Smaragd Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Gewoon komende nacht nachtdienst, het moet en het zal, ik wil werken en bezig zijn Ik mag voelen en mijn eigen mening hebben. Mis C maar door hem kan ik wel door. Dit nummer was hem en mij, blijft ons nummer. And he slipped away indeed maar hij was ook gehavend. Dat kan door een jeugd, geen excuus nee. Arme schat van mij. 30 jaar lang bijna, kunnen niet velen tikken/zeggen. En ook monogaam ik, ook dat nog eens, hij niet hoor, is zijn straf denk ik nu achteraf wel nu Maar dan nog, nee dat verdien je niet zo een dood. Ga paar uurtjes slapen en dan weer door, moet wel. 5 april 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Gewoon een vrolijk liedje, om er toch nog wat van te maken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Op 4-4-2021 om 10:41 zei Renaldo61: Leuk . Het was vroeger in mijn jeugd not done als je Nederlandstalige muziek goed vond. In mijn jeugd had ik golden earring, kayak, shocking blue, earth and fire.... jerney kaagman zong gewoon Nederlands met Engelse woorden. Of Engels met Nederlandse uitspraak. LP, Zing je moers taal. 1977 hoppa, daar gingen ze allemaal in het Nederlands. Robert Long voorop. Frank Boeijen, De Dijk, Doe Maar, daar gingen ze los Zit op mobiel dus kan even niets plaatsen. Morgen weer 5 april 2021 bewerkt door Artemis Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Heb je een verzoeknummer @Artemis? Laat het vanavond zo zijn - De Dijk Ik ging jaarlijks naar hun optreden in P3, Purmerend 5 april 2021 bewerkt door Tatum Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Frank Boeijen kwam elk jaar live zingen in de maand Februari in de Parkschouwburg in Hoorn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Dankje @Tatum. De Dijk vaak gezien en Boeijen ook. Norman Bonink drumde rond 1999 bij Boeijen. Nu bij Blöf. Drummer Antonie Broek van de Dijk ook supergoede drummer Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Heb niet vaak wat met Nederlandstalig, maar deze is bijzonder. Tatum, lady jane en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Drie op de rij, met voor mij een fijne drummer, Jim Keltner En uiteraard George, Bob, Roy, Jeff, Tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Uit de categorie even heel wat anders haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ge-wel-dig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 RIP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Artemis doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 25 minuten geleden zei bumperjim: @Artemis doe je mee? Jazeker VET !!!!!!!! mijn man is gitarist, die doet ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Hier houd ik het niet droog @bumperjim lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden