Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Lars,

 

Het is allemaal moeilijk voor je. Maar bedenk het wordt iedere keer weer avond ;)  Je lijkt vooruit gang te boeken. Niet meer je eerste opwelling uit te voeren. Maar na te denken. Dus ik krijg er steeds meer vertrouwen in, dat het goed met je gaat komen. En och wat zijn nu 9 maanden op een mensen leven??  Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat eerst het besef moet komen dat je er écht aan toe bent en dat ontbreekt dus nog wel. Ik lees je twijfel en dat niet eens tussen de regels door.

Je moet ook aanvaarden dat je nu definitief afscheid moet nemen van "maatje" alcohol.

Persoonlijk denk ik dat je er nog niet klaar voor bent. Maar ik hoop dat ik het mis heb.

Dat ik over een poos kan zeggen: Lars, ik had ongelijk.

 

Sterkte en succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Compassie hebben met jezelf......... weten dat er tijd nodig is..... berusten in de situatie... erkennen dat het moeilijk is

maar er toch doorheen gaan.

 

Lukt het je om tussentijds van de zon te genieten?

Fijne dag gewenst  :sun:  :sun:  :sun: :sun:  :sun:  :sun:  alvast wat van mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag alleen naar buiten nu. Zit je op de gesloten verlang je daar zo naar. Zit je op de open zit je verstijfd in de stoel. Wil een wandeling over terrein maken. Niet van het terrein af. Kan me niets gebeuren. Heb resufal ingenomen. Op het terrein geen drank te bekennen. Dit baart me zorgen. Straks ook nog straatvrees. Waarom komt er steeds meer bij? Ik moet toch alleen een wandeling kunnen maken? Ga me bijeen rapen. Ik moet dit kunnen als ik dit ook al niet meer kan.

Je zit in een kliniek, niet zo vreemd dan dat er op het terrein geen drank te bekennen is.

En straatvrees lijkt me verschrikkelijk.

Maar misschien dat dit nu voor jou op het moment goed uitkomt, zo ga je tenminste ook niet zo snel naar de supermarkt.

Misschien toch proberen er de lichtpuntjes van in te zien.

Ga goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, mijn problematiek is anders dan waar jij mee zit. Mij kunnen dingen echter ook flink aanvliegen en daar heb ik dan last van.

Ik ben bijna twee jaar geleden yoga gaan doen om puur fysieke redenen. Het blijkt mij echter regelmatig in mijn dagelijkse leven te helpen bij het bewaren van mijn rust.

Misschien is er in jouw omgeving iets wat een beetje die kant opgaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Lars, laat je gedachten niet met je op de loop gaan. Niet raar, angsten momenteel. Heeft in mijn ogen niks met straatvrees te maken, maar alles met je algehele gevoel nu, in weer een nieuwe situatie.

Jezelf niet overstuur 'denken'. Veel succes daar, als je weer een beetje gewend bent, gaat straks een blokje om ook weer normaal. Alle vertrouwen in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars,

 

Alle vervelende gevoelns die je nu treffen, hebben te maken met het niet drinken. Bedenk eens hoelang je hebt gedronken. Je hele chemische huishouding is naar zijn grootje. Daardoor krijg je nu dit. En echt kerel geloof mij nu maar, het gaat steeds beter. Je moet het nu allemaal aanvaarden en ondergaan. Geef je over. Succes en sterkte. :present:  :rose:  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt echt beter  :rose: 
Ik heb periodes gekend dat ik niet meer opstaan wou. Dat ik niet wist hoe ik elke ellendige dag moest doorkomen.
Nog steeds ben ik bang dat ik daar ooit nog in terug duik als ik me een paar dagen echt slecht voel.

Vraag alle hulp die je maar vinden kan. 
Kleine dingen maken soms een groot verschil.

Geef vooral jezelf niet op.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars je hebt wel een keuze.

Je kunt gewoon naar huis gaan en weer aan het werk en het er dan maar mee doen dat je drinkt.

Voor je vrouw hoef je het niet meer te laten,want je weet niet ,want wat ik van jou heb begrepen komt er hoe dan ook een scheiding,of je nu drinkt of niet.

De enige waarvoor je nu met dit hele traject bezig bent is voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook gewoon naar huis,dan zoekt je vrouw maar een andere plek.

Je werkgever kan een spoed bezoek aanvragen bij de bedrijfsarts,je kunt ook een paar uur per dag aan het werk.

Je werk heeft nooit geleden onder he drankgebruik of het feit dat je Asperger hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...