet teveel bemoeien Lars.....maar doe het toch ;)  :blush:

Mocht jou maat niet kunnen of iets. Is het dan geen idee met iemand van daar iets te gaan doen? Darten met een cola ergens in de buurt?

Misschien is daar iemand die je wel beter zou willen leren kennen? Soms kan het verbazend zijn hoe gezellig het kan zijn met iemand die je nog niet goed kent.

Gewoon even een tip, omdat ik jou een leuke dag wens met leuk contact met iemand.... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lars,

 

Moeilijk allemaal, maar waarom gaan darten IN EEN KROEG??  Je bent daar nog niet aan toe. Je bent nog veel teveel met de drank bezig. Neem een verstandig besluit en luister naar je begeleiders daar. Zij vinden het ook geen goed idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff Mikki. Ik kan hier niet in de groep. Om nu naar een kroeg te gaan om te darten lijkt me geen goed plan. Ze vinden het hier ook geen geweldig plan dat ik vandaag weg ga. Misschien pakt het verkeerd uit. Maar als ik het niet probeer zal ik het niet weten. Kan ook juist goed zijn. 

dat zegtie, gamma ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, wat gun ik jou dat die paniek afneemt én daarna verdwijnt.

Was je de hele tijd in paniek of heb je bijvoorbeeld nog wel de wind om je oren gevoeld en daarvan kunnen genieten?

Of lukt genieten zo wie zo nu helemaal niet?

Ik stuur je een dikke knuffel:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/8f/90/11/8f9011f2af170dbcb8d8d0f3ca6acc62.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein idee.

Waarom heb je eigenlijk geen dartbord daar in de kliniek hangen? Op je kamer of in de recreatieruimte. Misschien wel mensen daar die het ook kunnen, of anders willen leren.

Niet meteen de oplossing voor al je problemen, maar wie weet wel gewoon leuk. Pakweg op www.daarwaarjeonlinedartbordenbestelt.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...