hub02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden En als je toch kindertjes wil krijgen, veel plezier en zorg ervoor. Ik wilde er geen, waarom moet dat mijn probleem zijn als ze iets krijgen? En oudjes. Succes met ouder worden! Zal mij niet lukken, en ik weet niet waarom ik voor jullie moet betalen, ik ken jullie niet eens. Marij reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik zal wel weer te hard zijn. Sorry als ik de dagdraad bederf. Ik beloof dat ik mijn grote bek houd en niet meer zal reageren. Marij reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Lekker positieve dagdraad zo luitjes Goedemiddag overigens op deze schitterende zaterdag. Ik duik zo de tuin weer in, niet om te luieren maar om te snoeien, eerst even een bakje neerzetten hier. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent @billy1981, als ik je zo lees zul jij prima met de pijnstillers omgaan. @Kaatjee, ik hoop dat jouw verhoogde medicatie snel zal werken. Petje af overigens voor hoe jij je best doet de manie eronder te houden. 'Mijn' Kees is ook bipolair, tijdens de 'slechte' jaren was er helaas geen sprake van dat hij zijn best deed om de balans te hervinden. Inmiddels is het rustig in huize 'Kees en Vonneke' dankzij heel pittige medicatie. Té pittig waarschijnlijk, maar Kees heeft er vrede mee, vindt het wel prima zo en ik eigenlijk ook wel. Misschien speelt ook de leeftijd mee: heb wel eens gehoord dat op latere leeftijd het heftige van bipolair zijn afneemt en er meer rust komt. En @hub02 toch, ik gun je echt een beetje meer z☀️n en rust in jouw hart.... Overigens heb ik afgelopen week mijn 9e coronaprik gehaald en gelukkig nooit ergens last van gehad.
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 10 minuten geleden zei hub02: Ik zal wel weer te hard zijn. Sorry als ik de dagdraad bederf. Ik beloof dat ik mijn grote bek houd en niet meer zal reageren. Kom op Hub, er is meer voor nodig om de dagdraad te bederven hoor
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Quinn Fonny☀️ Kaatje🌺 Pumpkin Yvonne
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik merk dat ik wel getriggerd wordt door de opmerking dat niemand pijnstillers neemt omdat ze lekker smaken. Wijlen mijn moeder was verslaafd aan pijnstillers en die werden haar destijds vlotjes voorgeschreven omdat ze een meervoudige hernia had. Kan zeggen dat het geen pretje is om samen te leven met iemand die heel de dag als een zombie rondloopt. Goed dat de meningen over pijnmedicatie ondertussen stevig bijgesteld zijn.
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Wat een mooie dag! Weer lekker zitten lezen, na een paar uur supporten bij de trappenmarathon in Landgraaf vandaag. Zo een film aan, soep met stokbrood eerst en vanavond vroeg naar bed. Fijne avond! 4 uur geleden bewerkt door Marij rapilos reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Prachtige dagen 2 en 3 oktober zit weer erop 2 x 16.000 stappen zijn we weer lekker thuis op de bank met een winter theetje.me 2de Leids onzet zonder drank trots maar toen we naar huis gingen dacht ik toch wel even maar hun beginnen net met hún avond en wij gaan al naar huis saai. Maar ook zo trots
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ondanks het bedankje van @Marij op mijn post dat ik niet meer zou reageren doe ik het toch even. @Mormel: door mijn stijl van schrijven komt het wel eens verkeerd over wat ik wil zeggen. Ik schreef iets van mijn hart en het was niet mijn bedoeling iets over iemand anders te zeggen. Ik weet natuurlijk niet wat pijnstillers met je moeder deden en wat dat voor jou betekende. Anderzijds weet ik niet wat pijnstillers voor je moeder betekenden. Pijn is ook k.. wou ik zeggen. Het was niet mijn bedoeling de effecten van pijnstillers te bagatelliseren. Ik schreef over mijn gevoelsbeleving. En @Yvonne: ik denk dat coronaprikken in de meeste gevallen goed zijn gegaan. Ik zal dan wel pech hebben gehad. MIJ hebben ze mijn normale leven gekost. Misschien ben ik daarom wat heftiger in mijn mening dan anderen. Misschien is dat ook verkeerd, heb je wel gelijk in. Maar ik vind je toch lief en hoop dat jij me ook lief gaat vinden. Dankjewel voor je wens voor meer zon in mijn hart. Als je ooit met me wil trouwen, ik ben rijk en heb een sportwagen en zo.
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 uur geleden zei Yvonne: Bedankt voor je fijne reactie @Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden