Maja Geplaatst gisteren om 22:43 Rapport Geplaatst gisteren om 22:43 (bewerkt) Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane Maja gisteren om 22:44 bewerkt door Maja
Marjolijn Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) Ik doe nog mee met het nachtpact. En doe zeker nog mee hier. En heb GEURTZ gevolgd en cursussen gedaan . dus .geen flauwekul over zijn inzichten etc. Svp. Groetjes. ( en mij niet ...opnieuw schrappen van het pact aub....niet zo aardig) 23 uur geleden bewerkt door Marjolijn Moeps en lady jane reageerden hierop 1 1
Marjolijn Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane Maja Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden En @bolletje ... ik hoop zo dat je kunt slapen met heel fijne herinneringen van je hondje .die 17 jaar jouw maatje was. Heb mooie herrineringen aan je hondenvriendje. 💕 bolletje reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ik wens iedereen hier goede nachtrust. Fijne dromen en mooie ontwaken. Geen jaloezie. Geen nare gedachten. Want we komen of kwamen hier met een vraag of kreet. ( en soms een heel stille of voorzichtige)
Yana Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Hé @Quinn, je geeft me een confused smiley maar mijn opmerking was als grapje bedoeld. Ik vertelde je al dat ik niet zo goed ben in grapjes, dat blijkt maar weer. Of jouw smiley was een grapje, dat kan ook 🙂 16 uur geleden bewerkt door Yana
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Hi @Yana ik snapte niet dat het een grapje was, sorry, iets te serieus. Want ik was het gewoon vergeten.
Yana Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Oh, goed dat ik er even op terug kwam dan @Quinn. Je weet toch dat ik heel gek op je ben, ga er gerust vanuit dat ik altijd goede intenties heb met mijn berichten naar jou (ook als ze soms wat onhandig geformuleerd zijn). lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 14 uur geleden zei bolletje: Lieve mensen, Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Het was een heel goed dierenziekenhuis met een fijne neuroloog. Nou ben ik kapot, schiet iedere keer vol, maar hoop toch dat ik vannacht kan slapen. 🫶🏼
Musashi Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Sorry @Yana dat ik me nog eens moei met jou. Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik worstel momenteel wat met hetzelfde, digitale communicatie zorgt vaak voor veel misverstanden en onbegrip omdat het digitaal, op afstand en niet ‘live’ is. Lichaamstaal en intonatie ontbreekt. Mijn ‘grapjes’ komen niet over als grapjes. Tijdsverschil en tijdsgebrek kunnen mij dan ook nog eens het gevoel van ‘Silent treatment’ geven. Dat allemaal maakt me angstig voor de volgende 2 weken en ik wil me hier op voorbereiden maar ik weet niet goed hoe. Ik wil graag concrete afspraken maken met mijn man om al zo’n ‘gedoe’ te vermijden. Maar het wordt dan al gauw zo rigide: ‘enkel positieve berichten’?, ‘geen berichten’?, ‘geen grapjes die verkeerd kunnen overkomen?’, ‘alleen berichten op vaste tijdstippen’? Aaaah, ik breek mn kop hierover en weet momenteel echt niet goed hoe we dit (beter) kunnen aanpakken. Alle tips zijn welkom! spirit, bumperjim en lady jane reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) foutje 15 uur geleden bewerkt door Yvonne
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Musashi het lijkt me alsof je voortdurend op eieren loopt zo. Blijf alsjeblieft wie je bent, dat is van wie er gehouden wordt, toch? Je hoeft niet perfect te zijn. Je zou dit wel met je man kunnen communiceren, want concrete afspraken over hoe je graag wilt zijn/overkomen, zullen je nog meer op je hoede laten zijn. Grapjes vindt een ander leuk, of niet. Uitleggen maakt ze vaak niet leuker. Humor is zo persoonlijk. Heeft je man kritiek? Loopt er iets anders misschien al niet lekker? Je klinkt zo onzeker, dat zit dieper dat een gebruiksaanwijzing over je gedrag (denk ik/ben ik bang). Hier verontschuldig je je soms ook, niet nodig hoor. Natuurlijk is het hier anders, online. Maar oefen maar lekker hier dan. Musashi en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) @Marjolijn je kent Yana duidelijk niet zoals wij haar hier al jaren kennen. Of Lika. Je komt een beetje paranoide over en reageert kinderachtig in mijn ogen, verongelijkt. Je hoeft niet met iedereen maatjes te zijn ook hier niet. Maar je zo lezen is echt niet fijn. Ik dacht even dat je aan het drinken was geslagen. 14 uur geleden bewerkt door lady jane
Musashi Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @lady jane je hebt gelijk hoor, er speelt momenteel echt heel veel. Mijn onzekerheid heeft het daar heel moeilijk mee en een houvast is dan zoveel mogelijk controle uitoefenen waar dat kan. Maar dat kan natuurlijk niet altijd en vaak heeft het ook nog eens het tegenovergestelde effect. Pffff…. lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik ben er heel trots op dat ik geen druppel drink of heb gedronken. En. " Paranoide"..... of " kinderachtig" of "verongelijkt"? Nee... wel zeer geschrokken .... op zijn zachtst gezegd.
Marjolijn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden En volgens mij noemde ik geen namen. Aannames.. en invullen etc. Lijkt mij geen goede zaak en niet juist ook.
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Yana ik twijfel echt niet aan je goede intenties, soms wel aan m'n eigen verstand. En dank je wel, fijn om dit te lezen. Je weet dat het wederzijds is toch? @Musashi ontspan. Echt. Knuffel voor jou. @Marjolijn maar wat is er nou dan waar je zo geschrokken van bent? Want door wel wat te poneren, maar niets te zeggen, zorg je toch best voor verwarring zo. Musashi en Yana reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 8 minuten geleden zei Quinn: @Marjolijn maar wat is er nou dan waar je zo geschrokken van bent? Want door wel wat te poneren, maar niets te zeggen, zorg je toch best voor verwarring zo. Quinn je brengt het tactischer dan ik kon. @Marjolijn het zou fijn zijn als je dan noemt wie je wel bedoelt, het leek mij duidelijk na je postings. Maar als mijn intuitie niet klopt dan lees ik dat ook graag. Misschien dat dat dan ook voor de betreffende mensen helpt. Of de rest van de lezers. Het is zo snel verwarrend op een forum als je vage dingen schrijft. Logisch dat ik en anderen dan invullen, toch? Zou je zelf ook doen denk ik. In elk geval is het voor de sfeer alleen al belangrijk.
Musashi Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Quinn ja, ook de nagel op de kop. Ontspannen ja, mijn grootste ‘werk’ voor deze week. Niet gemakkelijk hè, als wijn hiervoor altijd het redmiddel was. Als je default modus ‘gespannen’ was/ is… , steekt dat enorm de kop op in een zenuwslopende week. Terwijl het eigenlijk iets heel leuks is, waar ik naar uitkijk en enthousiast voor ben. Maar ik wil het weer te goed doen, mijn perfectionisme en bijhorende faalangst komt hier natuurlijk ook weer piepen. 🫠🥴
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hmm, ik ben hier (irl dus) druk bezig met een conflict te vermijden, geloof ik. Dus ga ik hier (forum) druk bezig zijn. @Musashi snap dat het moeilijk is, echt. Maar je kunt het niet verkeerd doen. Musashi reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Ik zou het enorm op prijs stellen als er niet ( volkomen misplaatst ook nog es een keer ) met namen wordt gesmeten en niet met giga aannames ook.!!!!!!!!! Zowel hier als de veel ergere pb's. ½ Geen idee hoe ik pb 's kan uitzetten of blokkeren. Maar dit is voor niemand goed. Vandaag mag ik maand 1 aantikken en daar ben ik heel trots op. Verder word ik niet blij van gesmijt met ziektes. Het is al beroerd genoeg als je er mee te dealen hebt. Ik reageer nu verder niet meer. Deze negatieve energie is afschuwelijk en dat wil ik absoluut niet. Laat nieuwkomers eens op een prettige manier binnen. Zo jammer dit.ik ga door met mijn mooie wandeling op het AV pad. Daar word ik namelijk heel blij van . En aanvulling: als mensen via pb en dus extra anoniem hun zegje zeggen kan ik zelf ook niet verder reageren tenslotte. Dit doet mij ongelofelijk veel. Kan je wel zeggen. Maar maand 1 staat. Hopelijk komt er hier meer echte openheid. Zo enorm akelig dit!!!!!! 13 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) @Marjolijn wat mensen in pb's uitwisselen, weten anderen niet en kun je dus ook niet benoemen als vanuit het forum. Dat het je veel doet, merk ik zeker en dat is heel vervelend. Maar hoe je er nu mee omgaat, lijkt niet echt constructief. Immers, niemand weet wat je bedoelt, waardoor je nu van slag bent en waarom je de hele sfeer ineens als negatief ervaart. Als je zegt, ik wil geen namen noemen, want het gaat via pb's, laat het daar dan ook. Als je hier in het openbaar iets naar vindt, benoem het dan met naam en toenaam. Dan kan er ook iets mee. Jij zegt hopelijk komt hier dan meer echte openheid. Ik zou zeggen, geef het voorbeeld. 13 uur geleden bewerkt door Quinn lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) @Marjolijn je bent hier buitengewoon hartelijk welkom geheten en ik lees niet anders dan dat veel mensen met je meeleven. Daar doet ons akkefietje van gisteren niks aan af. Je schrijft vandaag onbegrijpelijke dingen. Ik noemde in mijn bericht aan jou Jan Geurts, Lika reageerde daarop. Ik waardeer hem zeer en Lika doet dat zeker, zij deed zelfs een jaartraining bij hem dus ik begrijp niet waarom je zegt dat je geen 'flauwekul over zijn inzichten' wilt lezen. Verder heb je het over grapjes over kanker en gesmijt met ziektes, maar dat lees ik ook nergens. En ik zie ook niet dat je van het dagpact bent 'afgesmeten' (en al zeker niet moedwillig). En wat die nare pb's betreft... wij weten niet van wie je die krijgt of wat erin staat, dus dat is heel verwarrend. Ik zou als ik jou was dan gewoon even zeggen van wie je die krijgt. Ik was gisteren even niet vriendelijk tegen je, maar verder lees ik niks dan meelevendheid van iedereen. Je bent hier hartstikke welkom! 13 uur geleden bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ik heb geen goede tips voor je @Musashi, nou eentje misschien. Hou van jezelf! Je bent lief, open, gevoelig en je doet het fantastisch, je bent al prachtig en perfect zoals je bent. Al het gerommel en geharrewar hoort bij mens zijn, daar komen we niet onderuit. Niet te zwaar aan tillen. ❤️ Musashi reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Yana. Hébericht doet mij erg goed. Dank je wel..doet mij veel na alle nare berichten. En nee. Ik kan en mag niets zeggen over de pb' @. Lastig. Maar erg blij dat ik van jou en anderen zulke fijne berichtjes kreeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden