Quinn Geplaatst gisteren om 09:48 Rapport Geplaatst gisteren om 09:48 @Yana knuffel voor jou, ik ben nog een beetje stil van wat je gisteren aan me schreef. @Fonny jij ouwe vakantieganger, alweer in de zon. Veel plezier. Ik gooi het leuks van de dag er alvast in, want ik had net een appje van m'n zoon. M'n jas ligt daar nog en die komt ie komend weekend brengen. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 10:16 Rapport Geplaatst gisteren om 10:16 28 minuten geleden zei Quinn: M'n jas ligt daar nog en die komt ie komend weekend brengen. Slim van je 🙂 Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 12:24 Rapport Geplaatst gisteren om 12:24 Ik heb vanmorgen bumperhond uit de rivier moeten halen 😅 Stok in het water gesmeten zoals zo vaak, maar er stond een flinke stroming vanochtend en ze kon er niet tegenin pedaleren. Na een paar minuten zwoegen vond ze een ondiepe plek in het midden, op een meter of 50 van mij. Daar stond ze en ze keek me aan zo van regel maar wat! Of je gaat het water in, of je belt maar een helikoper 😁 En omdat een helikopter duur is.... 🥶😫 Hadocque en Yana reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 13:39 Rapport Geplaatst gisteren om 13:39 1 uur geleden zei bumperjim: Ik heb vanmorgen bumperhond uit de rivier moeten halen 😅 Stok in het water gesmeten zoals zo vaak, maar er stond een flinke stroming vanochtend en ze kon er niet tegenin pedaleren. Na een paar minuten zwoegen vond ze een ondiepe plek in het midden, op een meter of 50 van mij. Daar stond ze en ze keek me aan zo van regel maar wat! Of je gaat het water in, of je belt maar een helikoper 😁 En omdat een helikopter duur is.... 🥶😫 O das schrikken arme bumper hond gelukkig heb je hem er uit kunnen halen.😱
Kohtje Geplaatst gisteren om 13:52 Rapport Geplaatst gisteren om 13:52 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Kaatjemama: O das schrikken arme bumper hond gelukkig heb je hem er uit kunnen halen.😱 Of: O das schrikken arme bumperjim jammer dat je hem er uit hebt moeten halen.😱 😉 gisteren om 13:57 bewerkt door Kohtje
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 13:59 Rapport Geplaatst gisteren om 13:59 (bewerkt) Tja het is hoe je het bekijkt ik heb zelf honden en zo blij zijn dat het goed gaat en me niet boeien dat ik daarvoor in het water zou moeten dus vandaar mijn woord keuze gelukkig is hij oké gisteren om 14:08 bewerkt door Kaatjemama Spel fout
bumperjim Geplaatst gisteren om 14:01 Rapport Geplaatst gisteren om 14:01 Het moeten was jammer maar het kunnen was gelukkig 😁
bolletje Geplaatst gisteren om 17:11 Rapport Geplaatst gisteren om 17:11 Lieve mensen, Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Het was een heel goed dierenziekenhuis met een fijne neuroloog. Nou ben ik kapot, schiet iedere keer vol, maar hoop toch dat ik vannacht kan slapen. Hadocque en Marjolijn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst gisteren om 17:27 Rapport Geplaatst gisteren om 17:27 12 minuten geleden zei bolletje: Lieve mensen, Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Het was een heel goed dierenziekenhuis met een fijne neuroloog. Nou ben ik kapot, schiet iedere keer vol, maar hoop toch dat ik vannacht kan slapen. Ach @bolletje toch. Wat een verdriet. Heel heel veel sterkte. En die tranen mogen stromen .want je hondje was 17 jaar jouw maatje. Ik denk je verdriet te begrijpen. Ook nog niet zo lang geleden meegemaakt. Ik denk aan jou en ook je andere hondje. Die rouwt ook. bolletje reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 17:53 Rapport Geplaatst gisteren om 17:53 Sterkte @bolletje bolletje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 18:03 Rapport Geplaatst gisteren om 18:03 ❤🖤❤ bolletje reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 18:05 Rapport Geplaatst gisteren om 18:05 Wat erg @bolletje! Dikke knuffel. bolletje reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 18:14 Rapport Geplaatst gisteren om 18:14 Sterkte ❤️met je hondje @bolletje bolletje reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 18:22 Rapport Geplaatst gisteren om 18:22 Ach, wat naar @bolletje. Heel veel sterkte. bolletje reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst gisteren om 18:24 Rapport Geplaatst gisteren om 18:24 Bolletje, veel liefs en sterkte ❤️ bolletje reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst gisteren om 18:25 Rapport Geplaatst gisteren om 18:25 Ach @bolletje toch.. heel veel sterkte meis..🖤
Quinn Geplaatst gisteren om 18:55 Rapport Geplaatst gisteren om 18:55 Het stormt hier, lijkt wel herfst ineens. Nachtpact: Quinn
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:04 Rapport Geplaatst gisteren om 19:04 Nachtpact: Quinn kaatje🌺 en koud ook ineens 😨 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 19:08 Rapport Geplaatst gisteren om 19:08 Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Heerlijk storm! Woohoo! Leuke dingen Synchroon appeltje eten Herfst! Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst gisteren om 19:10 Rapport Geplaatst gisteren om 19:10 Leuke dingen: uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek gegeten bij buurvrouw Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst gisteren om 19:15 Rapport Geplaatst gisteren om 19:15 @Quinnhier ook storm! @bolletjedikke knuffel voor jou! @Yanaje had het over Geurtz gisteren. Ik kan het nooit herhalen, maar in de kern is het zoals jij beschrijft. Het ergens van wegbewegen, het af willen dekken, vergroot het gevoel. Toelaten en er gewoon ‘mee zijn’ kan de boel oplossen. Yana, lady jane, bolletje en 1 andere reageerden hierop 3 1
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:16 Rapport Geplaatst gisteren om 19:16 O leuke ding vandaag nieuwe hangplantjes gekocht voor in de serre 🪴🪴❤️ en mooi dat het staat Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 19:48 Rapport Geplaatst gisteren om 19:48 Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane Quinn reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Heel veel sterkte @bolletje bolletje reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Volgens mij was ik diegene die Geurtz opvoerde als suggestie voor lezen of de cursus lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden