Lieke7777 Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Och nancy begrijp zo goed dat je teruggevallen bent met deze achtergronden die je hier bij hébt. De trigger lijkt mij zo groot ' opeens totaal verdwenen zoals nu je vader verdween. Probeer je hier wel hulp bij te zoeken ? Sterkte en ook voor morgen tentamens... je hoofd zal wel anders staan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Afschuwelijk @nancy Jouw boosheid kan ik me héél goed voorstellen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Ik weet niet wat te zeggen. Ik wil je alleen steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2020 Wat verdrietig ik hoop dat je in augustus toch een goede dag samen met anderen kunt beleven. Je hebt elkaar nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Hoe is het met je @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 liefde en kracht voor jou ook zondag meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 16 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 Hoe is het nu met je Nancy? Ik hoop dat je iets afgerond kunt voelen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik wil mijn draadje terug. Bij deze. Wordt vervolgd. bumperjim, Musashi, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Deel maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Dan ga ik je weer lezen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ha draadje van Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Up, voor aanstaande week. lady jane, Artemis en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik weet niet waar ik beginnen moet, Knakker. In gedachten heb ik dit hele draadje al volgeschreven en al vanalles gedeeld met jullie. Het punt is eigenlijk dat ik een plekje zoek waar ik mijn gedachten kan opschrijven, zonder te hoeven reageren op likes of opmerkingen en zo. Dan wordt het weer zo'n klus om die te beantwoorden of mezelf te verklaren bij onduidelijkheden of erger nog: het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen. Dat klinkt natuurlijk niet zo aardig, maar zo bedoel ik het niet. Ik zit gewoon met mezelf in de knoop, al heel lang al en wil er nu eindelijk wel eens van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 De mogelijkheid dat het hier kan is misschien al genoeg. Ik probeer elke keer een begin te vinden, maar dat is er niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Denk je dat je het wel fijn zult vinden om reacties van ons te krijgen? Ik zou zeggen, ga hier lekker schrijven en reageer niet op onze reacties als je daar geen zin in hebt. Prima toch? Lekker oefenen om jezelf niet te verdedigen, daar is dit de uitgelezen plek voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 En je kunt toch ook helemaal buiten dit forum om een (dag)boek bijhouden, hetzij op je computer, hetzij op papier. Daar vanuit kun je dan altijd nog 'onderdelen' hier in je draad delen, als je op sommige delen wel een reactie wilt.. (Van je af) schrijven geeft je in elk geval de mogelijkheid om je gedachten om te zetten van de soms hypersnelle denksnelheid naar de veel kalmere en geduldiger schrijfsnelheid, waardoor je soms wat meer overzicht/inzicht in je hoofd krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden