Spring naar bijdragen

Eindelijk durf ik....


nancy

Aanbevolen berichten

Och nancy    begrijp  zo goed  dat je teruggevallen  bent met deze achtergronden  die je hier bij hébt. 

De trigger lijkt mij zo groot ' opeens totaal verdwenen zoals  nu je vader verdween. 

 

Probeer je hier wel hulp bij te zoeken ?   Sterkte  en ook voor morgen  tentamens... je hoofd zal wel anders staan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 3 weeks later...

Ik weet niet waar ik beginnen moet,  Knakker.  In gedachten heb ik dit hele draadje al volgeschreven en al vanalles gedeeld met jullie. Het punt is eigenlijk dat ik een plekje zoek waar ik mijn gedachten kan opschrijven, zonder te hoeven reageren op likes of opmerkingen en zo. Dan wordt het weer zo'n klus om die te beantwoorden of mezelf te verklaren bij onduidelijkheden of erger nog: het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen. Dat klinkt natuurlijk niet zo aardig, maar zo bedoel ik het niet. Ik zit gewoon met mezelf in de knoop, al heel lang al en wil er nu eindelijk wel eens van af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je dat je het wel fijn zult vinden om reacties van ons te krijgen?

Ik zou zeggen, ga hier lekker schrijven en reageer niet op onze reacties als je daar geen zin in hebt. Prima toch? Lekker oefenen om jezelf niet te verdedigen, daar is dit de uitgelezen plek voor.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je kunt toch ook helemaal buiten dit forum om een (dag)boek bijhouden, hetzij op je computer, hetzij op papier.
Daar vanuit kun je dan altijd nog 'onderdelen' hier in je draad delen, als je op sommige delen wel een reactie wilt..
(Van je af) schrijven geeft je in elk geval de mogelijkheid om je gedachten om te zetten van de soms hypersnelle denksnelheid naar de veel kalmere en geduldiger schrijfsnelheid, waardoor je soms wat meer overzicht/inzicht in je hoofd krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...