renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen. Vandaag naar een Welness boven de sloot Kunnen we ( schoondochter en ik) ons eigen taaltje weer praten zonder raar aangekeken te worden . Heb er zin in. Wie had dit ooit gedacht he? Op stap met mijn schoondochter en het ergste komr nog. Ik ben haar schoonmoeder. Je hebt er zelfs een carnavalshit over gehad. Gooi je schoonmoeder uit het raam, met de koelkast erachteraan.. Fijne dag voor ieder die nog komen gaat. @Yana, ik las je gisteren. Hoop dat er wat verbetering is in je toestand. Je hebt het aardig te pakken
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb een gat in de dag geslapen, goeie genade... Als ik naar buiten kijk mist het nog steeds, maar op een paar kleine bultjes na is de tuin nu eindelijk weer sneeuwvrij. Gelukkig even geen gladde uitglijstukken meer bij het uitlaten van de hond... Mooi, een bakje en dan een heel heel rustig dagje maar even.. karin123, Spirit en Fonny reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen! Zin om naar buiten te gaan.
Adri03 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 59 minuten geleden zei Spirit: boven de sloot Dit is nu geloof ik de 10e keer dat je deze kleuteruitdrukking gebruikt voor een breed water waarmee je waarschijnlijk het Hollandsch Diep bedoelt. Totaal niet grappig, maar je gebruikt hem in elke tweede post van je. Ben je besmet met die fameuze Brabantse 'humor' of zo? Wat een afknapper.
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, Ik liep gisteren met een winterjas en trui eronder in de zon maar ik vond het veel te warm. Raar dat ik dat bij de eerste warme zonnestralen van het jaar juist lekker vind, net als instappen in een door de zon opgewarmde auto. Een hele dag voor me en veel te doen, maar moeite met beginnen, prioriteiten stellen. Zit te dralen. Lijstje maken. Rosee reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Een heerlijk lazy zondag Straks maar een strandwandeling maken met hondje Het is hier trouwens weer stralen weer ! Fijne dag allemaal Prana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja dat herken ik @Etty. In dat geval ga ik altijd door mijn telefoon scrollen. Ipv te beginnen. Uitstelgedrag haha. Gisteren naar tentoonstelling geweest met een vriendin en daarna op het terras. Voel me dan toch nog steeds een beetje een spelbreker, zij aan een wijntje en ik met mijn saaie gemberthee. Dat gevoel wordt wel minder gelukkig, maar is gewoon pleasegedrag. Had niet eens zin in wijn maar vind het lastig dat zij misschien teleurgesteld is. Maar ik ben me daar bewust van en doe het niet. Ik wil nu echt trouw blijven aan mezelf. Prana reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En wie heeft nog weer bepaald dat gemberthee saai zou zijn? Alleen je eigen mindset! Die mag wat mij betreft ook overboord! 🙂 Prana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja helemaal waar @Moeps! Ik vind gemberthee heerlijk, lekker met honing erin. Prana reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja erg he, ik heb er ook last van. Een longdrinkglas met spa rood vind ik ook zo saai... Een tonic in geslepen laag glas, een schijfje citroen en een stampertje vind ik dan veel gezelliger. Rosee reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier ook heel veel te doen. We hebben een oud huis hier dat gerenoveerd moest worden. Er is al veel af, maar ook nog heeeeel veel te doen. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Maar het is prachtig weer en ik denk dat ik vandaag dingen buiten doe. Daar word ik veel gelukkiger van op dit moment. En dan ben ik toch "nuttig" bezig. Wat een vervelend gevoel is dat toch, altijd maar denken dat je nuttige dingen moet doen. Ik zou zo graag kunnen lummelen 😅
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vind lummelen heerlijk, maar het voelt beter na gedane arbeid.
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Herkenbaar, dat pleasen. Goed dat het zo stevig voelt @Rosee. Ik maak het graag bespreekbaar als ik het idee heb dat de ander er moeite mee heeft. Weet niet of dat nou slim is. Maar ik wil wel dat het duidelijk is dat ik het fijn vind dat we allebei drinken waar we behoefte aan hebben, dat ze het voor mij niet hoeven te laten. Ik zit nog steeds te dralen, weer een uur voorbij. Ga sowieso naar buiten zo, lekker aan de wandel. Nu echt weg.
Kohtje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 minuten geleden zei Lonster1: Ja erg he, ik heb er ook last van. Een longdrinkglas met spa rood vind ik ook zo saai... Een tonic in geslepen laag glas, een schijfje citroen en een stampertje vind ik dan veel gezelliger. Maar zit je dan tijdens zo'n samenzijn waarbij wat gedronken wordt, alleen maar te staren naar de glazen en dáár de mate van gezelligheid aan af te lezen, of gaat het misschien toch meer om de interactie tussen jou en degene(n) waarmee je samen bent? Ik heb tijdens zo'n samen zijn vaak niet eens in de gaten wat een ander drinkt, en kies zelf iets waar ik op dat moment zin in heb. Dan mogen ze me zelfs icetea in een soepkom serveren, of heel gewoon koffie in een mok... kan mij dat bommen? bumperjim reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Adri03: Dit is nu geloof ik de 10e keer dat je deze kleuteruitdrukking gebruikt voor een breed water waarmee je waarschijnlijk het Hollandsch Diep bedoelt. Totaal niet grappig, maar je gebruikt hem in elke tweede post van je. Ben je besmet met die fameuze Brabantse 'humor' of zo? Wat een afknapper. Dat is Rotterdamse humor. Tijdens grote ronde hond een sportieve meid tegengekomen. Ze was aan het hardlopen. We zeiden elkaar netjes goedenmiddag. Ook nog 2 joggers tegengekomen, die best moeite met zichzelf hadden. Een jong stel. Toch konden ze, ondanks hun gehijg, nog groeten. Goed bezig, zeg ik tegen het jonge stel. Als jij mijn grapjes niet waardeerd, jammer dan.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nu moet ik toch echt weg. We gaan naar thermen holiday. Dat is in de jeneverstad. (Of mag ik dit ook niet zeggen). Ik hou het hier cryptisch namelijk. @Adri03 heeft dit allang geraden. Ik ben zo blij dat het contact met mijn zoon en zelfs schoondochter weer is hersteld. Dit heb ik allemaal te danken aan ruim 2 jaar niet meer te drinken. Het vertrouwen is weer terug. Ik heb mijn zoon er weer voor terug gekregen. Ook geniet met volle teugen van mijn kleinkinderen. Dat is toch wel eens anders geweest.
Adri03 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 18 minuten geleden zei Spirit: Dat is Rotterdamse humor. Nee, dat is het niet. Het woord 'bovensloter' schijnt Brabants te zijn. En het klinkt infantiel, zeker als je het keer op keer gebruikt.
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 19 minuten geleden zei Adri03: Het woord 'bovensloter' schijnt Brabants te zijn. En het klinkt infantiel, zeker als je het keer op keer gebruikt. Dit lijkt me een goed voorbeeld van randstedelijke arrogantie (een uitdrukking die vooral beneden de rivieren gebezigd wordt). 2 uur geleden bewerkt door Bob
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ook erboven hoor @Bob, ver erboven zelfs. Morgen. Koffie. De voorspelde kater (niet van drank).
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Kohtje: alleen maar te staren naar de glazen Nou nee, maar het draagt wel bij aan de sfeer. Net zoals er een vriendin op de thee komt, en ik mijn mooie servies en een servet pak voor de appelflappen, in plaats van ze op een broodplank te gooien en de thee in een grote mok met een barst serveer. Prana en Rosee reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Haha... nou, ok, daar verschillen we dan (o.a.).. ik geef niet zo veel om mooi servies, meer om praktisch. En dan kan er ook thee in een grote mok, ook voor bezoek en appelflappen (bij wijze van spreken) van een broodplank. Zelfs een servet mag van mij een stuk van een keukenrol zijn. Waar ik het wél mee eens ben is dat er geen barst in de mok moet zitten. Maar ook op mijn manier is er wel een sfeer van gezelligheid/gemoedelijkheid, hoor. 😉 Spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden