bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Het moeten was jammer maar het kunnen was gelukkig 😁
bolletje Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Lieve mensen, Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Het was een heel goed dierenziekenhuis met een fijne neuroloog. Nou ben ik kapot, schiet iedere keer vol, maar hoop toch dat ik vannacht kan slapen. Hadocque reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Wat erg @bolletje! Dikke knuffel. bolletje reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Sterkte ❤️met je hondje @bolletje bolletje reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Ach, wat naar @bolletje. Heel veel sterkte. bolletje reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Bolletje, veel liefs en sterkte ❤️ bolletje reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Het stormt hier, lijkt wel herfst ineens. Nachtpact: Quinn
Kaatjemama Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Nachtpact: Quinn kaatje🌺 en koud ook ineens 😨 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Heerlijk storm! Woohoo! Leuke dingen Synchroon appeltje eten Herfst! Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Leuke dingen: uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek gegeten bij buurvrouw Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei @Quinnhier ook storm! @bolletjedikke knuffel voor jou! @Yanaje had het over Geurtz gisteren. Ik kan het nooit herhalen, maar in de kern is het zoals jij beschrijft. Het ergens van wegbewegen, het af willen dekken, vergroot het gevoel. Toelaten en er gewoon ‘mee zijn’ kan de boel oplossen. lady jane, bolletje en Yana reageerden hierop 2 1
Kaatjemama Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei O leuke ding vandaag nieuwe hangplantjes gekocht voor in de serre 🪴🪴❤️ en mooi dat het staat Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane Quinn reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Heel veel sterkte @bolletje bolletje reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei (bewerkt) Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane Maja 11 mei bewerkt door Maja
Yana Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei (bewerkt) Hé @Quinn, je geeft me een confused smiley maar mijn opmerking was als grapje bedoeld. Ik vertelde je al dat ik niet zo goed ben in grapjes, dat blijkt maar weer. Of jouw smiley was een grapje, dat kan ook 🙂 12 mei bewerkt door Yana
Quinn Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Hi @Yana ik snapte niet dat het een grapje was, sorry, iets te serieus. Want ik was het gewoon vergeten.
Yana Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Oh, goed dat ik er even op terug kwam dan @Quinn. Je weet toch dat ik heel gek op je ben, ga er gerust vanuit dat ik altijd goede intenties heb met mijn berichten naar jou (ook als ze soms wat onhandig geformuleerd zijn). lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei 14 uur geleden zei bolletje: Lieve mensen, Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Het was een heel goed dierenziekenhuis met een fijne neuroloog. Nou ben ik kapot, schiet iedere keer vol, maar hoop toch dat ik vannacht kan slapen. 🫶🏼
Musashi Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Sorry @Yana dat ik me nog eens moei met jou. Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik worstel momenteel wat met hetzelfde, digitale communicatie zorgt vaak voor veel misverstanden en onbegrip omdat het digitaal, op afstand en niet ‘live’ is. Lichaamstaal en intonatie ontbreekt. Mijn ‘grapjes’ komen niet over als grapjes. Tijdsverschil en tijdsgebrek kunnen mij dan ook nog eens het gevoel van ‘Silent treatment’ geven. Dat allemaal maakt me angstig voor de volgende 2 weken en ik wil me hier op voorbereiden maar ik weet niet goed hoe. Ik wil graag concrete afspraken maken met mijn man om al zo’n ‘gedoe’ te vermijden. Maar het wordt dan al gauw zo rigide: ‘enkel positieve berichten’?, ‘geen berichten’?, ‘geen grapjes die verkeerd kunnen overkomen?’, ‘alleen berichten op vaste tijdstippen’? Aaaah, ik breek mn kop hierover en weet momenteel echt niet goed hoe we dit (beter) kunnen aanpakken. Alle tips zijn welkom! lady jane, spirit en bumperjim reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei @Musashi het lijkt me alsof je voortdurend op eieren loopt zo. Blijf alsjeblieft wie je bent, dat is van wie er gehouden wordt, toch? Je hoeft niet perfect te zijn. Je zou dit wel met je man kunnen communiceren, want concrete afspraken over hoe je graag wilt zijn/overkomen, zullen je nog meer op je hoede laten zijn. Grapjes vindt een ander leuk, of niet. Uitleggen maakt ze vaak niet leuker. Humor is zo persoonlijk. Heeft je man kritiek? Loopt er iets anders misschien al niet lekker? Je klinkt zo onzeker, dat zit dieper dat een gebruiksaanwijzing over je gedrag (denk ik/ben ik bang). Hier verontschuldig je je soms ook, niet nodig hoor. Natuurlijk is het hier anders, online. Maar oefen maar lekker hier dan. Musashi en spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden