Yvonne Geplaatst gisteren om 04:20 Rapport Geplaatst gisteren om 04:20 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, ik kan er weer even tegenaan. Het was gisteren druk, maar gezellig. Vandaag weer een drukke dag, en daarna komen er een paar heel rustige weken. Tenminste, dat hoop ik. Eerst maar even een bakje Kaatjemama reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 04:30 Rapport Geplaatst gisteren om 04:30 Goedemorgen Yvonne en ieder die nog volgt.
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 05:08 Rapport Geplaatst gisteren om 05:08 DAGPACT: Yvonne Marjolijn kaatje🌺 goedenmorgen
MaryArt Geplaatst gisteren om 05:29 Rapport Geplaatst gisteren om 05:29 DAGPACT: Yvonne Marjolijn kaatje🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yana Geplaatst gisteren om 05:32 Rapport Geplaatst gisteren om 05:32 Hé @Marjolijn, gisterochtend schreef ik, in antwoord op jouw vraag, een heel verhaal waar ik echt mijn best op heb gedaan. Ik heb geeneens een duimpje voor de moeite van je gekregen, dat vind ik stom.
Marjolijn Geplaatst gisteren om 05:41 Rapport Geplaatst gisteren om 05:41 (bewerkt) @YanaIk heb gisteren je bericht zeker met veel aandacht gelezen en overdacht. En bedank je er alsnog voor. Zoals ik alle berichten met aandacht lees. Ik lag gister weer/ nog erg veel op bed en had zeker niet de bedoeling je te kwetsen. Het spijt mij als dat gebeurd is. Ik had zeer zeker iets aan jouw antwoord. En neem dat mee voor als het weer gebeurt dat ik dvervallen word door zo'n trek. En niet altijd reageer ik met een heel verhaal, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik een bericht niet met veel aandacht lees en waardeer. gisteren om 05:46 bewerkt door Marjolijn
Musashi Geplaatst gisteren om 05:50 Rapport Geplaatst gisteren om 05:50 16 minuten geleden zei Yana: Hé @Marjolijn, gisterochtend schreef ik, in antwoord op jouw vraag, een heel verhaal waar ik echt mijn best op heb gedaan. Ik heb geeneens een duimpje voor de moeite van je gekregen, dat vind ik stom. Ik vind het mooi en bewonderenswaardig hoe je zo goed en tevens respectvol uiting kan geven aan je ongenoegen. Daar leer ik van! Dankjewel. 🙏 lady jane en spirit reageerden hierop 2
Yana Geplaatst gisteren om 05:52 Rapport Geplaatst gisteren om 05:52 Fijn @Marjolijn dat je het gelezen hebt, ik hoopte dat jij er iets mee zou kunnen. Ik heb er weleens eerder iets over geschreven maar het lijkt een benadering die niet bij veel mensen aansluit. Voor mij is het dé manier.
Marjolijn Geplaatst gisteren om 05:55 Rapport Geplaatst gisteren om 05:55 (bewerkt) Ik had er wel in totaal op gereageerd op hoe ik er daarna mee omgegaan ben, als reactie op meer reacties op mijn vraag.. Maar ik besef nu dat dat voor jou onbevredigend was als antwoord. Dat spijt mij nogmaals. Was geheel onbedoeld. En ook nu weer even terug op bed. Dat is nog op en af helaas.Mede door de pijn. gisteren om 05:57 bewerkt door Marjolijn
Yana Geplaatst gisteren om 05:57 Rapport Geplaatst gisteren om 05:57 Ik twijfelde wel over m'n woordkeus @Musashi. Vooral het woord 'stom' heb ik tien keer veranderd en toen toch maar gebruikt. Het is lang niet altijd nodig om m'n ongenoegen kenbaar te maken maar ik had vandaag echt geen zin om met die irritatie in mijn buik te blijven zitten, ik heb het al moeilijk genoeg met mezelf. Musashi, lady jane en spirit reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst gisteren om 06:03 Rapport Geplaatst gisteren om 06:03 DAGPACT: Yvonne Marjolijn kaatje🌺 MaryArt renaldo61🐕 Slapen lukt weer, nu nog die hoofdpijn
Musashi Geplaatst gisteren om 06:06 Rapport Geplaatst gisteren om 06:06 Veel sterkte met jezelf vandaag @Yana! ❤️ Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 06:06 Rapport Geplaatst gisteren om 06:06 2 minuten geleden zei Marjolijn: Ik had er wel in totaal op gereageerd op hoe ik er daarna mee omgegaan ben. Maar ik besef nu dat dat voor jou onbevredigend als antwoord. Dat spijt mij nogmaals. Was geheel onbedoeld. Ik schreef het pas de ochtend ná jouw trekaanval, volgens mij schreef je er na mijn bericht niets meer over. Anyway, laat gaan, je bent totaal niet verplicht om te reageren en dat het mij niet lekker zat is mijn probleem. Sorry dat ik je ermee lastig viel.
Marjolijn Geplaatst gisteren om 06:12 Rapport Geplaatst gisteren om 06:12 Ik heb er wel op gereageerd in zijn algemeen op meer reacties dat ik koos voor een meditatie en dat dat geholpen had en dat de trek toen met de noorderzonvertrok. . Anyway.. ik zal er in het vervolg meer op letten dat ik op ieder afzonderlijk moet reageren. Voor nu een zo goed mogelijke dag gewenst.
Quinn Geplaatst gisteren om 06:55 Rapport Geplaatst gisteren om 06:55 Morgen. Zo groep. Ik heb mezelf even tussen Yvonne en Marjolijn ingewurmd. Hope that's okay. DAGPACT: Yvonne Quinn Marjolijn kaatje🌺 MaryArt renaldo61🐕
Yana Geplaatst gisteren om 07:11 Rapport Geplaatst gisteren om 07:11 41 minuten geleden zei Marjolijn: Ik heb er wel op gereageerd in zijn algemeen op meer reacties dat ik koos voor een meditatie en dat dat geholpen had en dat de trek toen met de noorderzonvertrok. . Anyway.. ik zal er in het vervolg meer op letten dat ik op ieder afzonderlijk moet reageren. Voor nu een zo goed mogelijke dag gewenst. Hou nou op joh, je hebt totaal niet op me gereageerd, probeer nou niet te doen alsof je dat een beetje toch wel gedaan hebt. Marjolijn, Mariposa, lady jane en 1 andere reageerden hierop 1 3
Yana Geplaatst gisteren om 07:11 Rapport Geplaatst gisteren om 07:11 Wat een idiote discussie dit, ik word moe van mezelf, alsof het ergens over gaat. Ik heb spijt dat ik me uitgesproken heb, zo wordt een kleine irritatie een hele warboel en een nog grotere irritatie. De reacties nu van Marjolijn geven me het gevoel dat ze me het recht op irritatie probeert af te pakken. Ik ben zelfs terug gaan lezen om te zien dat Marjolijn op alle andere mensen die iets schreven wél gereageerd heeft en bij mij niet, boehoe. Wat is het toch soms een gedoe om met mezelf en mensen om te gaan. Ik trek me maar weer terug in m'n eigen hol. Musashi en Marjolijn reageerden hierop 1 1
Musashi Geplaatst gisteren om 07:32 Rapport Geplaatst gisteren om 07:32 @Yana we zijn net mensen😁 😅😇🌹
Yana Geplaatst gisteren om 07:35 Rapport Geplaatst gisteren om 07:35 😁 Kom je ook gezellig in m'n hol @Musashi, misschien even wat tegen elkaar aanzitten en niks zeggen? ❤️ Musashi reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 08:02 Rapport Geplaatst gisteren om 08:02 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Yana: Hou nou op joh, je hebt totaal niet op me gereageerd, probeer nou niet te doen alsof je dat een beetje toch wel gedaan hebt. Wel over de meditatie die ik inzette. In zn algemeenheid verteld wat ik dus gedaan had. En dus inderdaad zeker niet specifiek op jou. Maar dat had ik al gezegd. Herhaling van zetten is dit. Pfffff. Graag nu es effe stoppen met dit zinloze en nutteloze gedoe. Ik heb je duidelijk mijn excuus aangeboden en gezegd dat ik je bijdrage zorgvuldig had gelezen en ook waardeerde. Nu even wel een beetje klaar hiermee. En me nu bezig houden me wat goed voor mij is. Goedendag verder. Ik log uit. gisteren om 08:05 bewerkt door Marjolijn
Musashi Geplaatst gisteren om 08:40 Rapport Geplaatst gisteren om 08:40 @Yana en een dikke knuffel dabei. 🫂 Yana reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 09:42 Rapport Geplaatst gisteren om 09:42 Groeten van Fonny🌞 uit Mallorca!🌞 Yana, Momentum en lady jane reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden