Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Succes morgen, lars. Ook wel weer heel leuk alles dan te zien opbouwen. Wordt vast mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Gefeliciteerd met de sleutel Lars en veel succes morgen met in elkaar zetten! Alles eerst goed natellen hè, of je alle onderdelen hebt. #kleinbeetjeikeaervaringhebbend#goedenslecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Wat een ontwikkelingen! Kun je je ook verheugen op... Lars? Dit is toch top man, een avontuur. Nieuwe impulsen....? !!! Erbij drinken (ik snap het, maar ben nu even streng) maakt dat je minder genieten kunt. Echt!! En die psycholoog? Kom maar bij mij... wat een pech dat je niet hier om de hoek woont. Ik zou je helemaal misselijk praten en je zou nooit geen drank meer lusten !! Ik hoop dus vooral dat je geniet! Die rare angsten maar es naar de koelkast verbannen. Doe ik ook Lars, echt! (bij mij de vrieskist) Daaaagg !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Het is pijnlijk in de zin van hadden we dit een paar jaar geleden gedaan had ik het in elkaar gezet en schoonzoon de aangever van de schroefjes en een keer wat vast draaien. Nu zijn de rollen omgekeerd. Ik kan het niet meer. Hoofd en lichaam werken niet meer samen en daar word ik me steeds bewuster van. Aan de andere kant bevestigd het dat ik hier op een goede plek kom. Vandaag even gesproken met moeder overste (lief bedoeld) Het zal wennen zijn voor iedereen voor ons bewoners maar ook voor personeel. Wie heeft welke hulp nodig en hoeveel. Ik kan dat zelf nooit aan geven of ik geef het niet aan omdat ik mij er voor schaam. Het leek haar goed om verder te gaan met een psycholoog ook om te accepteren dat ik zo geworden ben. Ik ben emotioneel. Het is toch een stap en steeds maar weer stapjes terug doen heb ik moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Lars, als, zoals je zegt, je op een goede plek komt hoeven die stapjes terug niet door blijven gaan, maar kun je ook stapjes vooruit zetten. Zonodig met de hulp die je kunt krijgen, maar ook vanuit jezelf . Als je je ergens veilig voelt, kun je veel! Lars en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Moet confronterend zijn Lars om inderdaad niet meer te kunnen wat je 2 jaar geleden nog wel kon, moeilijk. Je mag wel heel trots zijn op jezelf Lars, want de Lars van 2 jaar geleden is niet meer dezelfde en dat is goed. Je hebt keihard gewerkt en je hebt het goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Ja ik heb gemopperd en dwars gelegen maar toch ook wel soms mijn best gedaan en af en toe ga ik op mijn bek. Toch ben ik ook veranderd niet meer elke dag bezopen. De relatie met mijn kinderen is beter. Het is niet altijd makkelijk en ik blijf voelen een lastig iets vinden maar wil ook niet terug naar alleen maar verdoving. Krijg nu veel meer van kleindochter mee nog even en er is ook een kleinzoon. Er zijn ook goede dingen kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 (bewerkt) Mooi lars, mooi. Je bent een gezegend mens met ook zo je kinders en kleinkind en straks nog eentje. 29 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Goh, ik heb net een verhaal geschreven en maar weer weggehaald. Ik weet niet, het klopte niet. Niet de goede woorden. Dus ja, wat nu? Nou, dit dan maar En dit: een liedje voor jou. Zet em op Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 laatste dag daar Lars, weer een fase afsluiten en morgen weer een nieuwe opstarten steeds een stapje verder op weg met steun in de rug en mensen die van je houden en je helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Goeie dag gewenst Lars. Een mooi afscheid, een goed begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Ook van mij een goed afscheid en een mooi goed begin gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Na een maand of 15 opname is het bijna voorbij. Een nieuwe stap. Niet de stap die ik 15 maanden geleden in mijn hoofd had. Maar het is wel de juiste stap. Alleen wonen zou ik niet redden ik zou gaan drinken en ik ben bang me letterlijk dood zuipen. Had vanmiddag een berichtje van mijn ex vrouw. Er staan nog wat spullen van mij in huis. Ze wenste me veel succes en hoopte dat ik eindelijk eens de rust zou vinden en toch gelukkig zou zijn. Het deed mij heel veel. He geantwoord dat ik graag even de tijd wil hebben om over de spullen na te denken wat ik ermee wil. Heb haar vriendelijk bedankt voor de succes wensen en gezegd dat ik hoop dat we ooit door 1 deur kunnen om de kinderen en kleinkinderen. Dat ik nog steeds veel spijt heb van alles. Dat ik hoop dat ze nu ook gelukkig is. Kreeg ik net een bericht terug dat ze zelf ook niet makkelijk was dat ze ook graag wil dat we in ieder geval bij verjaardagen elkaar gewoon kunnen zien. Ben blij met deze ontwikkelingen. Op mijn pad op mijn tempo door. Ik raak een beetje in paniek dat ik denk dat ik niet alles weet. Niet weet hoe dingen daar straks gaan. Maar dat zal ik vanzelf wel merken. Lekker kwetsbaar nu. Ik ben bang voor wat er gaat komen. Ik hoop dat et allemaal een beetje goed gaat kruidenthee67, huttula, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 (bewerkt) lieve Lars, je doet het zelf. Niet alleen. Blijf delen. Je doet het goed. Ik sta achter je en ik ben niet de enige hier. Er komt misschien wel iets heel moois. 31 augustus 2017 bewerkt door Lika Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Lars, fijn te lezen dat je met je ex vrouw weer zo mooi menselijk contact krijgt. De nieuwe woning zal als een verbetering aanvoelen, wed ik. Maar geef het de tijd om er aan te wennen. Een fijne toekomst. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2017 Klinkt goed Lars. "Gewoon" door zo. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Dat is een grote mijlpaal Lars als je ex weer met je communiceert. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Het gaat boven verwachting goed. Er zijn dingen om naar uit te kijken. Kleinzoon en jongste dochter die met 2 maand weer thuis komt. Puntje voor mij blijft hulp accepteren en toestaan maar daar kan ik mee oefenen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 gaaf allemaal! Dankbaarheid ervaren nu. En genieten! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Vanmiddag kennis gemaakt op dagbesteding morgen meteen heen. Ik ga eerst halve dagen heen. Ook start ik met ergo therapie op kort termijn en ga ik weer naar een psycholoog. Net gesprekje met mijn pber gehad die ik hier krijg. Voelt wel goed. Na een paar dagen zien ze hier al meer dan ooit in Eindhoven. Kan het niet goed verwoorden ze laten je niet worstelen maar helpen je Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Heerlijk om je te lezen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Misschien is het hier ook makkelijker ik ben hier 1 van... niet meer de enigste met mijn problematiek. Het lichamelijke dan en hulp nodig zijn en dat was daar wel zo. Daar schaamde ik mij enorm en die schaamte valt nu wat weg. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 Ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 september 2017 Rapport Share Geplaatst 4 september 2017 O, wat goed Lars. Dat je je maar echt thuis mag gaan voelen...eindelijk. Lars en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden