Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Slapeloos

In de nachtwind, als ik niet slapen kan,
hoor ik de toorn en het lijden van God.
Maar boven de storm uit
hoor ik de stemmen van miljoenen zielen,
voor eeuwig verloren,
die roepen om gerechtigheid.

Wat hopen zij? Wat denken zij?
Wat denken zij van Hem?
Wat denkt Hij van Zichzelf?

(Gerard Reve)

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

Ik moet bekennen dat ik hier niet meer wekelijks incheck en in tegenstelling tot vóór ik gestopt was is dat nu een goed teken. Maar toch wil ik even wat delen. Zaterdag een week geleden heb ik volgens mij op een verkeerd stoeltje gezeten en in de loop van de week begon m'n onderrug ineens op te spelen. Vanaf woensdag werd het steeds erger en vrijdag kon ik bijna niet meer opstaan of normaal lopen. Huisarts gegaan, wat voelen, wat duwen, wat reflexen en diagnose: waarschijnlijk spit en na twee weekjes beter. Kreeg direct drie pijnstillers mee: 

Diazepam, Tramadol en Diclofenac. Ik gaf zelf maar aan dat ik tot 3,5 jaar terug kampte met een alcoholverslaving en vroeg of dat wel verstandig was. (Zou dat niet sowieso in m'n dossier te zien moeten zijn, na al mijn trajecten?) En toen heeft ze het aantal naar beneden bijgesteld voor vijf dagen. Ze werken tot nu toe als een trein, en ik denk ook niet dat ik een afhankelijkheid ga ontwikkelen maar ik vind het ergens toch tricky. 

Iemand die hier ervaring mee heeft? En excuus aan de mensen die vinden dat deze bijdrage in het benzo-forum moet :-)

Geplaatst

Tja, als je dan toch Reve citeert, heb ik nog wel wat balsem voor de miljoenen zielen. Want het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven. Wat liep je laat te spoken @Oskar

Knuffel voor @Musashi

@Kaatjee gaat het nog met je?

@billy1981 soms zijn pillen nodig, leuk is het niet, maar zo onder begeleiding van je huisarts moet het wel kunnen, denk ik. Een korte periode.

Goed, ik ga maar eens naar bed. Straks spullen uit m'n huis halen, ik heb hem tijdelijk uitgeleend. Succes met vandaag mensen.

Dagpact:

Quinn 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...